Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempenstersterster

5.9Voldoende

Nederland, Noord-Brabant, Reusel

5.9Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen voor je op een rij gezet:

531 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen

• 6Vlieger18-11-2019

Geen geweldig hotel

Het is een middelmatig hotel.Personeel is erg jong en krijgt te weinig aansturing. Tapijt op de verdieping zit onder de vlekken. Moet nodig vervangen worden. De kamers zijn erg warm en gehorig. Ook erg klein en weinig luxe. Ontbijt was niet geweldig. Roerei was ronduit koud en te weinig keuze. We hebben hier ook gedineerd. Diner was in verhouding het beste van het hele hotel.

Gereisd met partner in november 2019

• 3Gert30-05-2019

Niet meer.

Wij waren hier twee dagen. Mooie omgeving. Echter de avond werd vergald door een luidkeels ballade zingende keukenbrigade tijdens het diner en na het diner. Onze kamer lag nl. direct boven de keuken. Ook via de afzuiging van de badkamer kwam de herrie binnen. Een klacht bij de receptionist haalde niets uit! De klacht op de klachtenlijn van Fletcher kwam niet verder dan een sorry, excuus. Gaat u hier naar toe? Vraag naar de kamer. Ook i.v.m. de geuren die opstijgen uit de keuken.

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Ria11-02-2019

Leuk en gezellig hotel

Prettig hotel met vriendelijk ontvangst. Ik geef het hotel qua liggen langs de weg een 6 maar t.o.v. natuurpark de Kempen een 8. Het hotel is gebouwd op de plek waar vroeger het douanekantoor lag dus logisch langs de weg. De kamer was schoon, de badkamer was echt goed schoon en de bedden lagen prima. Ook op het ontbijt was niets aan te merken. Gegeten hebben wij er niet dus kan ik hier geen oordeel over geven. Ik vond het een gezellig hotel en onze hond was ook welkom.

Gereisd met partner in februari 2019

• 5Antoinet Koster29-01-2019

"Interessante" ligging.

Het hotel heeft een erg "interessante" ligging; in het midden van een (redelijk drukke) doorgaande weg. Met de ramen dicht viel het geluid hiervan mee. Kan mij voorstellen dat dit in de zomer met de ramen open anders is. Kamer was erg warm, ontbijt redelijk. Pluspunt: naast het hotel loop je zo het bos in.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    7J Cuppen01-12-2018

Prima!

Prima verblijf,makkelijk je rijdt zo Belgie in,naar Turnhout enz. En in de avond lekker gegeten in het al (kerst)sfeervolle restaurant. Geen last van verkeer in de nacht,terwijl de rijbaan vrij dichtbij zit.

Gereisd met partner in november 2018

• 2Tim Glazenburg03-10-2018

Nooit meer

Ik klaag niet veel, maar in dit geval wel. Als je op zoek bent naar een net hotel is dit zeker geen aanrader. De ligging is vervelend. Het hotel ligt in het midden van een drukke weg. Bij aankomst in de kamer hangt de tv scheef en de koelkast deur gaat niet dicht. Vraag je hoe dit kan, krijg je als antwoord dat de koelkast op geen een kamer het doet. Het plafond erg vies. De douche in de badkamer werkte nauwelijks. Je moest het knopje van de douche in de badkuip omhoog trekken en douchen tegelijk. Ook geen Douchegordijn waardoor de hele badkamer en gedeelte van de kamer erg nat werd. Zeker geen aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 3Elisabeth22-09-2018

Niet wat we verwacht hadden

Een bon die nog moest opgesoupeerd worden. Het enige dat ons wat leek was de Kempen in Reusel. Valt dat even tegen Een reuk in de badkamer... stofwebben aan plafond.douchewand in glas is echt niet proper. Plafond in kamer bevat tal van kadavers en bloedstrepen. Vast tapijt is echt niet meer van deze tijd. Ontbijt. Summier. Onverzorgde koffiehoek en weinig keuze. Gelegen aan drukke baan dus raam openlaten kon niet. Ons zien ze hier niet meer terug

