Camping Heierhof

6.7Voldoende

Nederland, Noord-Brabant, Riethoven

Op vakantie geweest naar Heierhof?

6.7Voldoende

• 6.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

32 reviews over Camping Heierhof

• 10Jan van Kasteel03-09-2020

plezierige camping met prima service

Prettige kleinschalige camping met prima sanitair. En vriendelijke mensen die me ook nog later prima geholpen hebben met het terugsturen van spullen die ik was vergeten mee te nemen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 5van der Heijden26-08-2020

Ongezellig, slecht georganiseerd, nooit meer!

Alles behalve enthousiast ontvangen, niks was duidelijk, het leek allemaal uit de losse pols geregeld. Plekken zijn niet allemaal voorzien van rioolafvoer en water. Onderhoud sanitair redelijk, al zaten de oorwormen achter het papier, dat op de deur hing. Slecht onderhoud van hagen, hing erg ver over. Geen sfeer of gemoedelijkheid, bij ons eerste weekend met kleinkinderen nauwelijks ijsjes en drinken op voorraad. Eigenaar tijdens het 2e weekend niet gezien en toen we naar hem vroegen omdat we eerder wilden gaan dan geboekt (2 weken), was hij niet bereid om ons te woord te staan. Alpaca's staan altijd binnen, behalve bij een boeking voor een wandeling. En toen we ze een keer zagen wandelen, hadden de mensen er hun handen vol aan om ze in toom te houden. Volgens andere campinggast kwamen ze niet vaak buiten en waren ze meestal moeilijk mee te krijgen. De eigenaar zou ons nog bellen, maar dat is niet gebeurd en geen reactie op een mail.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 1Miranda12-08-2020

Verschrikkelijk

Voor een aantal dagen het chalet gehuurd. Tijdens onze aankomst was er niemand te bekennen. 3 uur gewacht... Gebeld en gemaild. Deur was op slot. Door de ramen maar naar binnen gekeken, er was geen beddengoed, stond vuile vaat op het aanrecht, niks schoongemaakt en over sigaretten. Verder hadden wij nog activiteit geboekt en nooit geen bevestiging gekregen. Ga hier niet naartoe!

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 2019
    9Fam van Schijndel16-06-2019

Echt een aanrader , fantastisch

Wij zijn met ons gezin en vrienden naar struisvogel en Beleefboerderij Heierhof geweest voor twee dagen en hebben daar ook boerengolf gedaan. De camping zag er goed onderhouden uit. Het sanitair was was netjes en schoon. Eigenaar erg vriendelijk en ook het personeel. Kinderen hebben een super leuke tijd beleefd. Ook de boerengolf was echt super leuk. Echt een top lokatie

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8De boer11-06-2019

We komen zeker terug

Een mooie camping alles zag er goed verzorgt uit. De alpaca wandeling was echt super. Personeel vriendelijk. En een vriendelijke ontvangst.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Fam. Janssen12-02-2019

Fantastisch! Echt een aanrader

We hebben mooie dagen gehad bij mini-camping en beleefboerderij Heierhof. De camping ziet er super verzorgd uit en het sanitair heel schoon. De eigenaren waren ook heel aardig en verwelkomen ons met een kopje koffie of thee. De ezels, struisvogels en alpaca's zijn hele sociale dieren en hebben we veel mee geknuffeld en gewandeld.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    3JGS10-08-2018

Hier kom ik nooit meer.

Het chalet was ruim genoeg voor twee personen, maar onder het twee-persoonsbed was het vet en vies, en als je de kastjes aan de muur wilde gebruiken moest je op het twee persoonsbed gaan staan,verder een rommeltje in de kasten, overvol,zodat wij onze spullen niet konden opslaan. Verder worden de mensen op de website misleid door de foto van het chalet met mooie voortuin, die absoluut niet aanwezig is, vier meter van chalet aan voorzijde is het een grote puinhoop, met opgestapeld hout en een partij straatstenen op een hoop, en partij afzet-hekken, ook parasol ontbreekt. Hier zal ik nooit meer terugkomen.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 3kmb28-07-2018

Vreselijk

Wij zijn hier op bezoek geweest bij een vriendin die hier het 'Luxe chalet' gehuurd had. Het 'Luxe Chalet' is een oude stacaravan die vol ligt met onnodige spullen zoals doeken (oude gordijnen?) en oud serviesgoed in kratten onder t bed. De opstap naar de deur van de caravan bestaat uit opgestapelde losse stukken beton. De caravan staat op een andere plek dan op de foto's op de website. Met de rug naar de camping en uitzicht op de houtopslag, de schuur en een hele berg stenen, rommel en oud afgedankt hekwerk. En om t geheel compleet te maken is er in deze al weken durende hitte de hele dag geen enkele schaduw en ook geen parasol oid aanwezig. En dat alles voor 400 euro per week.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

6Jos van Zelst27-08-2017

niet echt bijzonder

de ezels zijn leuk de struisvogels vind ik zielig

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 7Hennie17-07-2017

We zaten in het chalet met 4 volwassenen midweek

Prima chalet met 2volwassen en 2 kinderen het kamertje met stapelbed was heel erg klein en benauwd geen trapje om op het bovenstebed te komen. Wij hebben er dan ook voor gekozen om snachts de matrassen in de woonruimte te leggen en daar hebben we prima geslapen. En verder vonden we het heel rommelig om de chalet . Verder was alles naar wens en als we weer een keer met 4volwassenen gaan toch wel weer in de chalet.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Camping Heierhof info