Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempenstersterster

5.9Voldoende

Nederland, Noord-Brabant, Reusel

5.9Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

531 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen

• 2017
    10roelof mandema19-11-2017

Het was geweldig!

Wij zijn hier afgelopen woensdag voor de zesde keer 3 dagen geweest!!!! Dat zegt toch wel genoeg!!!!! Het was weer Geweldig, het personeel is o zo vriendelijk!!!Het was weer super leuk!!! Alles was prima de kamer, het eten was heerlijk en de bediening was perfect!!!!!! En de omgeving is in één woord schitterend!!!!! Wij hebben weer geweldige wandelingen gemaakt, je loopt zo Belgie in!!!!En dat is nu met de herfstkleuren een sprookje!!!!!!

Gereisd met partner in november 2017

• 9Jeannette18-10-2017

Leuk gezellig kleinschalig hotel

We hebben genoten in dit hotel. Leuke kamer, mooie omgeving. Eten was lekker. We hadden een arrangement en mochten gewoon uit de kaart zelf het diner samenstellen. Erg prettig. Personeel was heel vriendelijk en we vonden het mooi te zien hoe goed zij op elkaar waren afgestemd. De ligging is langs een doorgaande weg maar hebben wij helemaal geen last van gehad.

Bart Jansen, Marketing&Communicatie Manager, 18-10-2017

Beste Jeannette,

Bedankt voor de review. Fijn dat alles naar wens is geweest.

Graag tot een volgende keer!

Met gastvrije groet,

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Vriendenclub de heigrubjes27-09-2017

Geweldig goed verzorgd weekend gehad in dit hotel

Het hotel ligt op een mooie locatie van waaruit je mooie fietstochten kunt maken..ook is er een uniek wandelgebied op loopafstand van het hotel...De verzorging en de kamers waren super..erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hebben als groep niks negatiefs te melden over dit all inclusief arrangement in dit hotel..Het was in een woord TOP!!

Bart Jansen, Marketing&Communicatie Manager, 05-10-2017

Beste,

Super om te lezen dat u allen een aangenaam verlijf heeft gehad.

Graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Landelijke Gilde Landegem08-09-2017

fantastisch, te herhalen alle wensen vervuld

mooie accommodatie in een prachtige omgeving, leuke kamers, enkel last van één mug en hebben deze verwijderd

Bart Jansen, Marketing&Communicatie Manager, 19-09-2017

Beste,

Wat fijn dat alles naar wens is geweest. Graag verwelkomen wij u weer in Reusel!

Met vriendelijke groeten,

Team de Kempen

Gereisd met vrienden in september 2017

• 8CoCo30-08-2017

geweldige dagen

Fijn hotel in mooie omgeving.Niet te groot zodat het personeel je vlug als gast herkent. Bij 5 daags veblijf-all included- is de menukeuze wat beperkt,vooral als je niet van vis houdt.

Bart Jansen, Marketing&Communicatie Manager, 19-09-2017

Beste,

Bedankt voor uw review. Uw feedback nemen wij zeker mee voor de toekomst.

Graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Sanders29-08-2017

Gewoonweg geweldig!

Super vriendelijk personeel , echt thuiskomen! Het eten was er ook heerlijk en we hebben genoten van de mooie omgeving. Je kunt er prachtig fietsen.

Kortom geweldig

Familie Sanders

• 8Jo van Dinther25-08-2017

Verrassend goed hotel, ondanks de ligging.

Hotel ligt op een oude douaneplek tussen 2 drukke grenswegbanen.Binnen heeft het alle kwaliteiten en meer van een goed 3-sterrenhotel: goede kamers, badkamers, fietsservice en restaurant. Hygiëne was prima. Leuk terras en zeer vriendelijk personeel. Verkeersrumoer valt mee in het hotel. Goede keuken, maar wat beperkte menukaart. Goed ontbijt werd soms slecht aangevuld: kwestie van voldoende personeel? Fietsstalling is erg klein, moet worden vergroot i.v.m. aanbod en oplaadcontacten. Prachtig uitgangspunt voor fietstochten in schitterende omgeving. Goede prijs/kwaliteitverhouding, ook buiten de arrangementen.

• 8Viviane dw15-08-2017

Fantastisch gelegen voor heerlijke fietstochten.

Mooie ruime kamer. Vriendelijk personeel. Goede ligging om eindeloze fietstochten te maken. Heerlijk ontbijt en heel lekker diner. Proficiat aan de kok. Extra personeel inzetten tijdens ontbijt en avondeten, zodat de gasten niet zolang moeten wachten zowel in het restaurant en aan de receptie.

• 9Gerard15-08-2017

Prima hotel, vriendelijke mederwerkers

Ideaal gelegen voor een fietsvakantie. Prachtige omgeving, afgesloten fietsenstalling. Hoewel tussen twee doorgaande wegen gelegen was de overlast niet echt bezwaarlijk.

Alleen gereisd in augustus 2017

• 6Jan14-08-2017

de ligging van het hotel viel tegen,tussen 2 wegen

• last van muggen op kamer
    • 's avonds sloot de bar erg vroeg. Rond 22.00 uur laatste drankje bestellen
    • ontbijtzaal zag er rommelig uit. Niet genoeg gedekte tafels. Tafels werden niet afgeruimd. Buffet werd slecht aangevuld. Moesten om div. aanvullingen vragen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

30 tips over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen

• de meersman marc, 10-06-2014

er heerst daar een goede sfeer,personeel is vriendelijk en alles is zeer netjes goede uitvalbasis om het mooie nederland te verkennen met de auto of met de fiets.Je zit met uw gat op de fietsknooppuntenroute,zowel voor Nederland of voor de Belgische Kempen

• de Vries, 23-05-2014

Als je hier gaat overnachten, dan in ieder geval een kamer aan de schaduw kant en op de 2e etage, dan kijk je in ieder geval over de weg heen, naar het bos!

• Tom, 07-11-2013

Tijdens ons verblijf zijn we ook een dagje naar Antwerpen geweest. Er stopt een bus voor de deur van het hotel, binnen een half uurtje ben je in Turnhout, even overstappen op de trein of snelbus en je bent binnen 45 minuten in Antwerpen. Geen gedoe met parkeren en lekker genieten in een van de vele cafe's en bars. Eindhoven en Tilburg zijn ook makkelijk bereikbaar met zowel de auto als het openbaar vervoer. Het hotel heeft ook fietsroutes,deze zijn in de prachtige omgeving zeker de moeite waard!

1 vraag over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen

• masseurs, 27-10-2016

betaling

ik heb een kamer geboekt voor 12 -11=2016 maar heb nog geen voledige rekening gehad heb wel aan betaald mevr masseurs enclaveberg 136 roosendaal telf

• RokenToegestaan

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk