Camping 't Skônste Plekske

Camping 't Skônste Plekske
9,3

172 reviews over Camping 't Skônste Plekske in het Nederlands

Hele fijne camping, wij gaan zeker weer!

Rolloos
31-5-2018

We zijn al een paar keer op deze camping geweest in 2017 en 2018. Een erg fijne camping, goed onderhouden, leuke mensen. Mooi sanitair en altijd netjes schoon. Ruime plaatsen. De kinderen komen er heel graag en mogen vaak helpen met het verzorgen of wandelen met de dieren. Er is genoeg speelmateriaal voor de kinderen aanwezig. Bbq is geen probleem en ook het stoken van een vuurkorf in de avond mag allemaal, deze zijn ter plaatse te huur inclusief een krat hout. Heerlijke plek om te kamperen!

Relaxed kamperen

Jacqueline
28-5-2018

Goed verzorgde camping. Schoon sanitair en ruimte om af te wassen. Mooie grasvelden met ruime plaatsen. Zeer vriendelijke en flexibele beheerders. Vanaf de camping loop je direct een wandelpad op, ideaal met een hond. Zeer mooie omgeving om te fietsen. De ezels en kippen maken het buiten-gevoel compleet. Voor kinderen is dit ook een heerlijke plek met veel buitenspeelgoed, zonder dat dat hinderlijk is voor gasten zonder kinderen.

Genieten!

Jet en Frank
28-5-2018

Super camping óók voor de kleintjes. Zwembadje, waterpistolen, èn super weer dus dolle pret dat gold zelfs voor de papa's, mama's, opa's en oma's. Het (korte) tochtje met de Shetlander en de Ezel werd erg gewaardeerd door de kids. We komen zeker terug!!

Kei skôn

Ellen
27-5-2018

Voor een familiereunie waren we met 15 familieleden 3 dagen te gast bij hele gastvrije eigenaren, een mooie kleinschalige camping, schoon sanitair, lieve ezels, elke avond een krat hout voor de vuurkorven en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Voor Opa, Oma en de (klein)kinderen!

Familie Cremers
22-5-2018

Prachtige mini-camping aan de rand van Schijndel. Vriendelijke eigenaar en eigenaresse met een passie voor ezels. Veel voorzieningen voor kleine kinderen (traptractoren, fietsjes, ezel rijden, trampoline). En voor de grote kinderen een eigen buitenkachel met hout om 's avonds lekker bij te borrelen. Mooi en schoon sanitair, maar bij drukte kan het even wachten zijn bij de (twee) douches. Er is geen restaurant op de camping, maar de eigenaresse verwees ons naar een uitstekend restaurant op een minuut of vijf fietsen en dan is er in schijndel nog de Pannenkoekenboerderij...

Wat een geweldige plek en enorm gastvrij. Wij (mijn moeder en ik) hebben enorm genoten. De ezelwandeling is een absolute aanrader, zeker als je avontuur zoekt. Doen!

Ook Schijndel is de moeite waard en de omgeving van deze kleinschalige minicamping is prachtig.

Wij zijn perfect opgevangen bij aankomst, geholpen met de ezel bij terugkomst van de wandeling en bij vertrek met een goed gevoel naar huis gegaan. Een echte aanrader voor jong en oud.

Fijne camping!

Cor en Corrie
8-5-2018

Wat een heerlijke camping. Hartelijke ontvangst, lekker rustig, goed sanitair en een fijne gemoedelijke sfeer. Wij komen zeker terug!

Tip: neem wel wat deet mee tegen de muggen in de avond.

Fantastisch!

Opa in Tour
6-5-2018

Wat een heerlijke camping. Leuke eigenaren, de camping is heel goed onderhouden en je kan tot de late uurtjes van de zon genieten. Als het kouder word kan je voor 5 euro een vuurkorf en een bak hout halen, waardoor je lekker buiten kan blijven zitten. De ezels op de camping vinden we toch wel erg gezellig! Wij houden erg wandelen en dat kan je hier prima doen. Het sanitair word vaak schoongemaakt en is goed onderhouden.

Wij komen zeker voor een vijfde keer terug!

Gezellig en leuk!

Maaike
5-5-2018

Super leuke minivakantie gehad in het skonste plekske. Overnacht in de pipowagen die eenvoudig is maar compleet, tot de vliegenmepper en nachtlampje aan toe. Heel gastvrij ontvangen met persoonlijke aandacht. Met fijn weer kun je er met kids, die van mij zijn 3, 5 en 6 heerlijk spelen, voor iedereen een fietsje of skelter en ingegraven trampoline. Fijn gewandeld met lieve ezel waar de kids om beurten op konden zitten. Super leuke ervaring voor een fijn prijsje. Wij gaan zeker nog eens terug!!

Gemoedelijk

Sam en Ellen
22-10-2017

In de herfstvakantie samen met mijn zoontje gelogeerd in een Pipowagen (wat was er veel aanwezig in die pipowagen).

We hebben een erg vriendelijk ontvangst gehad.

Op maandagmiddag hebben we een ezel gehuurd voor 4 uur. Wat een lief beestje was dat. Mooie omgeving.

Leuk die speeltoestellen, skelters en fietsjes.

We hebben ons goed vermaakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Skônste Plekske in Schijndel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Skônste Plekske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Skônste Plekske scoort een 9.29 uit 10 op basis van 173 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: