Vakantiehuis Hollandershoeve

9,3

13 reviews over Vakantiehuis Hollandershoeve in het Nederlands

Super op elk gebied.

Anneke Zuidgeest, 2-10-2017

Schitterende ontbijtservice en ook heerlijk avondeten verzorgd door het bijbehorende pannekookhuis/restaurant.

Heerlijke bedden en hartelijke gastvrouw. Kort om niets negatiefs te

melden en zeker voor herhaling vatbaar.

Super fijn huis voor grote groepen

Kristel Bogers, 2-7-2017

Wij hebben hier een fantastisch familieweekend gehad met 25 personen. Ruime kamers, ruime woonkamer, fijne keuken, grote tuin met overkapping, en een kinderboerderij achter de hoeve. Je kunt er Jeu de boulen, tafeltennissen, lekker voetballen. Daarnaast hebben we ook een leuke fototocht gelopen. Ondanks de regen hebben wij ons heel goed vermaakt. Top! Echt een aanrader!

Een aanrader

Jeannette, 25-6-2016

Veelzijdig bedrijf (met o.a. gastenkamers, restaurant, kinderboerderij) in het buitengebied van Reusel. Tot in de puntjes verzorgde gastenkamer met badkamer. Uitermate vriendelijke ontvangst. Zeer service-gericht. uitstekend ontbijt.

Mooie uitvalsbasis

Anny Vander Mergel, 10-6-2016

Mooie nette kamers, badkamer met douche, makkelijk.

Wij logeerden op de bovenverdieping langs de straatkant, slapen met open dakraam was niet mogelijk, spijtig. De trap is ook niet makkelijk als je al wat ouder bent.

Mooie b&b!

Sascha, 17-2-2016

Genoten van ons verblijf; mooie en ruime kamer, heerlijk ontbijt, vriendelijke ontvangst en persoonlijke benadering. Schitterende b&b!! Absoluut een aanrader.

Super B&B

H. Hubers, 2-8-2015

Hollandershoeve is een en al Brabantse gezelligheid, de koffie stond klaar toen we kwamen, we werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw. De suite was geweldig, goed bed en alles keurig net. Prima ontbijt en mooie fietsomgeving.

Bosrijke fiets- en wandelomgeving

Carpentier Marja, 14-7-2015

Vriendelijke ontvangst door de gastvrouw.

Mooie kamer. Zeer goed ontbijt 's morgens.

Goede brasserie op het domein.

Geweldig

Jan van Reijen, 11-3-2015

3 jaar achter geboekt met een gezelschap in de leeftijd van 0 tot 92 jaar.Alles was prima verzorgd,vriendelijke mensen,goede prijs/kwaliteit verhouding.Was gewoon super.

Geweldig volgend jaar weer.

piet van der Pennen, 10-9-2014

Geweldig verblijf en Rikie de eigenaresse is heel gastvrij.

Omgeving is heel fiets en wandel vriendelijk.

Wij hadden een kok die verrassend voor ons heeft gekookt.

Er is niets op aan te merken en wij waren met 10 personen en weten nu al dat we volgend jaar hier weer zullen vertoeven en dan voor de 3e keer.

Fantastische plek!!

Toos van Beckhoven, 11-5-2013

We hebben dit weekend met 22 personen bij De Hollandershoeve gelogeerd, wat een geweldige accomodatie. De ontvangst was zeer gastvrij, er stond zelfs een eigen gebakken cake klaar voor bij de koffie. De kamers zijn zeer luxe, met allemaal een eigen badkamer. De recreatieruimte is erg gezellig, er staat een tv en een kast vol met spelletjes, dus ook bij slecht weer hoef je je niet te vervelen. Koken voor zo'n grote groep is geen probleem, de keuken is voorzien van allerlei apparatuur en een ruime hoeveelheid serviesgoed. Buiten is een leuk terras, waar we lekker van het zonnetje hebben kunnen genieten. De jongste van onze groep heeft zich prima vermaakt op de kinderboerderij en de speelruimte buiten en ook voor de grotere was er het voetbalveld en in de omgeving kun je wandelen en fietsen. Als afsluiting hebben we nog met z'n allen heerlijk pannekoeken gegeten in het bijbehorende pannekoekenhuis. Kortom het was een geweldig weekend en zeker voor herhaling vatbaar.

Fam. Aerts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hollandershoeve in Reusel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hollandershoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hollandershoeve scoort een 9.26 uit 10 op basis van 13 reviews.