Coronavirus en jouw vakantie: bekijk de laatste ontwikkelingen.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen
Advertentie

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen

6.6Voldoende

Score uit 538 reviews

Nederland, Noord-Brabant, Reusel



Overzicht

6.6Voldoende

Score uit 538 reviews

  • 6.1Ligging
  • 6.8Service
  • 6.7Prijs/kwaliteit
  • 7.2Eten
  • 5.4Kamers
  • 7Hygiëne

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com
2
trivago
trivago
3
Expedia.nl
Expedia.nl

Hotel info

  • Huisdieren toegestaan
  • Parkeren mogelijk
  • Restaurant
  • Wifi
Meer hotel info
Map Tonen op kaart

Reviews

538 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen

Review schrijven

Beoordelingen

358
75
59
39

Toon reviews van reizigers

Sorteren:


  • 8Anton Oldenbroek27-02-2020

    Hotel als spil om de omgeving te bezoeken

    Kamer is prima alleen is het bed zo groot dat de badkamer deur niet ver open kan. Of in de nacht tegen het bed stoot . Verder nette kamer met alles wat je nodig hebt. Wat je in Nederland niet vindt en in de Engelse hotels altijd ,is een thee koffie zet mogelijkheid. Dit zou het afmaken. Mooie badkamer en alles goed schoon. Wandelen kan vanuit het hotel en anders steden of Belgie bezoeken alles op nette afstand. Kortom lekkere plek voor korte vakantie.

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 8Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 7Eten
    • 7Kamers
    • 8Hygiëne

    Kelly, Marketing&Communicatie Manager, 04-03-2020

    Geachte heer Oldenbroek,

    Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen voor het schrijven van deze review.

    We zijn verheugd om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest. Wij verwelkomen u graag weer bij Fletcher hotel-restaurant de Kempen.

    Met vriendelijke groet,

    Kelly

    Gereisd met partner in februari 2020

  • 8Maaskant24-02-2020

    geweldig

    prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen. en heerlijk geslapen.

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 8Service
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 8Kamers
    • 8Hygiëne

    Kelly, Marketing&Communicatie Manager, 04-03-2020

    Geachte Maaskant,

    Hartelijk dank voor het schrijven van deze review.

    We zijn verheugd om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Graag tot ziens!

    Met vriendelijke groet,

    Kelly

    Gereisd met partner in februari 2020

  • 7Sylvia Garos23-02-2020

    Niet meer

    Het ontbijt en het diner en de bediening was perfect. De kamers zijn wat aan de kleine kant, maar verder wel erg netjes en schoon. Het ergste vinden wij dat er maar weinig parkeerplaatsen zijn. Alleen parkeren langs een drukke weg, waar de auto's met 100km pu voorbij razen. En dan moet jij over zien te steken.

    Rapporteren
    • 4Ligging
    • 8Service
    • 7Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 5Kamers
    • 8Hygiëne

    Kelly, Marketing&Communicatie Manager, 04-03-2020

    Geachte mevrouw Garos,

    Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen dit zeer.

    Wij gaan uw opmerking over de parkeerplekken intern bespreken.

    Ondanks uw verblijf niet helemaal naar wens is geweest, verwelkomen wij u graag weer!

    Met vriendelijke groet,

    Kelly

    Gereisd met partner in februari 2020


  • Benieuwd naar de prijzen?

    We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen voor je op een rij gezet:

    1
    Booking.com
    Booking.com
    2
    trivago
    trivago
    3
    Expedia.nl
    Expedia.nl

  • 9Robert Smit03-02-2020

    Bij twijfel..... DOEN!

    Ik kom hier altijd voor een overnachting vanwege mijn werk. De kamer is altijd keurig netjes. De bediening is goed gemutst en netjes. Hotel is schoon, goed verzorgd. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Keuze voor iedereen dus! Aanrader

    Rapporteren
    • 7Ligging
    • 9Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 9Eten
    • 9Kamers
    • 9Hygiëne

    Kelly, Marketing&Communicatie Manager, 06-02-2020

    Geachte heer Smit,

    Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen voor het schrijven van deze review, wij waarderen dit zeer. We vinden het leuk om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf.

    Wij kijken uit naar uw volgende verblijf!

    Met vriendelijke groet,

    Kelly

    Alleen gereisd in januari 2020

  • 9C28-01-2020

    Correcte prijs/ kwaliteit, met een glimlach :)

    Vriendelijk onthaal, propere ruime kamer, heerlijk avondeten en ontbijt! Voor herhaling vatbaar!

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 9Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 9Kamers
    • 8Hygiëne

    Kelly, Marketing&Communicatie Manager, 06-02-2020

    Geachte C,

    Hartelijk dank voor het schrijven van deze review.

    We zijn verheugd om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Graag tot ziens bij Fletcher hotel-restaurant de Kempen.

    Met vriendelijke groet,

    Kelly

    Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

  • 8van houdt armand25-01-2020

    indien verwarming ok is zeer zeker ok

    prima eten , maar geen verwarming op badkamer

    Rapporteren
    • 5Ligging
    • 10Service
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 10Eten
    • 1Kamers
    • 10Hygiëne

    Kelly, Marketing&Communicatie Manager, 06-02-2020

    Geachte heer van Houdt,

    Hartelijk dank voor review, wij waarderen dit zeer.

    Wij gaan uw opmerking over de verwarming in de badkamer intern bespreken. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij Fletcher hotel-restaurant de Kempen.

