Bed and Breakfast

5 reviews over Bed and Breakfast Boomken's Ranch in het Nederlands

Heerlijk!!

Aricia&Rajiv
1-8-2019

Wij gaan zeker terug! Perfecte rustige ligging, maar toch maar 10minuutjes van Breda af. Na een dag shoppen lekker een filmpje kijken in je eigen bioscoopkamer en chillen in de jacuzzi. De aandacht en liefde waarmee het ontbijt wordt gemaakt, proef je ervan af. Hele leuke gastvrouw. In 1 woord: geweldig :) !

Gereisd Met partner in juli 2019

heerlijk ontspannen

Renjaan-Kerssies
3-8-2017

Heerlijke grote "bios" kamer, d.m.v. tv/film kijken met de beamer, met daarbij een heerlijke eigen badkamer met jacuzzi en grote inloopdouche. Heerlijke gedeelde veranda om lekker kop koffie te drinken of om lekker ff buiten te zitten. Heerlijk ontbijt met vers gebakken brood en appelsap uit eigen gaard en lekkere verse smoothie. Goede bereikbaarheid en op kleine afstand van bv Etten-Leur of Breda. Heel gastvrij en vriendelijk.

puntjes om voor de 10 te gaan: - WC bij souterrain in, nu op bagane grond. - eventueel melk/karnemelk en misschien een crackertje of beschuit bij ontbijt - wat verschillende geuren aan badolie voor in de heerlijke jacuzzi. - zou perfect zijn om vanuit souterrain naar buiten te kunnen, lukt nu niet.

Gereisd Met partner in augustus 2017

18 juli

Lynn Minne
20-7-2016

Mooie omgeving, zeer rustgevend. Zeker voor mensen die van de natuur houden, ook zeer geschikt voor honden eigenaren. Zeer vriendelijke mensen, die altijd klaarstaan om te helpen.

Gereisd Met partner in juli 2016

Geweldig!

Melissa
19-7-2016

Wij hebben 1 nacht geslapen in de "wellnesssuite" we hebben enorm genoten. Van binnenkomst tot weggaan voelde we ons enorm welkom. De gastvrouw was erg vriendelijk en legde alles goed uit, hield rekening met bepaalde wensen (dieet), wilde voor ons in een restaurant reserveren etc. Wij hebben genoten van het ontbijt, de gastvrijheid en de omgeving. Voor rust zoeken is dit een perfecte locatie. Ook de jacuzzi, fitness, bioscoop was natuurlijk erg fijn en voelde echt speciaal. Wij voelde ons in de watten gelegd van begin tot eind!

Wij komen zeker nog eens terug!!

Gereisd Met partner in juli 2016

Fantastische plek

Nynke
31-12-2014

Een nachtje geslapen in de B&B van Sandra van Gils. Heerlijk! Ze is erg klantgericht, belde bv voor ons een restaurantje. Het huis ligt prachtig en de kamer is gezellig en comfortabel (net nieuw bed). Het ontbijt is heerlijk en uitgebreid en kan naar wens aangepast worden. We zaten in de Saloon, een aparte ruimte die de hele dag gebruikt kan worden door de gasten van de kamers van deze B&B. We hebben ook nog in de hottub gezeten, in de sneeuw onder de sterrenhemel... Kortom een aanrader!

Gereisd Met partner in december 2014

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Boomken's Ranch in Rijsbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Boomken's Ranch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.