Zoover maakt gebruik van cookies.
Op Zoover gebruiken we functionele, analytische en marketing cookies. Dit is noodzakelijk voor het functioneren van de website. Door deze cookies te plaatsen bieden we je de beste ervaring. Ook gebruiken we cookies om advertenties te laten zien die relevant zijn voor jou.Door deze melding te sluiten, of door gebruik te blijven maken van onze website weten we dat je hiermee akkoord gaat. Wil je meer informatie over onze cookies? Bekijk ons.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen
Advertentie

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen

Hotel
Kleine hotelsWeer vandaag3°-4°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen
7,3

Goed

Score uit 532 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging6,6
  • Service7,7
  • Prijs/kwaliteit7,5
  • Eten7,9
  • Kamers7,0
  • Hygiëne7,5
 
Review toevoegen

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen voor je op een rij gezet:

1
Hotels.nl
Hotels.nl
2
Booking.com
Booking.com
3
Expedia.nl
Expedia.nl
4
Hotels.com
Hotels.com
5
trivago
trivago

Reviews

531 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen in het Nederlands


Beoordelingen
Fantastisch / fenomenaal: 8+
357
Goed: 7 - 8
74
Matig / voldoende: 5 - 7
57
Onvoldoende: 1 - 5
37


2018
7

Prima!

J Cuppen, 
1-12-2018
  • Ligging7
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten7
  • Kamers7
  • Hygiëne7
  • Ligging7
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten7
  • Kamers7
  • Hygiëne7

Prima verblijf,makkelijk je rijdt zo Belgie in,naar Turnhout enz.

En in de avond lekker gegeten in het al (kerst)sfeervolle restaurant.

Geen last van verkeer in de nacht,terwijl de rijbaan vrij dichtbij zit.

Gereisd met partner in november 2018
2

Nooit meer

Tim Glazenburg, 
3-10-2018
  • Hygiëne3
  • Kamers2
  • Prijs/kwaliteit3
  • Service3
  • Ligging1
  • Hygiëne3
  • Kamers2
  • Prijs/kwaliteit3
  • Service3
  • Ligging1

Ik klaag niet veel, maar in dit geval wel. Als je op zoek bent naar een net hotel is dit zeker geen aanrader. De ligging is vervelend. Het hotel ligt in het midden van een drukke weg. Bij aankomst in de kamer hangt de tv scheef en de koelkast deur gaat niet dicht. Vraag je hoe dit kan, krijg je als antwoord dat de koelkast op geen een kamer het doet. Het plafond erg vies. De douche in de badkamer werkte nauwelijks. Je moest het knopje van de douche in de badkuip omhoog trekken en douchen tegelijk. Ook geen Douchegordijn waardoor de hele badkamer en gedeelte van de kamer erg nat werd. Zeker geen aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2018
3

Niet wat we verwacht hadden

Elisabeth, 
22-9-2018
  • Hygiëne2
  • Eten2
  • Kamers2
  • Service2
  • Ligging4
  • Hygiëne2
  • Eten2
  • Kamers2
  • Service2
  • Ligging4

Een bon die nog moest opgesoupeerd worden. Het enige dat ons wat leek was de Kempen in Reusel.

Valt dat even tegen

Een reuk in de badkamer... stofwebben aan plafond.douchewand in glas is echt niet proper. Plafond in kamer bevat tal van kadavers en bloedstrepen. Vast tapijt is echt niet meer van deze tijd. Ontbijt. Summier. Onverzorgde koffiehoek en weinig keuze. Gelegen aan drukke baan dus raam openlaten kon niet. Ons zien ze hier niet meer terug

Gereisd met partner in september 2018

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen voor je op een rij gezet:

1
Hotels.nl
Hotels.nl
2
Booking.com
Booking.com
3
Expedia.nl
Expedia.nl
4
Hotels.com
Hotels.com
5
trivago
trivago

7

Zeker voor herhaling vatbaar

Rick, 
1-8-2018
  • Hygiëne7
  • Eten7
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit7
  • Service7
  • Ligging7
  • Hygiëne7
  • Eten7
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit7
  • Service7
  • Ligging7

Best veel negatieve reviews op internet over deze locatie. Zoveel, dat het best lastig was er nog 'open minded' heen te gaan. Tijdens het verblijf laat je veel van die reacties de revue passeren. Het vaakst ging het over de ligging van het hotel. Ja, het ligt inderdaad als het ware op een vluchtheuvel; links en rechts loopt een N-weg . Iets wat volgens menig 'respondent' veel verkeerslawaai oplevert. Een ieder beleeft dit natuurlijk anders, ik bedoel...woon je in Amsterdam op een doorgaande route, dan ben je wel wat gewend, kom je uit een stil dorpje, dan zou je er zo maar last van kunnen hebben. Oke. het was bouwvak, maar persoonlijk vond ik het erg meevallen. Ik trof een nette kamer, met goede bedden en een heerlijke douche Het personeel was zeer vriendelijk, het ontbijt was ruim voldoende. Gedineerd hebben we er niet, dus daarover geen mening. Minpuntje: de fietsenberging is veel te klein en wordt afgesloten met een flutslotje.

Gereisd met partner in juli 2018
5

Ons verblijf was teleurstellend.

