Camping De Miesboule

3 reviews over Camping De Miesboule in het Nederlands

Rust , ruimte en Brabantse gezelligheid

Johan
19-10-2018

Kindvriendelijke camping met Brabantse gastvrijheid van Marij en Cor. Leuke kantine, goed werkende wifi en rustig gelegen.Genoten van de buitenkachel en de kindvriendelijke speeltuin. Dichtbij Middeleeuws Den Bosch, hartje Meierij, Efteling en campingsport de Wit. Leuke uitvalbasis voor tochtjes en natuurlijk Paaspop !!!

een gemiste kans. Komen niet weer.

Annemoor
6-7-2018

Minicamping. Mooie plekken en een leuke speeltuin. Aardige beheerders. Minpunt: douche en wc in 1 cabine. Niet hygiënisch. Jammer dar er aan het begin van het veld wat oude caravans staan. Dat ontsiert het mooie terrein.

Brabantse gezelligheid

Van der Poel
        1-11-2015

Mooie ligging en gastvrij ontvangen. Gezellige Brabantse gezelligheid met Cor en Marij

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Miesboule in Schijndel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Miesboule zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.