Camping Heierhof

niet echt bijzonder

Jos van Zelst
27-8-2017

de ezels zijn leuk

de struisvogels vind ik zielig

Prima chalet met 2volwassen en 2 kinderen het kamertje met stapelbed was heel erg klein en benauwd geen trapje om op het bovenstebed te komen. Wij hebben er dan ook voor gekozen om snachts de matrassen in de woonruimte te leggen en daar hebben we prima geslapen. En verder vonden we het heel rommelig om de chalet . Verder was alles naar wens en als we weer een keer met 4volwassenen gaan toch wel weer in de chalet.

supergezellig!

Fam. Mols
1-9-2016

Onlangs was ik hier samen met m'n man en onze kinderen en partners; 8 personen totaal én 4 actieve honden! Bij de reservering werd al duidelijk dat dat helemaal geen probleem was. We hadden een heerlijke plek met volop ruimte; voor ons het boerengolfterrein (afgebakend) en uitzicht op het bos, waar je zo inloopt. De eigenaars van de camping en "hun mensen" zijn erg aardig, zeer behulpzaam en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. De camping is erg netjes; een mooi kortgemaaide grasmat! Water achter onze caravan en gratis Wifi. We hebben met 8-en genoten van de gezellige en superleuke struisvogelexcursie en nadien van een heerlijke bbq. Supergoed!! verzorgd; ook voor geen vlees-eters en vegetarische liefhebbers. 's-Avonds mochten we een heerlijk vuur maken en we hebben in 1 woord: genoten! Een aanrader!

Erg mooi gelegen boeren camping aan de rand van het bos. Je loopt/fietst zo het bos in. Lekker rustig, geen doorgaand verkeer. Camping niet speciaal bedoeld voor kinderen maar onze kinderen hebben zich er prima vermaakt; voetballen, spelen in het bos, jeu de boulen, struisvogels kijken etc.

We verbleven in het chalet welke erg ruim comfortabel en schoon was.

Prima locatie pal langs het Grenslandpad !

Bart en Petra
2-8-2016

Als wandelaars op het Grenslandpad werden we super spontaan en gastvrij ontvangen door boer Frank en kregen een plek in de middencirkel met ons tentje, keileuk !

Ook de andere gasten waren vriendelijk en behulpzaam. En petje af voor het sanitair en het gebruik van de keuken. (ons gas was op).

Prachtig gelegen camping, ruime plaatsen, schoon sanitair... schitterend uitzicht op de velden en bossen. Wat jammer toch dat er twee dagen lang, een groep van 25 feestvierders,( compleet met feesttent,) kwam te staan, op de twee vrije plaatsen naast ons. Weg rust.

We wilden juist die nacht gaan proefkamperen met onze nieuwe tent. In plaats daarvan zijn we maar thuis gaan slapen( we wonen dichtbij.) We hebben de volgende dag onze tent maar weer ingepakt en zijn naar huis gegaan. We gunnen ieder zijn feestje natuurlijk, maar niet pal naast onze tent! Het was ook jammer dat de eigenaar er zeer weinig begrip voor op kon brengen.

Advies: als je naar deze camping gaat met een tent en je houdt niet van groepen naast je, vraag dan goed hoe het zit, zodat je niet voor dit soort verrassingen komt te staan.

Dit is meteen dan ook het enige minpunt van deze camping!

Een prachtige vakantie hier gehad!

Fam.Woldberg
19-7-2016

De camping plaatsen zijn zeer ruim en prima schoon sanitair.

mooie omgeving om te fietsen en wandelen

Van de gasten die hier klompjes golf komen spelen en het restaurant bezoeken heb je weinig last van geeft ook nog een beetje roering

heerlijk weekend

Vriendenweekend
11-7-2016

Heel goed sanitair op de camping, mooie ligging en erg leuke struisvogelexcursie

Een echt schone, sfeervolle mini camping

Erica van Baaren
29-6-2016

De eigenaar is zeer vriendelijk en behulpzaam, ligging van de camping is landelijk.Super schoon modern sanitair, heerlijke warme douche, prettige afwas mogelijkheden en overdekte zit mogelijkheid. Mogelijkheid voor boerengolf en excursie op de struisvogelfarm. Vrij WiFi.

Geen speeltoestellen voor kinderen op het veld.

Het had het weekend heel erg geregend en op de plaatsen waar de auto's reden was het een blubber ballet.

gemoedelijke camping

Erwin
31-12-2015

Wij waren in een zeer rustige periode als afsluiting van ons kampeerseizoen. Wel geboekt, maar men had niet op onze komst gerekend. Het duurde even voor we iemand hadden gevonden die ons kon inchecken.

Goede wifi. Ruime plaatsen. Wel een beetje drassig veldje. Auto mag niet bij de caravan, wat ik een nadeel vindt maar wat voor anderen juist weer een pré is.

Leuk, die struisvogels.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Heierhof in Riethoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Heierhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Heierhof scoort een 8.04 uit 10 op basis van 24 reviews.