Hotel Central Roosendaal

Hotel Central Roosendaal
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Central Roosendaal voor je op een rij gezet:

23 reviews over Hotel Central Roosendaal in het Nederlands

Vooral een hotel voor de lekkerbek, met een uitstekend restaurant. Ontbijt niet heel uitgebreid maar zeer goede kwaliteit en je eitje wordt naar wens klaar gemaakt. Mooie ruime kamers.

Een echt Brabants hotel warme vriendelijke mensen en een Bourgondisch karakter.

We hopen graag nog eens terug te komen.

Oude reviews (archief)

Astrid
31-10-2016

Heerlijk genoten van wellness weekend, alles perfect verzorgd! Mooie kamer, vriendelijke personeel, diner, ontbijt prima. Komen zeker terug.

een pareltje in Nederland

Bart Neirynck
19-7-2016

Het Hotel is een pareltje dat verscholen zit achter een gewone buitenmuur. Toch eenmaal binnen is de service perfect, een lekker restaurant en een mooie confortabele zolder apartement. een echte aanrader!

Mooi hotel voor op doorreis

Louis
1-3-2016

Vriendelijke mensen mooie accommodatie.

Een aanrader

Fantastisch Hotel

B&M
30-10-2015

Niet twijfelen dit is echt een top hotel met zeer goede service.

top hotel

Willem
19-8-2015

Wij zijn er 1 nacht geweest en alles 10+ zeer vriendelijk personeel heerlijke kamer super service top ontbijt zeer persoonlijk . We mochten onze fiets binnen zetten super !! We kunnen iedereen dit hotel aanraden de prijs kwaliteit geweldig. als je in roosendaal bent gewoon doen.

Wat een service !! Een aanrader !

willekestekelenburg
        23-6-2014

Vanaf het moment van binnenkomst tot vertrek voel je je een gast die in de watten wordt gelegd. Het diner in "Sistermans" is werkelijk perfect, heerlijk gegeten. Bij het ontbijt is niets teveel voor het personeel om het je naar je zin te maken. Het centrum is op loopafstand, leuke winkels..

Super hotel, gastvrij en lekker eten.

Roodnat
        18-3-2013

Hotel central in Roosendaal is een echte aanrader. Zeer gastvrij en het personeel is top. Wij hebben daar super lekker gegeten. De kamer was zeer netjes en van alle gemakken voorzien. Wij hebben super genoten.

Aanrader!

Dianne Zonder
        29-10-2012

Hotel Central is een modern en sfeervol ****hotel. De kamers zijn superschoon, het personeel zeer klantvriendelijk en het eten is er zalig!

Hier voel je je welkom!

Service met hoofdletter S

peter
        30-7-2012

maar 1 nacht verbleven, maar had graag nog wel een paar dagen willen blijven. Kamer ruim, modern ingericht met aparte badkamer die ook ruim was. BIj ons deed de airco het niet, bij terugkomst van avondeten mochten we andere kamer. Ontbijt zat alles op en aan, en al waren we als laatsten, toch deden ze de moeite om verse roerei te serveren.

Personeel gastgericht ingesteld.

Hotel ligt 5 - 10 minuutjes wandelen van centrum en recht tegenover CS, maar daar hoor je helemaal niets van,.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Central Roosendaal in Roosendaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Central Roosendaal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Central Roosendaal scoort een 9.33 uit 10 op basis van 23 reviews.