Broekmans, 
18-6-2018
  • Hygiëne4
  • Eten6
  • Kamers6
  • Prijs/kwaliteit5
  • Service4
  • Ligging7
  • Hygiëne4
  • Eten6
  • Kamers6
  • Prijs/kwaliteit5
  • Service4
  • Ligging7

Ons familie-uitje (16 pers, 7 kamers) is teleurstellend verlopen. Oorzaak: personele onderbezetting leidt tot niet-afgeruimde tafels, lang wachten op bestelling, geen oprechte belangstelling voor gasten en niet-schone kamers. (Personeel doet wel wat ze kunnen.) Muggen-overlast. Bar sluit vroeg (zaterdag om 23.00 uur). Blijkbaar is er ‘s nachts geen personeel in hotel aanwezig en dat geeft geen veilig gevoel. ‘s Avonds tussen 8 en half 10 bij vlagen een rioollucht te ruiken in restaurant/bar. Hotel heeft zeker potentie en omgeving is fantastisch. Tip: schouders eronder, meer bedienend personeel en het resulteert zeker in een aangenamer verblijf!

Gereisd met vrienden in juni 2018
6

Niet echt fantastisch

call48, 
18-6-2018
  • Hygiëne5
  • Eten5
  • Kamers5
  • Prijs/kwaliteit6
  • Service8
  • Ligging6
  • Hygiëne5
  • Eten5
  • Kamers5
  • Prijs/kwaliteit6
  • Service8
  • Ligging6

Kleine kamer met heel wat bloedsporen van geplette muggen op muren en plafond.

Grote stofnet rond de brandmelder.

Kok met weinig fantasie in presentatie van de gerechten, vooral het dessert.

Geen afwisseling in groenten. Vier dagen een kleine hoeveelheid van schijfjes wortel en aubergine, een stukjes asperges en wat boontjes. Zonder veel smaak.

Zeer kleine portie frietjes, geserveerd in een kleine mandje van amper 10 cm doormeter en 10 cm hoog voor 2 personen. We vroegen wat frietjes bij en die zelfde kleine hoeveelheid werd ons aan €3.50 aangerekend.

Wel heel tevreden over de vriendelijkheid van het personeel.

Voor mij een van de mindere Fletcher hotels en niet meteen een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2018

Advertentie
10

Wij hebben van alles genoten!

roelof mandema, 
13-4-2018
  • Hygiëne9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit10
  • Service10
  • Ligging10
  • Hygiëne9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit10
  • Service10
  • Ligging10

Het hotel ligt in een prachtige omgeving!!

Je loopt zo vanuit het hotel de schitterende natuur in!!!!

Er zijn super mooie route's aan beide kanten van de weg,voor wandelaars en fietsers!!!

Wij hebben tijdens onze wandelingen door de Belgische Kempen, Reuselse Moeren,bossen, weilanden, etc.etc. reeën, hazen en heel veel verschillende vogels gezien en gehoord!!!! Geweldig!!!! En over het hotel zelf zijn wij alleen maar positief!!! Het zeer vriendelijke personeel, schone kamer, het eten was lekker je kon zelf van de menukaart kiezen!!!!!! Dus wat wil je nog meer!!!!!!!!!!!!! Gewoon nog een keer!!!!!!!

Gereisd met partner in april 2018
  • Hygiëne7
  • Kamers4
  • Prijs/kwaliteit3
  • Service5
  • Ligging3
  • Hygiëne7
  • Kamers4
  • Prijs/kwaliteit3
  • Service5
  • Ligging3

Kamer 107 was niet groot en benauwd, Wilde een raam open doen, we hadden de pech net boven de afzuiginstallatie van de keuken te zitten, eerst veel geluidsoverlast na klagen werd gezegd dat ca 21:30 het stil zou zijn en dat klopte! Maar toen de keuken begon te koken en bakken kregen we bij de herrie de stank binnen. Gevraagd om een andere kamer, alles zat vol dus dat kon niet.

We hadden voor 2 nachten geboekt dus 'smorgens vroeg gevraagd of we voor de tweede nacht konden wisselen dat kon met de kamer ernaast maar dan zouden we hetzelfde probleem weer hebben. Dus zijn we vertrokken, zij noemen dat vrijwillig wij zien dat heel anders! Ik vroeg ons geld terug voor het 2e ontbijt en tax, zelfs dat kregen we niet terug. Geen vriendelijk personeel staan de hele tijd buiten te roken.

Nooit meer. Dus als u nog wil neem geen kamer 107 of 108!

Gereisd met partner in april 2018
10

Super verblijf

N&M Wevelgem, 
10-4-2018
  • Hygiëne10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Service10
  • Ligging9
  • Hygiëne10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Service10
  • Ligging9

Het hotel is zijn 3 sterren waard. Super lekker ontbijt. Zeer nette kamer en badkamer. Alles was proper en de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. We hebben elektrische fietsen gehuurd en die waren in prima staat.

Gereisd met partner in april 2018
  • Hygiëne7
  • Eten8
  • Kamers3
  • Prijs/kwaliteit6
  • Service7
  • Ligging4
  • Hygiëne7
  • Eten8
  • Kamers3
  • Prijs/kwaliteit6
  • Service7
  • Ligging4

Aardige bediening, goede bedden, lekker eten. Maar veel herrie door het verkeer links en rechts van het hotel. De kamers waren te warm, geen airco en raam opendoen geeft nog meer herrie. Gedateerde kamers.

Gereisd met vrienden in april 2018

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen voor je op een rij gezet:

1
Hotels.nl
Hotels.nl
2
Booking.com
Booking.com
3
Expedia.nl
Expedia.nl
4
Hotels.com
Hotels.com
5
trivago
trivago

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen in Reusel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lees meer
 

Advertentie
Advertentie