Camping 't Skônste Plekske

9,3

163 reviews over Camping 't Skônste Plekske in het Nederlands

Gemoedelijk

Sam en Ellen, 22-10-2017

In de herfstvakantie samen met mijn zoontje gelogeerd in een Pipowagen (wat was er veel aanwezig in die pipowagen).

We hebben een erg vriendelijk ontvangst gehad.

Op maandagmiddag hebben we een ezel gehuurd voor 4 uur. Wat een lief beestje was dat. Mooie omgeving.

Leuk die speeltoestellen, skelters en fietsjes.

We hebben ons goed vermaakt.

Een verademing !!

Dick en Henriette, 7-9-2017

Deze camping straalt rust uit, mede door de enorme gastvrijheid van de eigenaren. Het sanitair is zeer goed. Eindelijk een douchegelegenheid waar je fatsoenlijk kunt douchen zonder dat je spullen nat worden.

Heerlijk toeven met kinderen. F

Nadia, 25-8-2017

Trampoline springen, rondcrossen met de fietsen en skelters, ezeltjes knuffelen, vers eitje van de kippen.

gezellige camping

Liha, 19-8-2017

Prima camping, goed ontvangst.

een plek waar je moet geweest zijn!!

Verplanken, 17-8-2017

Rustige, zeer nette en klantvriendelijke camping. Ideaal voor verlengd weekend of weekend. Ideaal met kinderen. Dichtbij campingwinkel De Wit. Een aanrader!!

Geweldige boerderijcamping met vele mogelijkheden

Lia en Henk Coolegem, 2-7-2017

Goed/zeer goed: ligging, wandel- en fietsmogelijkheden in de omgeving en prettige eigenaren.

Minder: stilte-tijd van 23.00u. wordt heel soms in het weekend overschreden door m.n. de vaste gasten.

schone en fijne camping

Fam Groenendaal, 9-6-2017

We hebben genoten van een heerlijk (lang)weekend op deze camping, we vonden het heel fijn!

Mijn zoontje (4jr) gaf in zijn eigen woorden aan dat hij het zo fijn had gevonden dat hij (voor de eerste keer)zo vrij mocht/kon zijn op een camping. Hij kon zelf naar de wc, bij het paardje en de ezels kijken, naar het konijntje, de kippen, rondrijden op een skelter, fiets, graafmachine. Doordat het een mini camping is kon dat. Kids genoten ook erg van het borstelen van de ezels en de wandeling met/op een ezel.

Het sanitair was schoon en de eigenaars zijn erg vriendelijk en gastvrij.

Wat een feestje!

Bibian, 25-5-2017

Deze camping is zeker een van mijn favoriete plekjes geworden. Afgelopen weekend voor de tweede keer met mijn neefje en nichtje geweest, een waar feestje voor hen (en daardoor ook voor mij). Kleine knusse camping, hele fijne mensen, ezels, kippen, konijnen en speeltuin. Met lekker weer helemaal een aanrader. Ook de ingerichte pipowagen is leuk om te huren! Veel plezier

gewoon super

Toby, 11-5-2017

De ezels zijn geweldig en de staat van het sanitair is ook super

Super

Familie Dijkstra, 3-5-2017

Gezellige camping, heerlijk voor kinderen. Super vriendelijke mensen en alles is netjes en schoon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Skônste Plekske in Schijndel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Skônste Plekske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Skônste Plekske scoort een 9.33 uit 10 op basis van 164 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: