7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant 's-Hertogenbosch voor je op een rij gezet:

Hotels.nl

679 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant 's-Hertogenbosch in het Nederlands

Nooit meer

Moontje,
19-4-2019

Vreselijk, wat een diepe ellende daar zeg! vieze kamer met haren in putjes en vlekken op de lichtknop. dat noemt zich een hotel, mijn hemel en dat restaurant ook met die treurige bar uit het jaar nul en dan het interieur, vieze oude lompe bank in de lobby oude troep, die lui van het baas moet zich echt z,n ogen uit z,n kop schamen. Ik beveel het niemand aan om daar eens gezellig te overnachten/eten want de toiletten zagen ook smerig. Het ontbijt was ook karig voor het bedrag dat wij moesten betalen, harde broodjes die er al ff lagen, niet op tijd aangevuld en een grote aanfluiting was die sapautomaat met die gore zoete troep, geeneens verse jus. Al met al mensen, het Fletcher kunnen we beter het Flutcherhotel noemen, het was echt een weekend balen in Rosmalen! ;) :( enige pluspunt was wandelen langs het water en ontbijten bij de MacDonalds.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wel een mooi hotel.Zeer vriendelijk personeel

Gert Hobelman,
17-4-2019

Het ontbijt is altijd goed in een Fletcher hotel,dus ook hier.Maar mijn hoofdkussen stonk,de matras zat een kuil in dus lag niet lekker. Gevraagd om aan de achterkant te slapen ivm lawaai van de snelweg. Wel een andere kamer maar niet aan de achterkant gekregen. Jammer,veel herrie van de snelweg. Lamp aan het bed werkte niet.Je mag parkeren tot 15.00 uur daarna moet je weer betalen Ook bij Fletscher hotel Zeegser Duinen geweest,daar is de ligging en kamer en bed toch mooier en beter.

Gereisd met partner in april 2019

Medium

Doekes,
16-4-2019

Alles in orde. Jammer van de smerige badkamer

Gereisd zakelijk in april 2019

Hotels.nl

We hebben geweldig genoten!!

Rood,
16-4-2019

We hebben heerlijk genoten van ons verblijf in dit hotel, het is alleen jammer dat het vlakbij de snelweg ligt. We hadden mooi weer en hebben dan ook lekker buiten kunnen zitten met een drankje,maar dan hoor je het verkeer wel erg. Verder een zalige tijd gehad, mede door het personeel die allemaal erg vriendelijk en gezellig met ons omgingen. Wij hebben niemand gezien die "geen plezier" in zijn of haar werk had!!! Ook is Rosmalen een heerlijke plaats om even te shoppen of te lunchen, daarvoor hoef je perse niet naar de grote stad.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

nooit meer

Manfred VANHULLE,
15-4-2019

Kort en bondig slecht , bij aankomst in de kamer staat er een kinderbedje wat niet gevraagd is . Lampkapen scheef , meubels slordig geranchekt . we hebben gedineerd maar het personeel heeft geen kennis van zaken we bestellen champange en kregen een oude mosserende wijn , pas als we daar een punt van maakte werd er door iemand anders een fles champange geserveerd barman kende dit blijkbaar niet , als we klaar waren met eten hebben we daar 30 min gezeten met lege borden voor ons er werd ons nooit gevraagd om koffie of dessert. Het was de verjaardag van mijn man maar dit is het slechtste hotel waar ik ooit heb verbleven. Flechers hotels zullen wij toch niet echt meer snel boeken prijs kwaliteit als ik een score moet geven van 1 op 10 dan zou ik zeggen 2 . Zelf bij het uitchecken werd ons niet gevraagd of we een leuk verblijf of wat dan ook .

Gereisd zakelijk in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Oké maar te duur.

Charlotte,
14-4-2019

Ligging is goed, dicht bij Den Bosch!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Niet meer

B.Freericks,
10-4-2019

Goede kamer en goede ontbijten. Maar het diner de eerste dag was waardeloos. Aspergesoep was water met een smaakje en het grilmenu was slecht. Hard stukje biefstuk, kipfilet zonder smaak en een klein stukje varkensvlees. Niet voor herhaling vatbaar.

M.v.g

B .Freericks

e

Gereisd met partner in april 2019

fantastisch

BHM van Vliet-Rietveld,
6-4-2019

Vriendelijk personeel, schone kamer. Heerlijk ontbijt.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geniet zeker niet mijn voorkeur voor nog een bezoe

Hans van den Biggelaar,
6-4-2019

Werden wat “ over enthousiast “ ontvangen. Daarna plaatsgenomen in het bar gedeelte waar ik de fauteuils miste om even ontspannen te kunnen zitten.

Voor herhaling vatbaar

Vloet,
5-4-2019

Verblijf was basic maar goed. Heerlijk ontbijt en vriendelijke service.

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • HuisdierenOp aanvraag
  • VerzorgingLogies-ontbijt

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant 's-Hertogenbosch in Rosmalen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant 's-Hertogenbosch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.