Tijdelijk €25 aanbetaling

Central Roosendaal

9.1FenomenaalScore uit 24 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Central Roosendaal voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

24 Reviews over Central Roosendaal

• 9Familie Timmermans06-09-2021

Bijzonder gastvrij en warm welkom

Zeer gastvrij ontvangst en verder verblijf met ons gezin met 1 jong kind ( 5 jaar). Je voelt bij aankomst al meteen dat je welkom bent en een Brabants gastvrij verblijf zult hebben. De gastvrouw heeft het van nature in zich om mensen in een oogwenk zich op hun gemak te laten voelen, evenals haar collega's. Ruime keuze in te gebruiken hotelkamers, dus voor elk wat wils en ontbijt op maat. Erg fijn, mooi gepresenteerd op een plateau en ook goed tegen etensverspilling. Een extra kopje koffie is geen probleem. Inpandige restaurant geen gebruik van gemaakt, maar onder het genot van een drankje zagen we, dat ook deze gasten het erg naar hun zin hadden, mede door de ambiance.
    Ondernemers als de uitbaters van Hotel Central gun je om goed uit de Corona tijd te komen en eindelijk weer te kunnen doen wat ze graag doen; gasten verwelkomen.

• 9Anita01-10-2017

Typisch brabant warm, vriendelijk en bourgondisch.

Vooral een hotel voor de lekkerbek, met een uitstekend restaurant. Ontbijt niet heel uitgebreid maar zeer goede kwaliteit en je eitje wordt naar wens klaar gemaakt. Mooie ruime kamers. Een echt Brabants hotel warme vriendelijke mensen en een Bourgondisch karakter. We hopen graag nog eens terug te komen.

• 9Astrid31-10-2016

Heerlijk genoten van wellness weekend, alles perfect verzorgd! Mooie kamer, vriendelijke personeel, diner, ontbijt prima. Komen zeker terug.

• 10Bart Neirynck19-07-2016

een pareltje in Nederland

Het Hotel is een pareltje dat verscholen zit achter een gewone buitenmuur. Toch eenmaal binnen is de service perfect, een lekker restaurant en een mooie confortabele zolder apartement. een echte aanrader!

• 8Louis01-03-2016

Mooi hotel voor op doorreis

Vriendelijke mensen mooie accommodatie. Een aanrader

• 10B&M30-10-2015

Fantastisch Hotel

Niet twijfelen dit is echt een top hotel met zeer goede service.

• 10Willem19-08-2015

top hotel

Wij zijn er 1 nacht geweest en alles 10+ zeer vriendelijk personeel heerlijke kamer super service top ontbijt zeer persoonlijk . We mochten onze fiets binnen zetten super !! We kunnen iedereen dit hotel aanraden de prijs kwaliteit geweldig. als je in roosendaal bent gewoon doen.

• 9willekestekelenburg23-06-2014

Wat een service !! Een aanrader !

Vanaf het moment van binnenkomst tot vertrek voel je je een gast die in de watten wordt gelegd. Het diner in "Sistermans" is werkelijk perfect, heerlijk gegeten. Bij het ontbijt is niets teveel voor het personeel om het je naar je zin te maken. Het centrum is op loopafstand, leuke winkels..

• 10Roodnat18-03-2013

Super hotel, gastvrij en lekker eten.

Hotel central in Roosendaal is een echte aanrader. Zeer gastvrij en het personeel is top. Wij hebben daar super lekker gegeten. De kamer was zeer netjes en van alle gemakken voorzien. Wij hebben super genoten.

• 10Dianne Zonder29-10-2012

Aanrader!

Hotel Central is een modern en sfeervol hotel. De kamers zijn superschoon, het personeel zeer klantvriendelijk en het eten is er zalig! Hier voel je je welkom!

Hotel Central Roosendaal info

• AirconditioningBeschikbaar