Camping Boerderijcamping Van 't Zandeind

Camping Boerderijcamping Van 't Zandeind
9,7

10 tips over Camping Boerderijcamping Van 't Zandeind

Willem en Jeanne Maas, 6-7-2015
Fietsen naar Baarle- Nassau,. Poppel,, Hilvarenbeek en wandelen op de Regterheide
Fam. Gardien , 26-5-2015
Er loopt door riel een heel mooi fietspad het belslijntje genaamd waar vroeger de trein reed. Vele wandel mogelijkheden, de vossenberg is een leuke speeltuin net buiten Riel. Tilburg is ook vlakbij! En nog vele andere leuke activiteiten e.d.
Hulst54, 26-5-2015
De Gouden Leeuw in Chaam. Daar kan je ook volop genieten van het heerlijk vlees van 't Zandeind!

Juanita, 29-4-2015
Bij slecht weer zijn wij naar Kids Wonderland geweest en ook naar De Vossenberg. Beiden erg leuk!
judith , 6-9-2014
Natuurmuseum in Tilburg vonden de kids super en is heel dichtbij. Maar eigenlijk is op de camping zelf al zoveel te spelen dat uitjes niet meer zo nodig zijn.
Kuipers, 16-8-2014
Als je liefhebber bent van lekker vlees, koop dan je BBQ vlees bij de boerderij.

familie Walhout, 8-8-2014

De pipowagen was erg leuk en compleet ingericht.

De hamburgers van de boer zijn ook heel lekker.

Genoten van de wandeling om Riel heen (7,5 km.)

jan reinders, 10-6-2014
Zeker ook voor groepen verstandelijk beperkten een uitje.
Fam. S uit Amsterdam, 8-5-2014
Natuurlijk de Beekse Bergen, erg leuk. En ga in de aspergetijd langs bij een van de aspergeverkopers in de buurt, smullen!
Martijn en Anne-Marie, 4-5-2014

In het dorpje Riel ligt een gezellig Brabants café/restaurant "De Overkant" met fantastische biefstuk en een flinke speeltuin. Goede, vlotte, aardige service. Leuk om even een hapje te eten, ook voor de kinderen.

Boodschappen kun je ook prima in Riel doen.