Hotel Fletcher Hotel-Restaurant 's-Hertogenbosch

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant 's-Hertogenbosch

7.5Goed

Nederland, Noord-Brabant, Rosmalen

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant 's-Hertogenbosch voor je op een rij gezet:

877 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant 's-Hertogenbosch

• 4Joost26-09-2020

Geen topper - schoonmaak niet best

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is goed bereikbaar en de ligging (bij de Rosmalense Plas) is mooi. De kamer was best ok maar voor dit geld verwacht je eigenlijk wel een koelkastje waar je je eigen drankjes in kwijt kunt. Bij de concurrentie is die er wel.

Toch ook twee echte tegenvallers: de schoonmaak en het ontbijt:

De kamer was niet goed schoongemaakt. Remsporen in de WC, tandpasta in de wasbak, haren in de douchebak, een condoom en veel stof onder het bed.

Het ontbijt was erg karig en de opstelling rommelig. Geen melk, ook geen eierdopjes, niet op tijd aangevuld. Geen gastheer/gastvrouw. Covid looproutes onduidelijk.

Met een prijs van 130 euro (1 nacht) voel ik me toch wat getild. Dat is het niet waard. Wil je toch gaan? Parkeer dan bij McDonald's (4 meter verder lopen). Dat bespaart 5 euro per dag aan parkeerkosten. Kan je toch weer een burger kopen. 😄

Alleen gereisd in september 2020

• 8Bert Putters11-09-2020

Goed Hotel

Tot de laatste middag waren wij heel positief. De Kamer schoon. Minpuntje dun dekbed. En snoepje niet verwijderd van de grond. (niet noemenswaardig). Kamer ondanks gesloten raam last van verkeer op de A2. Het eten was heel goed m.b.t. Diner. Het ontbijt werd niet tijdig aangevuld...Gebakken ei, jam, vers gesneden fruit... Nadat we de laatste dag hadden gefietst, bestelde wij een tosti Kaas en Ham Kaas. De eerste was zwart verbrand niet zichtbaar aan de onderkant. Werd wel vervangen, maar zonder excuus. Maar om de gehele drie dagen om het laatste een slechte beoordeling te geven gaat ons te ver. Baliemedewerkers niet altijd op de hoogte van bepaalde fietsroute. Bij aandringen wordt de juiste rout geprint.

Gereisd met vrienden in september 2020

• 8Henny17-08-2020

Prima hotel!

Ging met nul verwachting naar dit hotel gezien de zeer slechte recensies. Aangenaam verrast, kan me helemaal niet vinden in de geplaatste opmerkingen. Kamer klein en kan worden gemoderniseerd, maar is netjes en schoon! Personeel correct en vriendelijk. Eten prima. Ligt inderdaad aan de snelweg zoals zoveel zakenhotels. Niet hinderlijk in de kamer. Airco werkt gewoon. Hotel dichtbij de start van fietsknooproute. Dichtbij Den Bosch. Wij hebben een prettig verblijf gehad!

• 5Anneke van der Burg13-08-2020

Slecht hotel absoluut geen 4 sterren wasrd

Airco kapot, onverzorgd terras geen bediening op het terras openbare ruimte onverzorgd en vuil

• 5A de Bruijne13-08-2020

De 4 sterren niet waardig..

Kamer was niet schoon. Stoffig en bad/douche vies! Geen voldoende handdoeken en na vragen was het antwoord: “Die zijn er niet. We hebben er niet genoeg gekregen“ Handdoeken zijn uiteindelijk wel gebracht. Op de kamer was het bloedheet... Airco geeft geen koele lucht en bij navraag blijkt het dat de airco de hitte niet aan kan! U moet hem op 20 graden zetten.. Misschien helpt dat...

Het eten was redelijk. Wel ernstig dat bij deze temperaturen (34 graden) het water afgerekend moet worden. Kosten. 2,75 voor een fles. We moesten binnen eten want buiten werd er niet bediend. Binnen was het erg warm. Water had als service vanuit hotel verstrekt moeten worden. Verre van gastvrij... Tafels buiten werden niet afgeruimd. Hier kon je wat drinken wat je aan de bar kon halen zelf mee naar buiten moest nemen.

