Hotel Hof van ‘s Gravenmoer

• Matig / voldoende: 5 - 7

Zeer gastvrij!

Jenny Boer
14-6-2018

Het is een geweldig hotel, kleinschalig.

Erg schoon en een geweldige gastheer!

We hebben het fantastisch gehad

R. Olgers
7-5-2018

Een geweldig hotel, kleinschalig, mooie kamers, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Dicht bij Efteling en Beekse Bergen. Mooie natuur om te fietsen en wandelen.

Oude reviews (archief)

Uitgangspunt voor mooie fietstochten.

Derksen
22-9-2016

Vanuit het hotel mooie fietstochten gemaakt naar en in het Nationaal Park De Loonse en Drunense Duinen en langs de rivier de Donge naar Geertruidenberg.

Geweldig hotel, mooie en ruime kamers

Wim de Jong
16-9-2016

We waren hier, met nog 16 vrienden, 2 nachten voor een reünie. Het hotel is pas nieuw. Het heeft mooie en ruime kamers, voorzien van alle gemakken. De medewerkers zijn vriendelijk en zorgzaam. Het ontbijt was prima. Het hotel ligt een beetje van de, drukke, straatkant af. Het ligt midden in het groen en heeft een prachtig terras dat een beetje aan een hofje doet denken.

Fantastisch hotel in mooie natuur

Ciny
31-8-2016

Het hotel ligt in een rustige omgeving. Alles is keurig schoon en fris. Bedden van goede kwaliteit. Goed verzorgd ontbijt met heerlijke streekproducten. De gastvrouw doet haar uiterste best om het de gasten naar de zin te maken. Wij komen graag nog een keer terug.

Voelt als een luxe ziekenhuiskamer

Dekker
21-6-2016

Ligging prachtig met mooie pluk/wandeltip. Kamerscherm schoon en meisje en dame zeer vriendelijk. Helaas voelt de kamer als een luxe ziekenhuiskamer. Rolstoeltoegankelijke deuren en geen drempels waardoor enorm gehorig. Badkamer is kil en kaal. Wij vinden dit geen hotel maar meer een B&B voor rolstoelafhankelijke mensen. Ontbijt karig maar goed. Ligt tezamen op een terrein met dagbesteding voor ouderen. Weet dus niet wat dit hotel oorspronkelijk is geweest maar wel iets in dat kader. Voor ons voelde het niet als een lekker, gezellig hotel.

Fantastisch hotel in prachtig dorp

Harlaar
4-3-2016

Gastvrij en gezellig personeel. Mooi royale kamer en prima bedden. Alles lekker schoon en fris. Komen hier zeker terug.

Mooie rustige locatie

Stefan
6-1-2016

Ideaal voor 1 nacht en uitvalsbasis naar sightseeing in de buurt.

Elly Valks
14-9-2015

Ons verblijf was helemaal uit de kunst! Gigantisch goede service en meedenkend bij het oplossen van problemen, goede kamers, bedden en ontbijt.

Mooi hotel

greetenluc
24-5-2015

Het Hof van 's Gravenmoer is een ideaal gelegen kleinschalig hotel voor uitstappen in de Brabantse omgeving.

Het gebouw is van recente datum, de kamers piekfijn uitgerust en ver van de grote weg (stil), goede bedden, ruime badkamer.

De gelagzaal, waar 's morgens een uitgebreid ontbijt wordt voorgeschoteld, biedt veel gezellige ruimte.

Voorlopig (mei 2015) worden er geen gerechten geserveerd, maar als alternatief is het vlakbij gelegen restaurant "SED" (Samen Eten Drinken) waar lekker wordt gekookt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hof van ‘s Gravenmoer in s Gravenmoer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hof van ‘s Gravenmoer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hof van ‘s Gravenmoer scoort een 8.88 uit 10 op basis van 18 reviews.