Hotel Tongerlo

Kleine hotelsWeer vandaag16°3°
Hotel Tongerlo
8,9

10 reviews over Hotel Tongerlo in het Nederlands

Fantastische ervaring, we loved it!

Mari en Ric
18-3-2018

Super gastvrij hotel. Met geweldig , behulpzaam personeel. We hebben beide heerlijk geslapen, in de schone kamer. Het ontbijt op zondag ochtend was met vers brood,fruit, etc etc echt een genot. Een aangename verrassing is dit hotel.

Nooit meer in weekend

Schavemaker
7-8-2017

Let op dat jE in het weekend GEEN kamer aan de straat hebt! Shoarmaboer open tot 05.00 uur schreeuwende jongelui daarna de meeuwen voor de restjes!!

Zouden ze of moeten vermelden of niet verhuren in weekend!

Hing nog een washandje van de vorige aan de radiator, beetje slordig!

Perfecte locatie

Jeroen
13-12-2016

Geweldig hotel met vriendelijke bediening

Kamer was veel te warm.

Mathilde
8-9-2014

We hebben niet kunnen genieten van de hotelkamer, omdat het veel en veel te warm was. Het hotel had niet de moeite genomen om de airco aan te zetten. Wij wisten ook niet dat er een airco was, omdat we de ramen open hadden en het licht uit.

De kamer was overigens wel mooi. Ik vond het een professionele en unieke hotelkamer, met veel donker hout.

Het ontbijt was redelijk..

Leuk hotel op een perfecte locatie

Ria van Geffen
25-7-2014

Hotel Tongerlo ligt midden in het centrum van Roosendaal. Het hotel heeft mooi ruime kamers en een mooie badkamer met bad. De kamers zijn voorzien van airco en dat is in een warme periode echt heerlijk. Ontbijt is goed, alles was aanwezig. En er was heerlijk koffie. En een hele vriendelijke ontvangst. Roosendaal is tevens een hele leuke plaats om te winkelen.

Mooi Klein Hotek

Martijn
9-6-2014

Het Hotel heeft 18 kamers. Vriendelijk Personeel, schone kamers en een goed ontbijt.

S'morgens word je gewekt door de kerk, die er naast staat met een mooi klokkenspel.

Het Hotel is vlakbij het centrum.

Wij verbleven voor 2 nachten in dit leuke hotel.

Vriendelijke ontvangst bij binnenkomst door receptioniste.

Het Tongerlo hotel is een hotel met leuke authentieke details.

We hadden een mooie kamer aan de voorzijde met een klein balkon.

Zeer fijn bed, tv en kluisje.

Flinke kastruimte.

Een kleine badkamer met ligbad/douche.

Het ontbijt was erg lekker,met ruim voldoende keuze.

Op de dag van aankomst hadden we bijgeboekt voor een high tea,

dit is echte aanrader !

Met liefde klaargemaakt in een gezellige ambiance.

Personeel is vriendelijk, en als er tijd voor is,ook in voor een praatje.

We hadden onze fietsen mee, en hebben 2 maal een leuke fietstocht gemaakt in de omgeving, zoals binnendoor naar de Wouwse plantage,

De andere dag richting Rucphense heide door de bossen.

Op zondag kun je naar de Rosada outlet. ( nakijken zondag openstelling )

We komen hier graag nog eens terug.

zo luxe

ursula
10-3-2011

Ja die nacht in tongerlo hotel was zeer luxe en het personeel was vriendelijk het ontbijt uitgebreid

Superlocatie

Nvt
23-2-2009

Wegens carnaval dit hotel aangedaan vanwege de ligging die midden in het

centrum is. Perfecte service, 24 uur per dag kon je het hotel in (wegens carnaval waarschijnlijk tijdelijk?) en aardige receptionisten. Het meubilair is chique, de vloerbedekking is wat gewoon. Het bed lag prima en het dekbed voelde zacht aan, niet stijf. De prijs is wel wat hoog. Roomservice zou een pluspunt zijn. Verder echt niets op aan te merken, gezellige gemoedelijke sfeer in het hotel onder personeel en klanten. Ligbad! Tv mag wat groter zijn. Toplocatie.

2008

Met 3 vriendinnen een weekendje Roosendaal gedaan. Je bent midden in het centrum, alles op loop afstand. De high-tea die het hotel serveert is een absolute aanrader!! Ook het ontbijt was goed verzorgd en er was voldoende keus. De kamers zijn misschien wat donker, maar absoluut goed schoon, de bedden zijn comfortabel en de badkamer is luxe, wij hadden een bad!! Kortom, een aanrader!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Tongerlo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tongerlo in Roosendaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tongerlo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.