Jammer dit....

• 3Saskia12-08-2020

Nooit meer Fletcher (Rosmalen)

Verre van 4 sterren, niet schoon, niet Coronaproof! We hadden een luxe kamer geboekt. De kamer was ronduit smerig. Tandpasta nog in de wastafel, strepen in toilet van de vorige gast, deuren en deurklinken te vies om aan te pakken. Na beklag bij de receptie een andere kamer toegewezen (kamer ernaast). Ook deze verre van schoon. Tsja wat kun je anders verwachten aangezien deze door dezelfde schoonmaakster is schoongemaakt. Weer terug naar de vorige kamer waar de schoonmaakster inmiddels was begonnen aan een nieuwe poetspoging. Tot mijn verbazing alleen met een hotelhanddoek, doekje en water nam ze de badkamer ‘onderhanden’. Desinfecteren met een schoonmaakmiddel ho maar. Het middel is ze op mijn ‘vriendelijk’ verzoek maar gaan halen. Het ontbijt was in buffetvorm. Onmogelijk in deze Coronatijd. Myrna; ik zou gauw stoppen met de promofilmpjes voor Fletcher. Dat komt je leuke reputatie niet ten goede. Voor ons nooit meer Fletcher!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 6Davide La Cara11-08-2020

Geen 4 sterren

Het hotel is geen 4 sterren waard. Het is niet schoon en het gebouw is vrij gedateerd. Het personeel is vriendelijk. Het ontbijt en het diner vonden wij erg goed. Op de dagen dat wij er waren was behoorlik warm. De airco kon de hitte niet aan. Helaas werd er geen alternatief aangeboden (een ventilator was meer dan welkom). Het hotel ligt bij een autoweg wat voor veel lawaai zowel overdag als 's nachts zorgt.

• 6Bert van Diemen08-08-2020

Het moet beter

Er was voor prachtig weer gezorgd! Kamer prima, diner lekker en goed geserveerd. Maar waarom moet ik 5 euro parkeerkosten betalen? En dat bij een heel groot parkeerterrein! We vroegen kraanwater bij het eten. Helaas stond er " water" op de rekening. En dat bij 33 graden, foei! Ontbijt basic. Jammer dat er twee dagen keuze was tussen abrikozenjam, abrikozenjam en abrikozenjam.. Zorg voor voldoende personeel om ook het terras te bedienen. Nu kwam er niemand. " Geen personeel meneer" is geen excuus. En laat Fletcher nu eens goed duidel Ijk maken wanneer ik gelijk mijn drankje moet afrekenen en wanneer ik dat via mijn creditcard kan doen. Communiceer dat goed!

• 6Anoniem07-08-2020

Redelijk - zeker geen vier sterren

Ons verblijf begon met een telefoontje om half 6 waar wij bleven. Vervolgens moesten wij bij aankomst €5 parkeerkosten betalen als hotelgast. De kamer was klein, maar dit was niet heel erg. Echter de badkamer leek nauwelijks schoongemaakt, er lag een (achtergebleven?) fles douchegel en de douchegel van het hotel zelf was leeg. De badkamer, voornamelijk de douche, leek erg verouderd en verroest. Het ontbijt buffet vervolgens was zeer basic voor de prijs, er waren wel corona maatregelen getroffen maar niet iedereen van de gasten hield zich daar aan. Ook werden tafels niet (voldoende) schoongemaakt. Al met al een redelijk verblijf voor één nacht, maar naar ons idee geen 4 sterren waardig.

• 5Chris05-08-2020

Beetje jammer

Als je om 16.00 uur aankomt en je kamer is pas 1.15 uur later gereed is dat best vervelend. Als vervolgens ook de douche niet normaal warm kan worden is dat nog irritanter. Beetje verouderd hotel, ontbijt is wel goed.

Alleen gereisd in augustus 2020

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant 's-Hertogenbosch info