30 tips over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen

• de meersman marc, 10-06-2014

er heerst daar een goede sfeer,personeel is vriendelijk en alles is zeer netjes goede uitvalbasis om het mooie nederland te verkennen met de auto of met de fiets.Je zit met uw gat op de fietsknooppuntenroute,zowel voor Nederland of voor de Belgische Kempen

• de Vries, 23-05-2014

Als je hier gaat overnachten, dan in ieder geval een kamer aan de schaduw kant en op de 2e etage, dan kijk je in ieder geval over de weg heen, naar het bos!

• Tom, 07-11-2013

Tijdens ons verblijf zijn we ook een dagje naar Antwerpen geweest. Er stopt een bus voor de deur van het hotel, binnen een half uurtje ben je in Turnhout, even overstappen op de trein of snelbus en je bent binnen 45 minuten in Antwerpen. Geen gedoe met parkeren en lekker genieten in een van de vele cafe's en bars. Eindhoven en Tilburg zijn ook makkelijk bereikbaar met zowel de auto als het openbaar vervoer. Het hotel heeft ook fietsroutes,deze zijn in de prachtige omgeving zeker de moeite waard!

• Karin Franken, 25-06-2013

Natuurpark de Liereman in Oud-Turnhout is een aanrader!!

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen voor je op een rij gezet:

• Karin Stien, 31-07-2012

Als je hier op zondag bent, is de abdij van Postel een leuke bezienswaardigheid. Voor winkeltjes en leuke terrasjes ga je naar Turnhout.

• Leusink, 10-07-2013

België - turnhout is erg mooi!

• Fam. Smets, 04-04-2014

Een kamer op de 1e verdieping geeft je onmiddellijke toegang tot het dakterras, super!!

• Nadine Groen, 02-06-2013

Turnhout ligt vlakbij en is leuk om naar toe te gaan

• hans sol, 08-02-2013

er zijn vele fietstochten verkrijgbaar bij de receptie de aa valei is een aanrader deze gaat door de belgië en door natuur gebied de Utrecht,voor wandelaars is de reuselse moeren een aan rader dit is een heide ,moeras,bos gebied er is ook een vogel kijk hut,en pas op je kunt er de gladde adder tegen komen!!! verder is een dagje safari op de beekse bergen heel leuk,je kan daar met auto,bus,boot of wandelend op safari!!! ook is er mogelijkheid om te moutebiken maar liefst 90 km. uitgezette route!!

• hans sol, 08-02-2013

Vind je het leuk om museum te bezoeken? er is in elk dorp wel een museum bv. reusel,radio museum,heemkunde reusel. hooge mierde:oorlog en verzet museum.Hilvarenbeek:brouwerij museum,likeur museum. Tilburg: textiel museum,natuur museum,teken museum,de pond moderne kunst. Turnhout: speelkaarten museum. Eindhoven: van abbe museum,philips museum

• Jikkejanssen, 30-08-2012

Eet bij Lucas! Geweldig restaurant

• j. neele, 10-08-2012

Leuke uitstapjes naar het platteland van zowel Nederland als België. Gezellige plattelandsplaatsjes met voldoende aanbod in eetgelegenheden.

• Jan de Korte, 13-10-2012

Leuke omgeving voor fietsers en wandelaars.Dicht bij Belgie.Postel en omgeving is zeker aan te bevelen.

• Jikkejanssen, 30-08-2012

Tip: Bezoek Restaurant Lucas, dit heeft een bib gourmant

• Sila, 10-08-2012

Eten in hotel wat beperkt en best wel duur. Loop je 5 minuten het hotel uit heb je een Chinees restaurant: zálig gegeten voor heerlijke prijs !

• vriendengroep "losse groeve", 04-11-2010

Je moet als je in reusel bent ook eens naar Grand Cafe Brasserie LA GARE gaan,lekker eten tegen goede prijs en zeer leuk cafe.

• anneke van den boom, 10-07-2012

Kan het iedereen aanraden om hier te overnachten.

• Sila, 12-07-2012

.Rijd je echter 2 minuten België in tref je een perfect Chinees restaurant; subliem gegeten voor zéér weinig geld ! Neem ook zelf wat drinken/lekkers mee voor in koelkastje op je kamer..dat wat erin staat en genuttigd wordt is fiks duur !

• r meyer, 20-10-2012

een dagje turnhout en dan je auto gratis op parkeerplaats boomgaardplein zetten en je kunt voor 50 cent pp met de bus op en neer naar het centrum.

• Karin Franken, 03-05-2012

De Abdij van Postel ligt op een steenworp afstand van het hotel. Zeker op zondag een aanrader!

• Henny Mooiman, 17-02-2012

Winkelen in Turnhout, kwartiertje rijden vanaf hotel.

• Manja Schilstra, 16-01-2012

Eten bij Restaurant De Ark in Reusel. Het is een knus restaurantje. Het eten is er perfect en het personeel is vriendelijk.

• Tom , 19-12-2011

Ga eens naar Antwerpen, met het openbaar vervoer goed te bereiken.. Er is een bushalte naar België voor de deur van het hotel.

• Stien & Karin, 15-11-2011

Ondanks de al zeer uitgebreide menukaart, is men zeer welwillend om (op verzoek van de gast) hier van af te wijken. Alles is hier mogelijk!

• Domien, 13-05-2013

Stadsbezoek: Breda en Tilburg Parken: Efteling en Beekse Bergen

• Petra Goossens, 23-06-2014

Ga voor producten uit de Kempen in het restaurant. Zorg voor een ruimere entree en genoeg medewerkers om de uitcheck te regelen. Zorg ook dat zij zo opgeleid zijn dat ze die uitcheck vlot kunnen regelen. Nu moest er een paar keer iemand bij gehaald worden bij degene die voor me stond en stropte de boel erg op. Iedereen genoot ook mee. Daarvoor ga je niet op vakantie.

• jmputman, 21-08-2014

Als je slecht slaapt doe dan het raam dicht. Omgeving is zeer geschikt om te fietsen en te wandelen.

• Karin Franken, 07-05-2015

Wij hadden een luxe kamer wat zijn € 10,00 extra meer dan waard is!

• rach35, 11-08-2014

Fletcher bon en dan boeken

• Tom, 08-01-2015

Tip!. Tijdens check-in krijg je een boekje waar de plattegrond van de omgeving in staat, dit is erg handzaam en makkelijk mee te nemen. Het hotel beschikt ook over diverse fiets en wandelroutes. We hadden zelf de AA Valleiroute gefietst en de natuur is zo ontzettend mooi in dit gebied. Wij komen zekers te weten terug. Iedereen van Hotel de Kempen super bedankt voor dit mooie weekend! Jullie service zullen we niet snel vergeten. Hopelijk hebben jullie binnenkort weer een leuke knalaanbiedingCiao!