9,5

91 reviews over Camping Minicamping 't Brenneke in het Nederlands

Fam. Ter Harmsel
18-8-2019

Prachtige camping. Goed sanitair en schoon. Leuke eigenaren. Mooie omgeving om te fietsen. Zeker een aanrader.

Aanrader

Wilma &Willie
10-8-2019

Een schone goed onderhouden camping ruim opgezet en vriendelijke ontvangst .

Eerlijk, proper, vriendelijk

Marcel en Nikki
9-8-2019

Zeer nette, gezellige camping

Gewoon mooi en goed

Erik en Geeske
8-8-2019

Hebben 2 weken op deze prachtige camping gestaan. De staanplaatsen zijn mooi ruim met hier en daar water tappunten. Deze camping beschikt over zeer goede wifi. Het sanitair is uitmuntend en word ook zeer goed schoongehouden. Voor de kinderen zijn er een paar trapskelters maar de eigenaren zijn nu ook bezig om een speelgelegenheid te maken voor hun. Vanaf de camping zijn er mooie fietsroutes met hier en daar leuke terrasjes De gastvrouw is zeer begaan met haar gasten en altijd in voor een praatje Al met al een zeer mooi camping ( ook in voor en na seizoen)

Gereisd Met partner in augustus 2019

Natuur,rust,netheid en brabantse vriendelijkheid

Jan van Kollenburg
8-8-2019

Bij aankomst even naar het toilet......zo wil ik het graag op iedere camping hebben: nieuw, ruim, glimmend schoon. De eigenaresse ontving ons zeer vriendelijk en bood ons koffie aan die ze zelfs naar onze staanplaats bracht. Het terrein is super vlak met gras. Per 2 plaatsen stond een stroompaal met kraan die niet opviel door de structuur van een boomstam. De plaatsen zijn erg ruim met zeer veel ruimte tot de overbuurman. De camping ligt centraal van mooie fietstochten, bezoek aan Boxmeer en de Maas. En niet te vergeten de rust die hier heerst. Een warme aanbeveling is deze minicamping.

hele mooie prachtige camping

jan en connie verhaar
7-8-2019

Het ontvangst was heel vriendelijk door Claudia met bakkie koffie en zij gaf de nodige informatie over de omgeving. Veld was goed , mooi vlak veel waterpunten, 10 amp en gratis Wifi. Sanitair was goed, voldoende en erg schoon met rollen toiletpapier. De eigenaars zijn zeer betrokken met de camping en lopen vaak rond om te kijken of alles goed is en soms voor praatje als men dit wilt. Vanuit de camping kan men mooie fietstochten maken in de omgeving De camping is een aanrader en wij komen er zeker nog eens terug. Bedankt voor de leuke tijd Claudia en Marcel

Voor herhaling vatbaar

Martha van der Ham
2-8-2019

Allereerst zijn wij hartelijk ontvangen met een kopje koffie en daarbij ook alle nodige informatie gekregen. Het sanitair is ruim voldoende en altijd erg schoon. De plaatsen zijn allemaal groot en een aantal plaatsen hebben ook direct een waterkraan bij de sta-plaats. De gastvrouw loopt regelmatig langs en indien je daar behoefte aan hebt is er altijd tijd voor een praatje. Prachtige omgeving met mooie wandel- en fietsroutes Wij kunnen deze camping zeer zeker aan iedereen aanbevelen en komen zeker nog eens terug Aad en Martha van der Ham

Zeer klantvriendelijk en mooi

Marijke
22-7-2019

Warm welkom met koffie/thee. Persoonlijke behandeling door eigenaresse: maakt einde van de dag rondje over de camping en om kort een praatje met iedereen te maken. Ze is flexibel en doet haar best problemen op te lossen en het iedereen naar de zin te maken. De plekken zijn groot, mooi vlak terrein. Mooi, goed schoongemaakt sanitair. Het terrein ligt vlak bij fietsknooppunten routes. Ga zeker terug.

Gereisd Alleenreizend in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ik kom terug

Ann
21-7-2019

Uitstekende en mooi verzorgde, rustige uitvalsbasis voor deelname aan Nijmeegse Vierdaagse, maar ook ideale verblijfplaats voor het verkennen van de uiterwaarden van de Maas, fietstochten naar Noord-Limburg, bezoek Groesbeek,... Aangename gastvrouw die steeds vriendelijk is maar nooit opdringerig. Sanitair prima onderhouden.

Heerlijk rustige camping tussen de maisvelden.

familie van Geel
20-7-2019

Heerlijk rustige camping met prima sanitair. Hartelijk ontvangst. Hele goede uitvalsbasis voor vierdaagse deelnemers. 10min fietsen naar station Boxmeer. Helemaal leuk was het dat de lopers nog in het zonnetje werden gezet na afloop.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping 't Brenneke in Sambeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping 't Brenneke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.