Camping Recreatiepark De Heidebloem

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag13°8°
Camping Recreatiepark De Heidebloem

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark De Heidebloem voor je op een rij gezet:

67 reviews over Camping Recreatiepark De Heidebloem in het Nederlands

Helemaal top!

Nicki Jansen
12-11-2018

Er prettig verblijf gehad hier! Geen seconde spijt gehad van de keuze voor deze accommodatie voor het teamweekend. Alles was heel schoon en het was aangenaam warm in het huisje. De keuken was heel praktisch ingericht en had goede kwaliteit spullen, waardoor koken voor een grote groep heel gemakkelijk was. Leuk extraatje was het pakketje dat er voor ons lag met handige spulletjes om te gebruiken. Kortom, we hebben er echt een geslaagd weekendje van kunnen maken.

Bedankt voor de enorme gastvrijheid!

Stephanie
5-11-2018

Onze groep verbleef een weekend in accommodatie De Heidegaard. We werden onthaald met een warm ontvangst, maar dat was geen verrassing want ook van te voren was er een erg prettig contact per mail en telefoon. Zowel de woonlodge als de slaaplodges waren ruim en praktisch ingericht, de meubels zaten comfortabel, de bedden lagen goed. Het sanitair en de leefruimten waren erg schoon en de keuken was erg compleet ingericht. Kortom, alles was erg verzorgd en het heeft ons aan niets ontbroken. Tijdens het verblijf hebben we een paar situaties meegemaakt waarbij we 's nachts en bij vertrek hulp nodig hadden. Zelfs toen was niets de eigenaren te veel en ze hebben ze ons met een lach geholpen en gesteund. Volgens ons is het verblijf dan ook een echte aanrader en we hopen zeker nog een keer terug te kunnen komen! Bedankt voor alles!

top top top

lievens
4-11-2018

top gebouw met alles erop en er aan

aanrader!

jan nanninga
31-10-2018

Het is ons prima bevallen en komen zeker terug. Mijn vrouw miste alleen een stofzuiger. Misschien is een a4tje met regelementen nog gemakkelijk.

Super

Ilse
24-9-2018

Alles aanwezig, mooi in orde en hele mooie omgeving.

Voor herhaling vatbaar

Familie Gijsberts
17-7-2018

Het is een mega fijne camping

Kindjes hebben zich uitstekend vermaakt in de prachtige speeltuin en zwembad. Wij zijn goed tot rust gekomen en hebben gelijk voor volgend jaar 2 weken geboekt. Het was echt geweldig!

Erg fijn huis met leuk zwembad en leuke speeltuin!

Familie vd Helm
10-6-2018

Prima bedden en fijn huis. Voor de kinderen erg fijn dat er een zwembad is en een speeltuin. Het eten was ook heel goed verzorgd, uitgebreid ontbijt en heerlijk bbq vlees!

Iets minder fijn was dat het behoorlijk gehorig was op de kamers, zeker met kleine kinderen die wel eens huilen is dit niet zo fijn.

We zouden hier zeker terug komen!

“ Alsof je in een hotel verblijft “

Familie weekend
6-11-2017

Fantastische lokatie voor een familie weekend !

Met zijn allen waren we enthousiast over dit verblijf waar de slaapkamers met eigen badkamer op een hotelkamer leken. De keuken was goed uitgerust en de woonkamer groot maar tevens gezellig ingericht. De eigenaresse hoefde je maar te bellen en binnen enkele minuten stond ze al voor de deur om het probleem op te lossen. Ook de omgeving is prachtig en er is Van alles te doen. Kortom een aanrader voor iedereen.

Floor Bolte
26-10-2017

Een hele goede accommodatie voor een gezellig weekend/weekje met de familie. Heel mooi en netjes. Mooie ruime slaapkamers en zitkamer. een hele complete keuken. Wij hebben er een heel gezellig weekendje gehad ! De service was super.

Hele fijne plek en mooie accomodatie

Leonie
1-8-2017

Communicatie met eigenaren verliep goed! Vooral het huis was ruim, netjes en schoon. Een hele fijne week daar gehad. Je hebt genoeg mooie plaatsen en activiteiten rondom Schaijk. Op de camping is er ook voldoende te doen voor kleine kinderen.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiepark De Heidebloem in Schaijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiepark De Heidebloem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.