Tijdelijk €25 aanbetaling

Fletcher Hotel-Restaurant 's-Hertogenbosch

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Fletcher Hotel-Restaurant 's-Hertogenbosch voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 922 reviews
+30

6VoldoendeScore uit 922 reviews
  • 6Waardering

• Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

922 Reviews over Fletcher Hotel-Restaurant 's-Hertogenbosch

• 1Erik23-10-2022

Geen aanrader

Wat je echt moet weten is dat Fletcher geen enkele vorm van medeleven heeft en zich daarbij verschuild achter de algemene voorwaarden. Een onverwachte heftige operatie is voor Fletcher geen rede om geld terug te geven bij de daarvoor noodzakelijke annulering. Kortzichtig. Geen aanrader, want zoiets kan iedereen overkomen.

• 6Annemarie14-08-2022

Prima ontbijt. Teleurstelling over terras.

Als je op alle foto's pronkt met een prachtig terras aan het water, dan moet je dat ook waarmaken. Wij waren er met een hittegolf en konden alleen voor en opzij van het hotel zitten aan de snelwegkant. Terras achter was niet opgebouwd. Erg teleurstellend.

• 5IWA19-04-2022

Vergane glorie

Dit hotel heeft nodig een upgrade nodig, oud en achterstallig onderhoud. Jammer want het is een top locatie. Schoonmaak kan ook beter.

• 7Mark Schoenmakers13-02-2022

Prima Hotel

Aankomst was prima geregeld. Kamer was netjes en schoon. Badkamer wel wat gedateerd. Bar was erg gezellig en snelle bediening. Eten in restaurant was erg lekker, vers en goed warm. Bediening was vriendelijk. Ontbijt was prima. Verwacht geen vd valk niveau maar gewoon prima hotel voor paar nachten weg. Snelweg hoor je wel maar niet storend.

• 3Klaas Griepsma19-12-2021

laatste keer in Rosmalen gelogeerd.

toen we gingen slapen ontdekte m'n echtgenote 2 grote smerige vlekken in het laken en in het dekbed. Na bellen werd dit na 1 kwartier opgelost en kregen we een nieuw dekbed met schone hoes. Bij het douchen bleek het putje het water niet goed af te voeren en stond ik met m'n voeten in een laagje water. Het deksel van het afvalemmertje in de douche viel er spontaan af dus was ook defect. Wat echt tegenviel was geen enkel excuus woordje van het personeel en bij vertrek werd ons gevraagd of alles goed was gegaan. Weer e.e.a. uitgelegd en het enige wat gezegd werd door de medewerkster was "ja we hebben meer problemen met de wasserij". De schuld werd bij derden gelegd maar mijn inziens had ook de medewerkster die de bedden opmaakt e.e.a. kunnen constateren. We logeren meermaals in Fletcher hotels waar we goede ervaring mee hebben maar dit hotel is echt de laatste keer. Klaas Griepsma, Heiloo

• 3Loetje12-12-2021

Ronduit slecht!!

Begon al bij inchecken. Mondkapje niet nodig. QR code niet gevraagd. Muffe kamer, vieze badkamer. Wastafelputje verstopt. Spetters op de spiegel. Stoffig beddegoed. Koffiekopjes waar nog vieze rand in zit. Eten was wel lekker.

• 2JB31-10-2021

Beter dan op straat slapen

Hotel is gedateerd en slecht onderhouden. Gangen zijn sober en donker. Kamers hebben weinig faciliteiten (we hadden op papier "luxe"), zijn onvoldoende schoon (al het glaswerk vies, douchewand vies, vieze kitranden etc.). Tijdens ons verblijf te weinig personeel (één receptie-medewerker tijdens spitstijd op vrijdag) waardoor opstoppingen ontstaan (lobby stond helemaal vol). Locatie is bij een verkeersknoppunt en dat hoor je. Prima afstond tot Den Bosch en eerlijk is eerlijk, beter dan op straat slapen. Daarentegen prijs-kwaliteit, zeer in disbalans.

• 5Karin25-10-2021

Ontbijt goed kamer vies

Ontbijt goed kamer erg vies. Nachtkastje/tafeltje naast bed zat nog roze plak op. Wc pot was zwart in hals ,douche zat onder stof onder de wasbak en drempel. Vloerbedekking niet schoon! Was slechtste fletcher die we gehad hebben.

• 4Arthur20-10-2021

Nooit meer

Pluspunt: het diner. Minpunten: het ontbijt (koud). En de kamer: wordt deze tussen de gasten door schoongemaakt? En het beddengoed vervangen? Ik denk het niet. Onder het bed bevond zich een paar pantoffels. En er zaten bloedvlekken in het beddengoed. Het ergste was dit: mijn reisgenote en ik waren in de kamer aan het bijkomen van de lange autorit toen de deur openging en 2 heren de kamer binnenstapten, bagage in de hand. Ze schrokken schijnbaar net erg van ons als wij van hen, want ze maakten meteen rechtsomkeert. Wat bleek? De de receptie heeft per abuis de kamer ook aan hen toegewezen. Ik heb al een aantal Fletcher hotels gezocht. Op de kamer van het Fletcher hotel in Vlissingen na, waar de wcpot nog gevuld was met de niet doorgetrokken urine van de vorige gast, was dit het ergste wat ik heb meegemaakt.

• 4I.20-10-2021

Once in a lifetime experience

Erg aardige jongedames bij de receptie. 1e kamer met zwarte schimmel (en bijbehorende stank), 2e kamer zonder problemen gekregen. Die stonk niet, maar geen afstandsbediening voor de tv. Ab gekregen die het niet deed. Hotelkamers beide ronduit vies te noemen, badkamer redelijk schoon. Jammer, locatie verder maast de snelweg, maar niet storend. Bed lekker groot en zacht.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant 's-Hertogenbosch info

• LiftenBeschikbaar (1)