Outdoor Park Reusel

6.4Voldoende

• 9M.stoots16-08-2017

Leuk park voor jong en oud!!

De kinderen hebben de hele middag kunnen klimmen voor 25 euro. Wij zaten op t terras met de schnitzelplank en een lekker biertje. Goeie begeleiding voor de kid hebben hier niey naar om hoeven te kijken

januari 2017

• 10Fam vd Moosdijk21-04-2017

Geweldig!

Aanrader! Leuk personeel, mooi park, gave activiteiten met een hele gezellige horeca gelegenheid in het park zelf!

maart 2017

• 1Lisa26-12-2016

Verschrikkelijk!

Het leek een leuke dag te worden maar het viel heel erg tegen we hadden voor 3 onderdelen geboekt om mochten maar 2 keer klimmen. Daarna gingen we nog wat drinken bij de brandtoren, personeel niet vriendelijk zelfs grof en brutaal tegen de gasten verder kost daar een trapist meer als 3,50 dat is gewoon niet normaal!

augustus 2016

• 6Judith16-10-2014

beetje tegengevallen, zeker gezien de prijs

Kinderfeestje gehad voor onze zoon van 8. Op zich leuk feestje maar aantal dingen zijn wel tegengevallen. Kids hebben uiteindelijk maar 2 onderdelen gedaan terwijl 3 was afgesproken, tijd zou om zijn omdat kids te langzaam waren, maar we hebben ook geschuild voor de regen en ze hebben veel begeleiding nodig tijdens het rope klimmen wat dus ook tijd kost. Erg jammer....Instructrice die begeleiding deed was ineens weg terwijl feestje nog niet klaar was zonder dit bijv tegen kids te zeggen, alleen tegen de ouders. Daarna moesten we zelf overal om gaan vragen en werden we beetje aan ons lot overgelaten. Er zijn foto's gemaakt, daar hebben ze speciaal iemand voor rondlopen, komen op facebook. Gelukkig zelf ook foto's gemaakt want uiteindelijk maar 3 foto's terug gezien.....Al met al jammer zeker omdat je 20,-- per kind betaald. Kids hebben het wel leuk gevonden gelukkig. De klimparcoursen zien er wel heel leuk uit en het is overzichtelijk.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 10Bernard08-04-2014

Fantastische locatie!!!

Afgelopen weekend zijn we er met ons gezin geweest, lekker weer en een geweldig mooi park. De kinderen hebben zich heerlijk kunnen uitleven en vermaken onder de professionele begeleiding van de instructeurs van Outdoorpark Reusel. Wij zelf zaten lekker op het terras bij de sfeervolle blokhut. Onder het genot van een lekker pilsje konden we genieten van het uitzicht. Het park is zeer overzichtelijk en vanaf het terras kun je de kids in de gaten houden. Een aanrader voor iedereen!!!

januari 2014

• 1van de waterbeemd 11-08-2013

Zwaar bekocht. 25 Minuten klimmen 15 euro PP

Als leuke afsluiting van de vakantie nog beloofd een middag te klimmen . Vriendje mee, uit nijmegen (100 km) 2 stuiterende opgetogen kinderen op de achterbank. Bij aankomst lekker nog niet druk . Aan tafel stuk of 7 vriendelijke jongeren om je te helpen. De kinderen kozen voor het hoge parcours met 2 keer tokkelen. Na exact 25 min (inclusief instructie) stonden ze weer voor mijn neus . Te snel om me te realiseren dat het echt waar was ;Ze mochten het parcours slechts 1 keer doen. 30 Euro (15 pp) en 25 minuten verder konden we weer huiswaarts. Bestolen.

augustus 2013

• 8Corrie22-10-2012

Kei gaaf oma

Na goede uitleg een heel parcours afgelegd , dan even iets drinken aan de overkant en de beentjes los op het springkussen en daarna het hoge parcours wat oma wel heel eng vond

augustus 2011