Vakantiehuis De Buitenhorst

Vakantiehuis
Vakantiehuis De Buitenhorst
9,3

54 reviews over Vakantiehuis De Buitenhorst in het Nederlands

De Buitenhorst voor een vorstelijk verblijf.

Piet en Anneke Roos, 19-4-2018

Nog steeds zijn we aan het nagenieten van een geweldig weekend op de Buitenhorst. Wat een prachtige locatie, hartelijke gastheer/ gastvrouw.Tot in de puntjes verzorgt, op ons verzoek was de ene woonkamer met bankstellen en de andere als eetkamer ingericht, was bij aankomst perfect geregeld. De locatie met heerlijke "hotelkamers" en prima complete keukens met voldoende afwas- en koelkast mogelijkheden heeft grote indruk op ons maar zeker ook op onze gasten gemaakt. Echt iets om terug te komen en terug te kijken op ons nooit meer te vergeten 40 jarig huwelijksfeest met familie en vrienden.

Hartelijk dank voor alles en voor de Brabantse gastvrijheid.

Geweldig

Jannie v.d.Vliet-van Gaalen, 18-4-2018

Ook ik was het afgelopen weekend bij de groep van mijn buurtjes Roos-Verwaay,zij waren 40 jaar getrouwd en hebben dat in het mooie Brabant te Schayk gevierd en wel in de Buitenhorst.

Een woord Geweldig, mooie kamers,keukens,gezellige bar,goede bedden mooi buitenverblijf,kortom veel genoten en dat zeg ik natuurlijk aan vele anderen!!!!

Gerrie en Jan van Bruggen, 18-4-2018

Heel mooi en keurig met alles erop en eraan "Een perfecte locatie op alle gebied"

Geweldig.

Cora, 18-4-2018

Wat een fantastische groepsaccomodatie. Het was schoon, netjes en ruim. Ook rondom de accommodatie veel ruimte om je te vermaken, voor zowel volwassenen als kinderen.

Het was in 1 woord: Fantastisch

Kees en Gerry Walraven, 18-4-2018

Wij hebben hier een huwelijksjubileum gevierd met 37 volwassenen en kinderen,

het was tot in de puntjes verzorgd. Mooie kamer met douche en toilet voor 2 pers.

Alles keurig schoon en netjes! Prima keukens (2) en gezellige groepsruimte voor het

spelen van een spel of gewoon even te relaxen. Kortom een heel tof weekend.

Genoten van de accomodatie

Ross Roos, 17-4-2018

Hele fijne accommodatie voor een grote groep; wij waren met familie.

Lekker veel ruimte; eigen slaapkamers met eigen sanitair.

Fijne keukens, lekker buiten.

Iets betere boxen om muziek te luisteren is fijn; iets meer stoelen om allemaal samen buiten te kunnen zitten.

Deze accommodatie wordt duidelijk met liefde onderhouden. Alles is tip top in orde en de beheerders Wim en Rianne zijn zeer behulpzaam en altijd bereikbaar.

We hebben het ontzettend fijn gehad

Familie Klein, Doornspijk, 29-5-2017

Dat het een fijne ruimte is voor grote groepen. Alles is aanwezig. Voor de kinderen waren de skelters erg fijn en vermaakten zich prima.

Een minpunt kan ik niet bedenken.

We hebben een mooie week gehad met kinderen en kleinkinderen (28 personen). Hele week zon. Voldoende ruimte, in één woord Geweldig!

Fantastische Familieweekend

Floortje Halters, 11-4-2017

Een hele prettige accommodatie!!

Wij hadden alle 3 de huizen, geschakeld aan elkaar. Ideaal voor ons familieweekend met 50 man.

Veel sfeervolle binnenruimte, grote kamers en prettige terrassen.

Hele fijne keuken met alles er op en er aan (wel jammer dat we stoomoven en frituur niet konden gebruiken als horeca-familie)

Zelf heb ik het koeienmeloen gemist, volgend jaar in de herkansing!

Prachtige locatie!!

Rosanne, 11-4-2017

De Buitenhorst is een mooie locatie, midden tussen de natuur. De boer en boerin zijn ontzettend aardig en de kids vonden het helpen bij de koeien melken erg leuk! Locatie zelf is mooi, ruim en luxe en voldoende binnen- en buitenruimte! Wij waren er met ruim 50 man en hadden dus alledrie de ruimtes. Fantastisch!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Buitenhorst in Schaijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Buitenhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Buitenhorst scoort een 9.29 uit 10 op basis van 54 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: