Vakantiehuis Hollandershoeve

19 reviews over Vakantiehuis Hollandershoeve

• 2019
    9Familie Bosmans09-12-2019

Prima verblijf gehad

Mooie accomodatie met ruime gezamenlijke kamer en keuken. Slaapkamers zijn ruim en goed. Voor ca. 20 personen. Pannenkoeken huis vlakbij. Omgeving met veel natuur. Vriendelijke en behulpzame eigenaar.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 10Gerard24-06-2019

30e keer op weekend en fantastische ervaring.

We waren met een groep van 21 personen van 21 t/m 23 juni. Werkelijk iedereen heeft volop genoten van deze accomodatie, de gezelligheid, het verblijf, de wandeling bij het Beleven, het buffet van het pannenkoekenrestaurant, de activiteiten en zeker van de erg hartelijke gastvrijheid van de gastvrouw ! Dank u wel ! Ook het ontbijt was super een 10.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Frank Somers26-03-2019

Schitterend!

Zijn met onze familie hier geweest met 29 personen waarvan 7 kinderen. Het is een hele mooie locatie met schitterende en schone kamers. Elke kamer heeft een eigen badkamer. Ook buiten is genoeg te doen, ook voor de kinderen zijn er skelters, traktors en ander speelgoed.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 2018
    10daniel met de Moaten26-10-2018

gewoon onvergetelijke midweek

in één woord : alles was gewoon supergoed. De accommodatie was prima (we waren met een groep van 20 senioren). Het onthaal warm , de catering zeer goed, ontbijt verzorgd en steeds verrassend met dagelijks nieuwe producten. Het avondeten in de pannenkoekenherberg op dezelfde locatie was prima verzorgd en lekker. Kortom een aanraden. De omgeving nodigt uit om te fietsen en te wandelen. Wij komen zeker terug. Riek is een warme gastvrouw die ons een "thuis"gevoel gaf.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Jan Limmen03-09-2018

Wij hebben hier in weekend van 31/8 tm 3/9 een familieweekend gehouden met 33 mensen w.o 3 kindjes onder de 3 jaar. Op basis van zelfverzorging. Heerlijk weer gehad in een fantastische boerderij met alle luxe die men zich kan wensen. Met een speeltuin, kinderboerderij , jeu de boule baan, tafeltennis, tafelvoetbal, kortom buiten zijn was een must. Mevrouw Lavrijsen een fantastische gastvrouw.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10Nationaal Kruisleger/F.H.Kok29-05-2018

Geweldig!

Waar moeten we beginnen............. Wij verbleven hier 25 mei tot en met 27 mei en hebben een fantastisch verblijf gehad. Ten eerste de gastvrouw, Mw Lavrijsen, staat voor alles open, denkt mee, zeer gastvrij en heeft het ontbijt tot in de puntjes verzorgd. De accomodatie, zeer ruim, van alle gemakken voorzien, alle kamers hebben een eigen toilet en badkamer, en opgemaakte bedden ! In de keuken is werkelijk alles aanwezig, een koffieapparaat die heerlijke koffie, in alle varianten geeft, en chocomelk. De accomodatie is schoon en zeer verzorgd. Buiten terrein nodigt tot vele activiteiten, ook aan de kinderen is gedacht, er staan meerdere skelters en er is zelfs een opblaasbadje. Je kunt er tafeltennissen, jeux de boules spelen of wat dan ook, er is meer dan voldoende buitenruimte. We hebben een BBQ laten verzorgen door de pannenkoekenboederij (ligt er achter) niets anders dan Lof hierover. De Hollandershoeve is echt een aanrader !!!

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

10Anneke Zuidgeest02-10-2017

Super op elk gebied.

Schitterende ontbijtservice en ook heerlijk avondeten verzorgd door het bijbehorende pannekookhuis/restaurant. Heerlijke bedden en hartelijke gastvrouw. Kort om niets negatiefs te melden en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10Kristel Bogers02-07-2017

Super fijn huis voor grote groepen

Wij hebben hier een fantastisch familieweekend gehad met 25 personen. Ruime kamers, ruime woonkamer, fijne keuken, grote tuin met overkapping, en een kinderboerderij achter de hoeve. Je kunt er Jeu de boulen, tafeltennissen, lekker voetballen. Daarnaast hebben we ook een leuke fototocht gelopen. Ondanks de regen hebben wij ons heel goed vermaakt. Top! Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Jeannette25-06-2016

Een aanrader

Veelzijdig bedrijf (met o.a. gastenkamers, restaurant, kinderboerderij) in het buitengebied van Reusel. Tot in de puntjes verzorgde gastenkamer met badkamer. Uitermate vriendelijke ontvangst. Zeer service-gericht. uitstekend ontbijt.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Anny Vander Mergel10-06-2016

Mooie uitvalsbasis

Mooie nette kamers, badkamer met douche, makkelijk. Wij logeerden op de bovenverdieping langs de straatkant, slapen met open dakraam was niet mogelijk, spijtig. De trap is ook niet makkelijk als je al wat ouder bent.

Gereisd met vrienden in januari 2016

0 tips over Vakantiehuis Hollandershoeve