Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempenstersterster

5.7Voldoende

Nederland, Noord-Brabant, Reusel

5.7Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

532 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen

• 2017
    6Jan14-08-2017

de ligging van het hotel viel tegen,tussen 2 wegen

• last van muggen op kamer
    • 's avonds sloot de bar erg vroeg. Rond 22.00 uur laatste drankje bestellen
    • ontbijtzaal zag er rommelig uit. Niet genoeg gedekte tafels. Tafels werden niet afgeruimd. Buffet werd slecht aangevuld. Moesten om div. aanvullingen vragen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Vanhoenacker Daniël14-08-2017

Perfect om te overnachtenvoor een weekend fietsen

Ligging goed, ideaal om te starten voor de fietsroutes. Zeer vriendelijk personeel. Mooie kamer, goed bed maar we misten wel een frigo op de kamer en koffiefaciliteiten. Badkamer ok. Beetje lawaaihinder van voorbijrijdende auto's daar het hotel gelegen is aan een drukke baan. Prijs kwaliteit goed, komen zeker nog terug. We gaan het hotel zeker aanbevelen aan vrienden en familie.

• 9Wim Jaspers13-08-2017

goed verzorgd hotel met vriendelijk personeel

Hotel (kamers) het eten, vriendelijk personeel. Het zag er allemaal verzorgd uit. De ligging van het hotel doordat er links en rechts verkeer langs kwam was wat minder maar we hebben daar niet minder door geslapen De service was goed, niets was te veel Hygiëne was niets op aan te merken Het aantal zenders op de TV was wat minder, kon meer. En dan voor een zeer gunstige prijs hebben wij met z'n viertjes een mooie midweek gehad

• 8peeters alfred12-08-2017

ideaal fietshotel

ligging : tussen 2 banen ( lawaaierig )

• 5A Kolstee11-08-2017

Nooit meer

Het hotel is vies, het begint al met de vloerbedekking op de eerste verdieping. De kamer was ook vies, veel stof/spinnen draden. veel stof, veel dode muggen aan de muur en plafon. Wij hebben meer dan 40 muggen gevangen, dit door dat er alleen een draai/kiep raam op de kamer was die geen hor had. Dus voor frisse lucht moet het raam los, dus weer nieuwe muggen. Ook beneden in het restaurant veel vieze muren enz.

Het eten was daarin tegen wel lekker, ook het ontbijt was goed. Maar hier komen wij niet meer terug.

• 10maria keersmaekers09-08-2017

geweldig

gast vrijheid geweldig eten fijne bedden.

• 9Vandieko08-08-2017

Netjes,schoon en ruim

Kamers waren mooi ruim en netjes. Mooie tv op de kamer. Ontbijt was prima,voldoende keus. Aanrader voor als je tussenstop of dergelijk moet maken. Alleen de douchekraan was iets minder. Even investeren in een mooie rainshower met fijne straal en dan is alles goed!

• 9Vermeulen Rachel06-08-2017

Super

mooi hotel,zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. kraaknette kamers. geen last van lawaai ondanks drukke baan.

• 8Viooltje05-08-2017

Top. Goede bedden....fantastisch eten...

Gezien sommige recensies viel ons het verkeer erg mee. Het diner was echt heerlijk. Goede porties en echt lekker gegeten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9vanhercke d05-08-2017

super

heel vriendelijk , hotel en kamer heel proper ,ontbijt van alles genoeg en het eten in restaurant heel lekker, een klein min puntje lawaai van de auto s als je in je kamer bent ,

30 tips over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen

• de meersman marc, 10-06-2014

er heerst daar een goede sfeer,personeel is vriendelijk en alles is zeer netjes goede uitvalbasis om het mooie nederland te verkennen met de auto of met de fiets.Je zit met uw gat op de fietsknooppuntenroute,zowel voor Nederland of voor de Belgische Kempen

• de Vries, 23-05-2014

Als je hier gaat overnachten, dan in ieder geval een kamer aan de schaduw kant en op de 2e etage, dan kijk je in ieder geval over de weg heen, naar het bos!

• Tom, 07-11-2013

Tijdens ons verblijf zijn we ook een dagje naar Antwerpen geweest. Er stopt een bus voor de deur van het hotel, binnen een half uurtje ben je in Turnhout, even overstappen op de trein of snelbus en je bent binnen 45 minuten in Antwerpen. Geen gedoe met parkeren en lekker genieten in een van de vele cafe's en bars. Eindhoven en Tilburg zijn ook makkelijk bereikbaar met zowel de auto als het openbaar vervoer. Het hotel heeft ook fietsroutes,deze zijn in de prachtige omgeving zeker de moeite waard!

1 vraag over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen

• masseurs, 27-10-2016

betaling

ik heb een kamer geboekt voor 12 -11=2016 maar heb nog geen voledige rekening gehad heb wel aan betaald mevr masseurs enclaveberg 136 roosendaal telf

• RokenToegestaan

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk