Camping De Korenschoof

34 reviews over Camping De Korenschoof in het Nederlands

geweldige camping!

Ted van Lierop
26-11-2014

Hele leuk gastvrije en vriendelijke eigenaren. Op een rustige plaats gelegen camping met veel natuur in omstreken. Camping netjes bij gehouden, vooral de sanitaire voorzieningen! Prijs technisch ook heel aantrekkelijk. kort om een heel erg tevreden klant.

Een gouden koppel

Arnold Wingens
30-8-2014

In april / mei 2014 zes weken met onze caravan op deze camping gestaan.

We hebben genoten van de eigenaresse, de gezellige Joke die van een praatje houdt en die een voortreffelijke gastvrouw is.

En die trots is op haar camping.

Er is een grote verblijfsruimte met altijd zachte muziek op de achtergrond, goede wifi en voortreffelijke sanitair.

Haar echtgenoot, de goedlachse Harrie is een man die het buitenterrein voortreffelijke onderhoudt en altijd bereid is je te helpen.

Kortom: het voorbeeld van Brabantse gemoedelijkheid en gezelligheid.

Aan te bevelen voor rustzoekers, wandelaars en fietsers.

10/10

DaanLevendig
16-7-2014

Alles wat je zoekt als je een rustige, persoonlijke en vriendelijk gezellige campeerplaats zoekt. Ideaal voor tentjes!

leuke gezellige minicamping

clasien Klerks
3-10-2013

nette onderhouden camping,sanitaire voorzienigen zijn mooi en schoon

mooie omgeving voor te fietsen en te wandelen

prijs kwaliteit verhouding is uistekend,zeker een aanrader

rustige camping, schaduw indien gewenst.

Cor Kemmeren
16-9-2013

ruime plaatsen, geen verkeerslawaai, vriendelijke eigenaresse. Voor mensen,die rust zoeken en van fietsen houden een ideale stek.

een heel fijne camping met veel privicy

pawillemse
8-7-2012

Goed en schoon samitair en zeer ruime plaatsen, waar je geen overburen hebt. Mooi vrij uitzicht. Echt voor de liefhebbers die van rust en van de natuur houden. Voor fietsers en wandelaars een fraai gebied. Ook veel te doen met Openbaar vervoer.Ook word je persoonlijk met koffie ontvangen en uitgezwaaid.Bosrijk gebied vlakbij Belgie. Slecht weer accomodatie. Zeer vriendelijke eigenaars.Zeer goed prijs kwaliteitverhouding.Geen restaurantje op het terrein.;Geen speeltoestellen. Wel oudhollandse spelletjes en kleinvee.

Al met al een geweldige aanrader.

H.E. Seinen
3-6-2012

De minicamping heeft een fantastische ligging. Direct aan de Belgische grens en 5 minuten fietsen van Reusel.

De camping wordt geweldig onderhouden en heeft zeer goed sanitair.

De camping heeft een geweldige gastvrouw die alles onder controle heeft.

De gastheer onderhoudt het "buitengebeuren" en heeft voor een ieder een praatje.

De camping is een aanrader voor ierder die van wandelen, fietsen, rust en van terrasjes houdt.

Al met al een geweldige aanrader.

Perfecte campingplek

Hans en Elly
2-6-2012

Na een hartelijke ontvangst met een kop koffie kregen wij een mooie plaats met zon en schaduw en geen overburen. Een fantastische plek om van hieruit fietstochten te maken.

Een zeer goed verzorgde camping waar het goed toeven is. Wij komen zeker terug!

zeer zeker voor herhaling vatbaar

pulles
31-5-2012

We werden hartelijk ontvangen door de eigenaren en alles zag er zeer verzorgt uit zowel het sanitair als de omgeving, de staanplaatsen waren ruim en we hadden uitzicht over de weilanden en de dieren wat onze kinderen zeer leuk vonden. De winkels zijn op fiets afstand te bereiken.

Naast de camping kun je fijn in de bossen wandelen .

De prijs/kwaliteitverhouding is goed

De kinderen hebben het er goed gehad ze wilden zelfs nog niet naar huis,

de traptractors en fietsen en een kleine trampoline en natuurlijk de dieren vonden ze geweldig

Weer tot jezelf komen in een natuurlijke omgeving

Doede de Vries
29-5-2012

Camping ligt in een prachtig gebied met volop mogelijkheden voor wandel- en fietstochten. Op 2 km afstand van het gezellige dorp Reusel met op vrijdag een mooie markt. In de buurt ligt Postel voor een lekker glas abdijbier.

De eigenaars zijn zeer klantgericht en doen al het mogelijke om het de gasten naar de zin te maken.

Prijs/kwalitiet verhouding is prima.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Korenschoof in Reusel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Korenschoof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.