Gereisd met partner in september 2018

• 7Rick01-08-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Best veel negatieve reviews op internet over deze locatie. Zoveel, dat het best lastig was er nog 'open minded' heen te gaan. Tijdens het verblijf laat je veel van die reacties de revue passeren. Het vaakst ging het over de ligging van het hotel. Ja, het ligt inderdaad als het ware op een vluchtheuvel; links en rechts loopt een N-weg . Iets wat volgens menig 'respondent' veel verkeerslawaai oplevert. Een ieder beleeft dit natuurlijk anders, ik bedoel...woon je in Amsterdam op een doorgaande route, dan ben je wel wat gewend, kom je uit een stil dorpje, dan zou je er zo maar last van kunnen hebben. Oke. het was bouwvak, maar persoonlijk vond ik het erg meevallen. Ik trof een nette kamer, met goede bedden en een heerlijke douche Het personeel was zeer vriendelijk, het ontbijt was ruim voldoende. Gedineerd hebben we er niet, dus daarover geen mening. Minpuntje: de fietsenberging is veel te klein en wordt afgesloten met een flutslotje.

Gereisd met partner in juli 2018

• 5Broekmans18-06-2018

Ons verblijf was teleurstellend.

Ons familie-uitje (16 pers, 7 kamers) is teleurstellend verlopen. Oorzaak: personele onderbezetting leidt tot niet-afgeruimde tafels, lang wachten op bestelling, geen oprechte belangstelling voor gasten en niet-schone kamers. (Personeel doet wel wat ze kunnen.) Muggen-overlast. Bar sluit vroeg (zaterdag om 23.00 uur). Blijkbaar is er ‘s nachts geen personeel in hotel aanwezig en dat geeft geen veilig gevoel. ‘s Avonds tussen 8 en half 10 bij vlagen een rioollucht te ruiken in restaurant/bar. Hotel heeft zeker potentie en omgeving is fantastisch. Tip: schouders eronder, meer bedienend personeel en het resulteert zeker in een aangenamer verblijf!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 6call4818-06-2018

Niet echt fantastisch

Kleine kamer met heel wat bloedsporen van geplette muggen op muren en plafond. Grote stofnet rond de brandmelder. Kok met weinig fantasie in presentatie van de gerechten, vooral het dessert. Geen afwisseling in groenten. Vier dagen een kleine hoeveelheid van schijfjes wortel en aubergine, een stukjes asperges en wat boontjes. Zonder veel smaak. Zeer kleine portie frietjes, geserveerd in een kleine mandje van amper 10 cm doormeter en 10 cm hoog voor 2 personen. We vroegen wat frietjes bij en die zelfde kleine hoeveelheid werd ons aan €3.50 aangerekend. Wel heel tevreden over de vriendelijkheid van het personeel. Voor mij een van de mindere Fletcher hotels en niet meteen een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2018

30 tips over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen

• de meersman marc, 10-06-2014

er heerst daar een goede sfeer,personeel is vriendelijk en alles is zeer netjes goede uitvalbasis om het mooie nederland te verkennen met de auto of met de fiets.Je zit met uw gat op de fietsknooppuntenroute,zowel voor Nederland of voor de Belgische Kempen

• de Vries, 23-05-2014

Als je hier gaat overnachten, dan in ieder geval een kamer aan de schaduw kant en op de 2e etage, dan kijk je in ieder geval over de weg heen, naar het bos!

• Tom, 07-11-2013

Tijdens ons verblijf zijn we ook een dagje naar Antwerpen geweest. Er stopt een bus voor de deur van het hotel, binnen een half uurtje ben je in Turnhout, even overstappen op de trein of snelbus en je bent binnen 45 minuten in Antwerpen. Geen gedoe met parkeren en lekker genieten in een van de vele cafe's en bars. Eindhoven en Tilburg zijn ook makkelijk bereikbaar met zowel de auto als het openbaar vervoer. Het hotel heeft ook fietsroutes,deze zijn in de prachtige omgeving zeker de moeite waard!

1 vraag over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen

• masseurs, 27-10-2016

betaling

ik heb een kamer geboekt voor 12 -11=2016 maar heb nog geen voledige rekening gehad heb wel aan betaald mevr masseurs enclaveberg 136 roosendaal telf

• RokenToegestaan

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk