Hotel 't Centrum

Hotel 't Centrum

8,7

3 reviews over Hotel 't Centrum in het Nederlands

Een echt gezellig en net hotel.

eddy vanderbeken
28-4-2009

Een aanrader voor een weekend in een prachtige omgeving. Een fietsvakantie moet hier een hemelse belevenis zijn ! En... Dommelsch goed bier ! Al tweemaal geboekt , en we komen zeker terug .

Gereisd Met vrienden in april 2009
2007

schitterend hotel in het centrum van reusel

piet
2-7-2007

schitterend hotel in het centrum van reusel

Gereisd Anders in juli 2007
2005

leuk eenvoudig dorpshotel Waar de gemoedelijkheid hoog

jansen
2-9-2005

leuk eenvoudig dorpshotel

Waar de gemoedelijkheid hoog in het vaandel staat

Gereisd Anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Centrum in Reusel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Centrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.