Tijdelijk €25 aanbetaling

Plattelandscamping De Buiten Bij (Bizzy Recreatie)

7.9GoedScore uit 32 reviews
+19

7.9GoedScore uit 32 reviews
  • 7.5Staat v/h sanitair
  • 7.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

32 Reviews over Plattelandscamping De Buiten Bij (Bizzy Recreatie)

• 8Jannie06-07-2022

Wij hebben hier een prettig verblijf gehad

Mooie ruime plaatsen. Toilet gebouw wel gedateerd, maar schoon. Rustige omgeving. Prachtige omgeving om te fietsen. Centrum met diverse winkels in de buurt.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Vermetten29-05-2022

Leuke kleine camping

Nadat we de reviews hebben gelezen zijn we afgereisd naar de buitenbij. Weet een beetje om te gaan met de eigenaresse en je hebt een top vakantie. Sanitair is goed, spelen op de camping prima, aansluitend spelen bij bizzy heel erg leuk en de ijsco's van alfons zijn heerlijk. Wij komen nog eens terug.

• 8Eetgelegenheden
  • 5B.steen08-08-2020

Te slecht...

Wij zaten dan niet op de camping maar 2 dagen in een Ristinn huisje! Maar nooit meer. Lappen de corona regels aan hun laars. Ik zou zeggen mocht je naar de w.c gaan draai de deur dan goed op slot want echt ze wil daar nog weten wat je uit voert. Is je vakantie of vrije dag je lief en wil je echt en leuke dag blijf daar dan weg....mooie camping en huisjes en natuur.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 5Linda18-11-2019

Nooit meer, door één vrouw.

Enkel de speeltuin bezocht. Zoals meermaals benoemd, wat een onvriendelijke vrouw. Heeft voor mij het bezoek verpest. Zelfs personeel sprak haar aan op haar gedrag. Voor mij nooit meer. Begrijpelijk dat er regels zijn. Maar iemand op deze manier toespreken en commanderen terwijl daar geen enkele reden toe is begrijp ik niet. Ik mocht mij niet aanmelden zonder eerst mijn jas opgehangen te hebben. Daarbij de mededeling dat ik het goede voorbeeld aan mijn kinderen moest geven. Ik was nog geen minuut binnen. En dit ging de gehele aanwezigheid door. Op het overige personeel niets aan te merken.

Entree is prijzig in vergelijking met grote(re)/bekende ketens. Voor €7, entree per kind verwacht ik klantvriendelijk geholpen te worden.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Albert11-09-2019

Ideale camping voor gezinnen met kleine kinderen.

I.v.m. met housewarming en opening kinderdagverblijf de biggelaar 3 in rijsbergen, verbleven we 3 dagen op camping de buiten bij. Ontvangst met koffie was prettig. Dit zie je niet vaak. Op mijn vraag of ik kon kijken naar de voetbalwedstrijd duitsland tegen Nederland kreeg ik de mogelijkheid dit te doen in een vakantiehuisje. Camping biedt mooie mogelijkheden voor wandelen en fietsen. Zeker een aanrader voor een tussendoor vakantie. Combinatie campi g en mooie speeltuin lijkt me ideaal voor gezinnen met kinderen in de leeftijd tot een jaar of 6. Bij regenachtig of wat kouder weer is binnen accommodatie is deze locatie prima.

Jammer dat er niet meer bezoekers gebruik maken van deze speelmogelijkheden.

• 8Nvt22-08-2019

Prima camping met verzorgde voorzieningen.

Prima camping! Alle voorzieningen zijn aanwezig. Sanitair is verouderd maar is goed onderhouden. Pluspunt is dat je caravan staat op een stuk kunstgras! Zoals wij hebben vernomen is dat de camping te koop staat. Ik hoop voor de huidige eigenaar dat er snel een geschikte koper is die dit mooie bedrijf kan voortzetten. Je kunt zien dat de huidige eigenaren er altijd alle zorg in hebben gestoken maar zijn er nu klaar mee. Wij hebben een kort weekend hier gestaan. De afstand naar Antwerpen is ongeveer 35 minuten met de auto.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Didden23-07-2019

Kinderparadijs.

Grote plekken, fraaie grasmat, caravanplek met vaste kunstgrasmat. Voor opa’s en oma’s met kleinkinderen de ideale camping. Schitterende speeltuin met wel 5 trampolines, glijbanen en schommels. Ook binnenspeeltuin. Ontvangst met een kopje koffie door Joke geeft al een fijn gevoel bij de start van de vakantie hier.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Bastiaan Mol23-04-2019

Ideale camping voor kinderen.

Tweede jaar op rij in de mei-vakantie voor ons. Wij hebben het prima naar ons zin hier. Kinderen (6 en 4) hebben de tijd van hun leven in zowel de binnen als buiten speeltuin. Eigenaresse zegt vaak gewoon waar het op staat en draait er niet omheen. Wij hebben nog nooit problemen gehad. Omdat het kinderen zijn hoeft nog niet te betekenen dat ze zomaar alles mogen doen en overal aanzitten. Onze jongens zijn fan van bizzy/de buiten bij.

• 3Zoever16-10-2018

Zonder de eigenaresse een camping met potentie.

Camping met mooie plaatsen (kunstgras 😀) en prima sanitair, maar de eigenaresse is op z’n zachtst gezegd apart... Als je je niet aan ‘de regels’ houdt (je kunt het soms niet verzinnen welke je nu weer gemist hebt), dan laat ze je dat weten ook, of door je weg te sturen als je graag de rekening wilt betalen omdat ze net met iemand aan het koffie drinken is of door een veeg uit de pan . De speeltuin is geweldig, maar kinderen doen ook wel eens iets dat niet mag. De manier waarop ze hun dan toesprak was gewoon absurd. Het was aan de andere kant van de camping te horen. Resultaat, geweldige speeltuin zonder kinderen. En wij vroegen ons op dag 1 al af waarom het daar zo rustig was. Tegen andere bezoekers is ze dan weer ontzettend aardig, als ze je mag. Vandaar denk ik ook de verschillende reviews. De douches worden na verloop van tijd zo heet dat ik een teil met water gevuld heb om mijn kinderen in te wassen. Snel door naar Frankrijk! Maar niet voor 9 uur hoor, want ik moest overleggen met de buren of zij dat goed vonden 🤨.

• 8Mia11-07-2018

Mooie plattelandscamping.

Vriendelijke en behulpzame eigenaresse. Prachtige ruime plaatsen. Mooie en schone toiletruimte. Binnentuin voor jonge kinderen.

Camping Plattelandscamping De Buiten Bij (Bizzy Recreatie) info

Camping-informatie