Camping De Korenschoof

mooie camping

Th van Diem.
29-5-2012

camping De Korenschoof is een mooie camping,zeer mooie liging,

mooie accommodatie,nette douches en toilletten

vriendelijke ontvangt met koffie

Camping De Koreschoof

david8052
8-2-2012

Prachtig aangelegd, prima grasmat.Sanitair+kantine prima en schoon . Gastvrouw JOKE geweldig, koffie staat klaar ook bij het vertrek .Vele malen geweest. Mooie fiets route Fam. van den Beld Kampen Veel succes met jullie camping

Een hele fijne Camping

Anjajansen
12-12-2011

Een fijne Camping met hele vriendelijke en gastvrije beheerders.

Omgeving is lekker rustig aan alle kanten vrij uitzicht, tegen de bossen aan.

De beheerders zijn zeer vriendelijk en zeer gastvrij, altijd in voor een praatje en een bakje koffie.

Er is geen restaurant bij maar soms komt er wel een frietkar of ijsboerke langs, of hebben ze een BBQ.

Men heeft wel een ontmoetingsplaats waar men kan lezen, spelletjes spelen of tv kijken, en ze hebben diverse dingen voor kinderen zoals fietsjes , stepjes enzo.

Heerlijke camping, mooie omgeving

Marja van Straaten
2-4-2010

De ontvangst is zeer gastvrij. Het sanitair is bijzonder schoon en verkeert in nieuwstaat. Er is een ruimte waar men kan afwassen aan een mooi aanrecht. In dezelfde ruimte kan men tv kijken. Reusel ligt op 1,5 km afstand, daar zijn diverse winkels en 2 supermarkten.Ook zijn er diverse restaurantjes. Het gebied leent zich uitstekend om te fietsen en te wandelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Korenschoof in Reusel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Korenschoof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.