Camping Recreatiepark De Heidebloem ****

Camping Recreatiepark De Heidebloem
8,9

WebsiteLink naar website

Weer vandaag3°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark De Heidebloem voor je op een rij gezet:

60 reviews over Camping Recreatiepark De Heidebloem in het Nederlands

“ Alsof je in een hotel verblijft “

Familie weekend, 6-11-2017

Fantastische lokatie voor een familie weekend !

Met zijn allen waren we enthousiast over dit verblijf waar de slaapkamers met eigen badkamer op een hotelkamer leken. De keuken was goed uitgerust en de woonkamer groot maar tevens gezellig ingericht. De eigenaresse hoefde je maar te bellen en binnen enkele minuten stond ze al voor de deur om het probleem op te lossen. Ook de omgeving is prachtig en er is Van alles te doen. Kortom een aanrader voor iedereen.

Floor Bolte, 26-10-2017

Een hele goede accommodatie voor een gezellig weekend/weekje met de familie. Heel mooi en netjes. Mooie ruime slaapkamers en zitkamer. een hele complete keuken. Wij hebben er een heel gezellig weekendje gehad ! De service was super.

Hele fijne plek en mooie accomodatie

Leonie, 1-8-2017

Communicatie met eigenaren verliep goed! Vooral het huis was ruim, netjes en schoon. Een hele fijne week daar gehad. Je hebt genoeg mooie plaatsen en activiteiten rondom Schaijk. Op de camping is er ook voldoende te doen voor kleine kinderen.

Geweldig weekend Opa,Oma,kinderen en kleinkinderen

Weekendje weg familie Arentz ., 16-7-2017

De Heidegaard is een vrij nieuwe accomodatie met heel veel privacy . Ruime keuken en het sanitair waren zeer netjes .De 6 persoons slaap lodges zijn netjes in gericht en de bedden zijn voorzien van goede matrassen . Alleen jammer dat er maar 1: 2 persoons bed op staat en de andere met aparte bedden . De douche en toilet ruimte is een beetje aan de kleine kant .Erg positief is dat de Heidegaard centraal staat op de camping .

De accomodatie is zeer geschikt voor een vakantie met 18 / 24 personen .

Wat ons ook opviel , zijn de zeer vriendelijke eigenaren , echt brabants .

Prachtige en zeer comfortabele accomodatie....

Mieke Pap Cycling Team Charles Faes, 3-7-2017

Het Mieke Pap Cycling Team uit Poppel België (13 pers) heeft in Villa Heidehof genoten van een luxueuse, propere en prachtige accommodatie. Praktisch ingerichte keuken, grote leefruimte, 12 ruime slaapkamers met bijhorende badkamer, petanquebaan en buitenzwembad naast de deur,...

Het recreatiepark wordt gerund door zeer vriendelijke en hulpvaardige uitbaters.

Twee jaar op rij zijn we er gaan fietsen en we bevelen De Heidebloem iedereen ten zeerste aan....

Familie-Weekend

Marion Prickartz, 3-7-2017

Al enkele jaren vaste klant. Super locatie. Schoon, goede matrassen, sanitair en keuken oké. We nemen altijd een grote party tent mee. Past precies op het buiten stuk.

Prima lokatie, goed verzorgd, zwembad naast de deu

fam. Voorberg, 23-6-2017

Netjes en schoon, speeltuin er naast, efficiente inrichting en meubilair.

Prachtige ruime sfeervolle accommodatie.

Ine, 15-5-2017

We zijn een weekend met de hele familie (23 personen) in de Heidegaard geweest. Prachtige accommodatie, je kunt zien dat dit met liefde is ingericht.

Mooie ruime kamer met royale eettafels en grote banken, super keuken. Heel gezellig ingericht.

En ook de slaaplodges zien er prachtig uit en zijn ruim genoeg voor 6 personen.

De tuin heeft ook voldoende ruimte en heerlijke grote picknicktafels.

De volgende keer hoeven we voor ons familieweekend geen ander verblijf te zoeken, we gaan gewoon weer hierheen.

Fantastisch weekend gehad in Heidehof

Anita Verkoijen, 1-5-2017

Een unieke locatie voor een groep met alles erop en eraan. Schoon, goede keukenuitrusting en prettige eigenaar die je echt met alles tegemoet komt.

geweldig

annelies, 19-4-2017

Alles goed verzorgd en netjes. Hele fijne mensen. Huisje was geweldig. Geen moment spijt gehad dat we dit huisje hadden geboekt. Top

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiepark De Heidebloem in Schaijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiepark De Heidebloem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Recreatiepark De Heidebloem scoort een 8.9 uit 10 op basis van 61 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: