Camping 't Skônste Plekske

Met jonge kinderen

Super!

Sandra
26-8-2018

Het was super! Aan alles is gedacht om het verblijf voor de gasten zo leuk mogelijk te maken:

Leuke flexibele eigenaren, klantvriendelijk, leuke dingen voor de kinderen (fietsjes, skelters, etc. ; ezelrit maken), vuurkorven, pizza bakken, etc.

Super relaxte plek en eigenaren!

Ilona
16-8-2018

Super relaxte plek met super relaxte eigenaren. Heerlijk om te wandelen met de lieve ezels. Geslapen in de pipowagen en de camping en het hele terrein is erg schoon, ook schone douches en toiletten en heerlijk rustig. Voor de kinderen genoeg om te spelen en natuurlijk de ezels om te knuffelen.

Geweldig

Oma en Opa
12-8-2018

Wij waren met ons kleinkind op deze camping enq waren aangenaam verrast door de vele attributen waar jonge kinderen gebruik van kunnen maken van skelters loopfietsen,fietsen traktoren,karren en stepjes. Ook de ezels en paarden zijn leuk op de camping. Daarnaast nog een leuk speeltuintje. Bovendien een hartelijke ontvangst en schoon sanitair. Wat wil je nog meer.

Geweldig

Ans v Rozendaal
29-7-2018

Super kindvriendelijk gezellige sfeer.Top

Geweldig!

Cor de Lange
16-7-2018

De gastvrouw en gastheer zijn zeer openhartig en behulpzaam. Leuke ezeltjes voor een wandeling met de kinderen, of lekker alleen. Fijne douches waar je niet een muntje, of kaartje of iets dergelijks voor nodig hebt. Ik heb al veel gekampeerd en op elke camping had ik eigenlijk een minpunt, maar op camping 't Skônste Plekske heb ik echt genoten!

Fantasties

Jill mc Cabe
12-7-2018

Een fijne camping met gezellig gastvrije eigenaars. Je voelt je meteen welkom

Wat een leuke, flexibele, aardige mensen!

Froukje Hoobroeckx
4-7-2018

Het kampeerterrein zelf Is wat eenvoudig van opzet: een paar rechte veldjes. Maar alles eromheen zorgt voor een heel fijne sfeer. Leuke spontaneen flexibele gastvrouw- en-heer, lieve ezeltjes in een weitje die je ook nog kunt huren voor een wandeling , goed verzorgd sanitair in vrolijke kleuren en gezellige speledingen voor de kinderen. Gewoon een gezellige boel!

Fantastisch en een aanrader

Johan de Vos
2-7-2018

Dat het een fijne camping is met een super vriendelijk eigenaresse Goed schoon sanitair. Goede sterke WiFi. Wij hebben er ruim een week gestaan en genoten. Mooie fietsomgeving en wandelmogelijkheden. Grote Jumbo op 1700 meter.

Hele fijne camping, wij gaan zeker weer!

Rolloos
        31-5-2018

We zijn al een paar keer op deze camping geweest in 2017 en 2018. Een erg fijne camping, goed onderhouden, leuke mensen. Mooi sanitair en altijd netjes schoon. Ruime plaatsen. De kinderen komen er heel graag en mogen vaak helpen met het verzorgen of wandelen met de dieren. Er is genoeg speelmateriaal voor de kinderen aanwezig. Bbq is geen probleem en ook het stoken van een vuurkorf in de avond mag allemaal, deze zijn ter plaatse te huur inclusief een krat hout. Heerlijke plek om te kamperen!

Relaxed kamperen

Jacqueline
        28-5-2018

Goed verzorgde camping. Schoon sanitair en ruimte om af te wassen. Mooie grasvelden met ruime plaatsen. Zeer vriendelijke en flexibele beheerders. Vanaf de camping loop je direct een wandelpad op, ideaal met een hond. Zeer mooie omgeving om te fietsen. De ezels en kippen maken het buiten-gevoel compleet. Voor kinderen is dit ook een heerlijke plek met veel buitenspeelgoed, zonder dat dat hinderlijk is voor gasten zonder kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Skônste Plekske in Schijndel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Skônste Plekske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.