Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen voor je op een rij gezet:

528 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen in het Nederlands

Ons verblijf was teleurstellend.

Broekmans
18-6-2018

Ons familie-uitje (16 pers, 7 kamers) is teleurstellend verlopen. Oorzaak: personele onderbezetting leidt tot niet-afgeruimde tafels, lang wachten op bestelling, geen oprechte belangstelling voor gasten en niet-schone kamers. (Personeel doet wel wat ze kunnen.) Muggen-overlast. Bar sluit vroeg (zaterdag om 23.00 uur). Blijkbaar is er ‘s nachts geen personeel in hotel aanwezig en dat geeft geen veilig gevoel. ‘s Avonds tussen 8 en half 10 bij vlagen een rioollucht te ruiken in restaurant/bar. Hotel heeft zeker potentie en omgeving is fantastisch. Tip: schouders eronder, meer bedienend personeel en het resulteert zeker in een aangenamer verblijf!

Niet echt fantastisch

call48
18-6-2018

Kleine kamer met heel wat bloedsporen van geplette muggen op muren en plafond.

Grote stofnet rond de brandmelder.

Kok met weinig fantasie in presentatie van de gerechten, vooral het dessert.

Geen afwisseling in groenten. Vier dagen een kleine hoeveelheid van schijfjes wortel en aubergine, een stukjes asperges en wat boontjes. Zonder veel smaak.

Zeer kleine portie frietjes, geserveerd in een kleine mandje van amper 10 cm doormeter en 10 cm hoog voor 2 personen. We vroegen wat frietjes bij en die zelfde kleine hoeveelheid werd ons aan €3.50 aangerekend.

Wel heel tevreden over de vriendelijkheid van het personeel.

Voor mij een van de mindere Fletcher hotels en niet meteen een aanrader.

Wij hebben van alles genoten!

roelof mandema
13-4-2018

Het hotel ligt in een prachtige omgeving!!

Je loopt zo vanuit het hotel de schitterende natuur in!!!!

Er zijn super mooie route's aan beide kanten van de weg,voor wandelaars en fietsers!!!

Wij hebben tijdens onze wandelingen door de Belgische Kempen, Reuselse Moeren,bossen, weilanden, etc.etc. reeën, hazen en heel veel verschillende vogels gezien en gehoord!!!! Geweldig!!!! En over het hotel zelf zijn wij alleen maar positief!!! Het zeer vriendelijke personeel, schone kamer, het eten was lekker je kon zelf van de menukaart kiezen!!!!!! Dus wat wil je nog meer!!!!!!!!!!!!! Gewoon nog een keer!!!!!!!

Kamer 107 was niet groot en benauwd, Wilde een raam open doen, we hadden de pech net boven de afzuiginstallatie van de keuken te zitten, eerst veel geluidsoverlast na klagen werd gezegd dat ca 21:30 het stil zou zijn en dat klopte! Maar toen de keuken begon te koken en bakken kregen we bij de herrie de stank binnen. Gevraagd om een andere kamer, alles zat vol dus dat kon niet.

We hadden voor 2 nachten geboekt dus 'smorgens vroeg gevraagd of we voor de tweede nacht konden wisselen dat kon met de kamer ernaast maar dan zouden we hetzelfde probleem weer hebben. Dus zijn we vertrokken, zij noemen dat vrijwillig wij zien dat heel anders! Ik vroeg ons geld terug voor het 2e ontbijt en tax, zelfs dat kregen we niet terug. Geen vriendelijk personeel staan de hele tijd buiten te roken.

Nooit meer. Dus als u nog wil neem geen kamer 107 of 108!

Super verblijf

N&M Wevelgem
10-4-2018

Het hotel is zijn 3 sterren waard. Super lekker ontbijt. Zeer nette kamer en badkamer. Alles was proper en de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. We hebben elektrische fietsen gehuurd en die waren in prima staat.

Aardige bediening, goede bedden, lekker eten. Maar veel herrie door het verkeer links en rechts van het hotel. De kamers waren te warm, geen airco en raam opendoen geeft nog meer herrie. Gedateerde kamers.

Gewoon prima

Joke tjassing
5-4-2018

Alles was prima goed eten.

Heel vriendelijk personeel schoon en netjes

Prima voor doorgaande reiziger.

Duizendstra H.P.
        2-3-2018

Merkwaardige locatie, tussen twee N-wegen, moeilijk parkeren.

Overigens geen last van verkeersgeluiden.

Verder prima hotel, netjes en schoon.

TV in de kamer precies achter een pilaar.

Goed ontbijt, prima koffie.

Helaas geen computer die door gasten kan worden gebruikt.

Heerlijk hotel in een bosrijke omgeving. Lekker gegeten in de buurt bij café de bierhoeve waar seppegras is ontstaan. De kamers zijn wel wat warm maar met het raam open is het prima te vertoeven. Ontbijt is prima en lekker gegeten.

teleurstellend

Renders Wendy
        22-2-2018

Het hotel heeft geen eigen parking, dus de frustaties start al bij aankomst om een parkeerplaats te kunnen vinden. Menukaart is beperkt en het hotel beschikt niet over een drankenkaart, waardoor je geen besef hebt van de prijzen van de drank. De kamer is klein en was ook niet echt proper. In het toilet waren er nog resten van de vorige gasten aanwezig. Ontbijt was goed maar zeer beperkt.

Personeel was wel heel vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen in Reusel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen scoort een 7.76 uit 10 op basis van 528 reviews.