    Met vriendelijke groet,

    Kelly

    Gereisd met partner in januari 2020


  • Advertentie
  • 2019
    4Inez06-12-2019

    deze kamer nooit weer

    Kamer 212, een kleine tweepersoonskamer, zag er ronduit vies uit. Alsof iemand zijn neus geleegd had tegen de muur en plafond. Het kleine bed stond tegen die muur. Erg gehorig ook. Klacht hierover kon niet verholpen worden omdat het hotel vol was. Verder ook geen reactie vernomen na een klacht op de website van Fletcher. Erg jammer, mede vanwege de actie voor € 25 pp. Gezellig een weekendje weg met dochter en vriendin. Krijgen ze zo'n kamer. Mijn tip voor de Kempen is; kamer opnieuw witten, glazen douchedeur en maak er een eenpersoonskamer van.

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 3Service
    • 1Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 1Kamers
    • 3Hygiëne

    Kelly, Marketing&Communicatie Manager, 07-12-2019

    Geachte Inez,

    Graag bedanken wij u voor het schrijven van deze review.

    We vinden het erg vervelend dat uw verblijf niet helemaal naar wens is geweest, onze oprechte excuses hiervoor. Het klopt inderdaad dat er op het moment een aantal muggen tegen de plafonds zitten, hierover zijn we aan het overleggen.

    Indien u een email heeft gestuurd naar het hoofdkantoor met betrekking tot uw klacht, kan hier een aantal dagen overheen gaan voordat u een reactie ontvangt.

    Ondanks dat uw verblijf niet helemaal naar wens is geweest, hopen wij u nogmaals te mogen verwelkomen om het tegendeel te bewijzen.

    Met gastvrije groet,

    Kelly

    Gereisd met oudere kinderen in november 2019

  • 6Vlieger18-11-2019

    Geen geweldig hotel

    Het is een middelmatig hotel.Personeel is erg jong en krijgt te weinig aansturing. Tapijt op de verdieping zit onder de vlekken. Moet nodig vervangen worden. De kamers zijn erg warm en gehorig. Ook erg klein en weinig luxe. Ontbijt was niet geweldig. Roerei was ronduit koud en te weinig keuze. We hebben hier ook gedineerd. Diner was in verhouding het beste van het hele hotel.

    Rapporteren
    • 6Ligging
    • 6Service
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 6Eten
    • 5Kamers
    • 6Hygiëne

    Kelly, Marketing&Communicatie Manager, 07-12-2019

    Geachte Vlieger,

    Hartelijk dank voor het schrijven van deze review.

    We vinden het erg vervelend om te lezen dat uw verblijf niet helemaal naar wens is geweest, onze oprechte excuses hiervoor.

    Graag bedanken wij u voor de opmerkingen over de kamers, ontbijt en personeel wij gaan dit intern bespreken en kijken naar eventuele oplossingen.

    Ondanks dat uw verblijf niet helemaal naar wens is geweest, hopen wij u nogmaals te mogen verwelkomen.

    Met gastvrije groet,

    Kelly

    Gereisd met partner in november 2019

  • 3Gert30-05-2019

    Niet meer.

    Wij waren hier twee dagen. Mooie omgeving. Echter de avond werd vergald door een luidkeels ballade zingende keukenbrigade tijdens het diner en na het diner. Onze kamer lag nl. direct boven de keuken. Ook via de afzuiging van de badkamer kwam de herrie binnen. Een klacht bij de receptionist haalde niets uit! De klacht op de klachtenlijn van Fletcher kwam niet verder dan een sorry, excuus. Gaat u hier naar toe? Vraag naar de kamer. Ook i.v.m. de geuren die opstijgen uit de keuken.

    Rapporteren
    • 6Ligging
    • 2Service
    • 2Prijs/kwaliteit
    • 2Eten
    • 2Kamers
    • 6Hygiëne

    Gereisd met partner in mei 2019

  • 8Ria11-02-2019

    Leuk en gezellig hotel

    Prettig hotel met vriendelijk ontvangst. Ik geef het hotel qua liggen langs de weg een 6 maar t.o.v. natuurpark de Kempen een 8. Het hotel is gebouwd op de plek waar vroeger het douanekantoor lag dus logisch langs de weg. De kamer was schoon, de badkamer was echt goed schoon en de bedden lagen prima. Ook op het ontbijt was niets aan te merken. Gegeten hebben wij er niet dus kan ik hier geen oordeel over geven. Ik vond het een gezellig hotel en onze hond was ook welkom.

    Rapporteren
    • 7Ligging
    • 8Service
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 8Kamers
    • 8Hygiëne

    Gereisd met partner in februari 2019


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com
2
trivago
trivago
3
Expedia.nl
Expedia.nl

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen info

Algemene informatie

  • Aantal sterren
  • Check-inVanaf 15:00
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig
  • Check-outTot 11:00
  • RokenToegestaan
  • Aantal kamers< 50
  • HuisdierenToegestaan
  • Aantal sterren3
  • Geldautomaat in directe omgeving (1 km)Aanwezig

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Kempen voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com
2
trivago
trivago
3
Expedia.nl
Expedia.nl

Families en kinderen

  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

Restaurant & Bar

  • Restaurant3
  • Soort gerechtenLunchpakketten
  • Aantal cafés4

Wifi

  • WifiAanwezig, Gratis
  • Gratis wifiOp de kamer

Kamerfaciliteiten

  • TemperatuurregelingVentilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

Overige faciliteiten

  • InternetAanwezig
  • LiftAanwezig
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

Parkeren

  • ParkerenGratis
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Activiteiten

  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart

Adresgegevens

Advertentie
Advertentie