Camping Heierhof

26 reviews over Camping Heierhof in het Nederlands

Hier kom ik nooit meer.

JGS,
10-8-2018

Het chalet was ruim genoeg voor twee personen, maar onder het twee-persoonsbed

was het vet en vies, en als je de kastjes aan de muur wilde gebruiken moest je op het twee persoonsbed gaan staan,verder een rommeltje in de kasten, overvol,zodat wij onze spullen niet konden opslaan.

Verder worden de mensen op de website misleid door de foto van het chalet met mooie voortuin, die absoluut niet aanwezig is, vier meter van chalet aan voorzijde

is het een grote puinhoop, met opgestapeld hout en een partij straatstenen op een hoop, en partij afzet-hekken, ook parasol ontbreekt.

Hier zal ik nooit meer terugkomen.

Vreselijk

kmb,
28-7-2018

Wij zijn hier op bezoek geweest bij een vriendin die hier het 'Luxe chalet' gehuurd had. Het 'Luxe Chalet' is een oude stacaravan die vol ligt met onnodige spullen zoals doeken (oude gordijnen?) en oud serviesgoed in kratten onder t bed. De opstap naar de deur van de caravan bestaat uit opgestapelde losse stukken beton. De caravan staat op een andere plek dan op de foto's op de website. Met de rug naar de camping en uitzicht op de houtopslag, de schuur en een hele berg stenen, rommel en oud afgedankt hekwerk. En om t geheel compleet te maken is er in deze al weken durende hitte de hele dag geen enkele schaduw en ook geen parasol oid aanwezig. En dat alles voor 400 euro per week.

niet echt bijzonder

Jos van Zelst,
27-8-2017

de ezels zijn leuk

de struisvogels vind ik zielig

Prima chalet met 2volwassen en 2 kinderen het kamertje met stapelbed was heel erg klein en benauwd geen trapje om op het bovenstebed te komen. Wij hebben er dan ook voor gekozen om snachts de matrassen in de woonruimte te leggen en daar hebben we prima geslapen. En verder vonden we het heel rommelig om de chalet . Verder was alles naar wens en als we weer een keer met 4volwassenen gaan toch wel weer in de chalet.

supergezellig!

Fam. Mols
1-9-2016

Onlangs was ik hier samen met m'n man en onze kinderen en partners; 8 personen totaal én 4 actieve honden! Bij de reservering werd al duidelijk dat dat helemaal geen probleem was. We hadden een heerlijke plek met volop ruimte; voor ons het boerengolfterrein (afgebakend) en uitzicht op het bos, waar je zo inloopt. De eigenaars van de camping en "hun mensen" zijn erg aardig, zeer behulpzaam en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. De camping is erg netjes; een mooi kortgemaaide grasmat! Water achter onze caravan en gratis Wifi. We hebben met 8-en genoten van de gezellige en superleuke struisvogelexcursie en nadien van een heerlijke bbq. Supergoed!! verzorgd; ook voor geen vlees-eters en vegetarische liefhebbers. 's-Avonds mochten we een heerlijk vuur maken en we hebben in 1 woord: genoten! Een aanrader!

Erg mooi gelegen boeren camping aan de rand van het bos. Je loopt/fietst zo het bos in. Lekker rustig, geen doorgaand verkeer. Camping niet speciaal bedoeld voor kinderen maar onze kinderen hebben zich er prima vermaakt; voetballen, spelen in het bos, jeu de boulen, struisvogels kijken etc.

We verbleven in het chalet welke erg ruim comfortabel en schoon was.

Prima locatie pal langs het Grenslandpad !

Bart en Petra
2-8-2016

Als wandelaars op het Grenslandpad werden we super spontaan en gastvrij ontvangen door boer Frank en kregen een plek in de middencirkel met ons tentje, keileuk !

Ook de andere gasten waren vriendelijk en behulpzaam. En petje af voor het sanitair en het gebruik van de keuken. (ons gas was op).

Prachtig gelegen camping, ruime plaatsen, schoon sanitair... schitterend uitzicht op de velden en bossen. Wat jammer toch dat er twee dagen lang, een groep van 25 feestvierders,( compleet met feesttent,) kwam te staan, op de twee vrije plaatsen naast ons. Weg rust.

We wilden juist die nacht gaan proefkamperen met onze nieuwe tent. In plaats daarvan zijn we maar thuis gaan slapen( we wonen dichtbij.) We hebben de volgende dag onze tent maar weer ingepakt en zijn naar huis gegaan. We gunnen ieder zijn feestje natuurlijk, maar niet pal naast onze tent! Het was ook jammer dat de eigenaar er zeer weinig begrip voor op kon brengen.

Advies: als je naar deze camping gaat met een tent en je houdt niet van groepen naast je, vraag dan goed hoe het zit, zodat je niet voor dit soort verrassingen komt te staan.

Dit is meteen dan ook het enige minpunt van deze camping!

Een prachtige vakantie hier gehad!

Fam.Woldberg
19-7-2016

De camping plaatsen zijn zeer ruim en prima schoon sanitair.

mooie omgeving om te fietsen en wandelen

Van de gasten die hier klompjes golf komen spelen en het restaurant bezoeken heb je weinig last van geeft ook nog een beetje roering

heerlijk weekend

Vriendenweekend
11-7-2016

Heel goed sanitair op de camping, mooie ligging en erg leuke struisvogelexcursie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Heierhof in Riethoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Heierhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.