Camping 't Plankebrugske

80 reviews over Camping 't Plankebrugske in het Nederlands

Gezellige camping

C x A
10-10-2018

Het is een mooie en schone camping en heel gezellig

Kunnen we nog boeken voor 2019?

Het is er fantasties geweldig.

Fam. Morcus
22-9-2018

We komen er elk jaar en we worden telkens weer gast vrij ontvangen, door Mieke en Wiek.

We hopen dat we volgend jaar ook weer kunnen komen.

Je wil daar de hele zomer staan

Dick en Jannie Wolsheimer
14-9-2018

Wat Miek en Wiek voor de campinggasten betekenen is grandioos,wat een gezellige avonden hebben ze georganiseerd en schildermiddagen

Fantastisch gezellig

Johan en Ineke
14-9-2018

Ontvangen met koffie en uitgenodigd om met meerdere kampeerders een fietstocht te maken

Fantasie mooie camping

A&A
10-3-2018

Een mooie schone en gezellige camping je word ontvangen door Miek met koffie en koek

Mooi grasveld het werk van Wiek en schoon sanitair

Jammer dat je maar 6 weken in een seizoen mag komen

Fantastisch.

P.J. van der Haven
10-3-2018

Bij aankomst een warm ontvangst, de gastvrijheid, het schone sanitair, de ruimte, als het even kan organiseren ze 1 x per week wel iets voor hun gasten. Je hebt echt het gevoel dat je gast ben. TOP. Echt een aanrader.

Deze camping is bijna een 10!

A. Slagter
12-1-2018

De hele entourage van deze camping is geweldig omdat er veel georganiseerd wordt voor de gasten. Het is altijd gezellig en er komen vaak dezelfde mensen terug. Ze organiseren gezamenlijke etentjes, fietstochten, komt wel eens een sncakkar. Kortom: van alles! Hele mooie plekken om te staan met genoeg ruimte. Sanitair is prima en hartstikke schoon.

Een liefdevolle camping zeer gastvrij

Dick en Jannie Wolsheimer
16-9-2017

Niets is Miek en Wiek te veel.Vuurkorf op het veld en gezellig borrelen bij de frietkar

Zeer gastvrij en gezellig

Herman en Wil
4-9-2017

De sfeer op de camping en schoonheid. Er werd veel georganiseerd, waar je vrijblijvend aan mee kunt doen.

heel goed

fam van Lier
3-9-2017

het is een fijne gezellige mini camping .

met fijne eigenaren die van alles organiseren.

en de camping is om door een ringetje te halen zo netjes.

en veel gezellige mensen samen fietstochten maken ect.

een nadeel je mag maar zes weken in een

seizoen .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Plankebrugske in Reusel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Plankebrugske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.