Camping 't Plankebrugske

Camping 't Plankebrugske
9,6

7 tips over Camping 't Plankebrugske

Piet, 20-6-2015
Ga in Esbeek bij de bockenrijder een grote uitsmijter eten is echt een grote! En met de fiets een mooie rit door de bossen.
Gerard Admiraal, 30-7-2014
Uitstekend camping voor rustzoekers.
adri, 9-5-2014

Wij waren samen met vrienden die er met hun camper hebben gestaan.

Voor deze twee dagen was de kampeerplaats geen probleem.

Als je er wat langer staat kan het middelste veldje misschien wat aantrekkelijker zijn.

J.C.M van Schijndel, 22-4-2014

Fietsen naar Turnhout en De Bockenreyder.

Ook via knooppunten kun je leuke tochten maken.

Diny Timmermans, 9-8-2012

Miek en Wiek zijn de beheerders van camping Planekebrugske, bij aankomst wordt je getrakteerd enwelkom geheten op de camping met een heerlijk kopje koffie daarna werken je campeerplaats opbouwen.

Later komt Miek of Wiek kijken of alles naar wens is zoja dan krijg je een informatiemap van wat hoe en de omgeveing van de camping.

Ook wordt er het e.e.a. georganiseerd niets moet alles mag heel leuk.

Ik raad je aan ga kijken en doe gewoon mee.

Diny Timmermans, 9-8-2012

In de buurt ligt het fijne restaurant de Bokkerijder (Het verhaal in de Efteling Villa Volta) en heus waar hier kun je overheerlijke uitsmijters eten zowel binnen in het restaurant als buiten op het terras en mocht het een beetje misselen (zachtjes regenen) dan wordt je meteen verrast met een paraplu zodat u gewoon door kunt eten aan je lekkere uitsmijter.

Kijk zelf het is de moeite waard.

Hetty & Han, 28-7-2012
Vanaf het busstation rijden bussen naar Eindhoven maar kun je ook voor een paar Euro met De Lijn naar Antwerpen.