Vakantiehuis Hollandershoeve

16 reviews over Vakantiehuis Hollandershoeve in het Nederlands

gewoon onvergetelijke midweek

daniel met de Moaten,
26-10-2018

in één woord : alles was gewoon supergoed. De accommodatie was prima (we waren met een groep van 20 senioren). Het onthaal warm , de catering zeer goed, ontbijt verzorgd en steeds verrassend met dagelijks nieuwe producten. Het avondeten in de pannenkoekenherberg op dezelfde locatie was prima verzorgd en lekker. Kortom een aanraden. De omgeving nodigt uit om te fietsen en te wandelen. Wij komen zeker terug. Riek is een warme gastvrouw die ons een "thuis"gevoel gaf.

Jan Limmen,
3-9-2018

Wij hebben hier in weekend van 31/8 tm 3/9 een familieweekend gehouden met 33 mensen w.o 3 kindjes onder de 3 jaar. Op basis van zelfverzorging. Heerlijk weer gehad in een fantastische boerderij met alle luxe die men zich kan wensen. Met een speeltuin, kinderboerderij , jeu de boule baan, tafeltennis, tafelvoetbal, kortom buiten zijn was een must. Mevrouw Lavrijsen een fantastische gastvrouw.

Geweldig!

Nationaal Kruisleger/F.H.Kok,
29-5-2018

Waar moeten we beginnen.............

Wij verbleven hier 25 mei tot en met 27 mei en hebben een fantastisch verblijf gehad.

Ten eerste de gastvrouw, Mw Lavrijsen, staat voor alles open, denkt mee, zeer gastvrij en heeft het ontbijt tot in de puntjes verzorgd.

De accomodatie, zeer ruim, van alle gemakken voorzien, alle kamers hebben een eigen toilet en badkamer, en opgemaakte bedden !

In de keuken is werkelijk alles aanwezig, een koffieapparaat die heerlijke koffie, in alle varianten geeft, en chocomelk.

De accomodatie is schoon en zeer verzorgd.

Buiten terrein nodigt tot vele activiteiten, ook aan de kinderen is gedacht, er staan meerdere skelters en er is zelfs een opblaasbadje.

Je kunt er tafeltennissen, jeux de boules spelen of wat dan ook, er is meer dan voldoende buitenruimte.

We hebben een BBQ laten verzorgen door de pannenkoekenboederij (ligt er achter) niets anders dan Lof hierover.

De Hollandershoeve is echt een aanrader !!!

Super op elk gebied.

Anneke Zuidgeest,
2-10-2017

Schitterende ontbijtservice en ook heerlijk avondeten verzorgd door het bijbehorende pannekookhuis/restaurant.

Heerlijke bedden en hartelijke gastvrouw. Kort om niets negatiefs te

melden en zeker voor herhaling vatbaar.

Super fijn huis voor grote groepen

Kristel Bogers,
2-7-2017

Wij hebben hier een fantastisch familieweekend gehad met 25 personen. Ruime kamers, ruime woonkamer, fijne keuken, grote tuin met overkapping, en een kinderboerderij achter de hoeve. Je kunt er Jeu de boulen, tafeltennissen, lekker voetballen. Daarnaast hebben we ook een leuke fototocht gelopen. Ondanks de regen hebben wij ons heel goed vermaakt. Top! Echt een aanrader!

Een aanrader

Jeannette
25-6-2016

Veelzijdig bedrijf (met o.a. gastenkamers, restaurant, kinderboerderij) in het buitengebied van Reusel. Tot in de puntjes verzorgde gastenkamer met badkamer. Uitermate vriendelijke ontvangst. Zeer service-gericht. uitstekend ontbijt.

Mooie uitvalsbasis

Anny Vander Mergel
10-6-2016

Mooie nette kamers, badkamer met douche, makkelijk.

Wij logeerden op de bovenverdieping langs de straatkant, slapen met open dakraam was niet mogelijk, spijtig. De trap is ook niet makkelijk als je al wat ouder bent.

Mooie b&b!

Sascha
17-2-2016

Genoten van ons verblijf; mooie en ruime kamer, heerlijk ontbijt, vriendelijke ontvangst en persoonlijke benadering. Schitterende b&b!! Absoluut een aanrader.

Super B&B

H. Hubers
2-8-2015

Hollandershoeve is een en al Brabantse gezelligheid, de koffie stond klaar toen we kwamen, we werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw. De suite was geweldig, goed bed en alles keurig net. Prima ontbijt en mooie fietsomgeving.

Bosrijke fiets- en wandelomgeving

Carpentier Marja
14-7-2015

Vriendelijke ontvangst door de gastvrouw.

Mooie kamer. Zeer goed ontbijt 's morgens.

Goede brasserie op het domein.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hollandershoeve in Reusel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hollandershoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.