Weer vandaag3°-3°

Prima camping

Willem van Ede,
7-5-2017

Mooie ruime camping.

3 mooi liggende grasvelden.

Vriendelijke gastvrouw.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Genoten van het Brabantse leven

Camperaars uit Arnhem
8-5-2016

Met twee tieners (en hond) waren wij niet de meest gebruikelijke gasten - veel bezoekers zijn hier wat oudere stellen. Toch voelden we ons erg welkom en hebben we ons uitstekend vermaakt. Topattractie was ijsboerderij Fabor, zo'n 4km fietsen of wandelen. Voor tieners (zonder hoogtevrees) is er verder veel te doen bij d'n Ouwe Brandtoren. Ook de Hollandershoeve (op 1km wandelen) is goed voor een leuk uitstapje, met een pannenkoekenrestaurant en een prachtig aangelegde kinderboerderij. Op de camping valt vooral het prima sanitair op en natuurlijk het riante dagverblijf. En op welke andere camping krijg je als moeder chocolaatjes en taart van de gastheer en -vrouw, omdat het moederdag is? Bedankt familie Dirkx!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Aanrader

Rien en Nel Fiere
22-6-2015

Goed verzorgde camping. Dhr en Mevr Dirkx zijn buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. Mooie ruime plaatsen met meestal een vrij uitzicht. Het sanitair is modern en wordt perfect schoon gehouden.

mooie rustige camping

van Veen
18-6-2015

schoon sanitair en goede grasmat bijzonder behulpzaam fam

Dirkx

Een echte aanrader

Henk van der Haghen
8-6-2015

Al enkele jaren bezoeken wij deze camping samen met een bevriend echtpaar.

De combinatie van gastvrijheid, hulpvaardigheid en Brabantse gemoedelijkheid maakt de camping tot een hele fijne uitvalsbasis voor gezellige dagen.

Gereisd met vrienden in mei 2015

Heerlijk weekend bij De Korenschoof in Reusel

Marjan en Geert
26-5-2015

Afgelopen Pinksterweekend verbleven wij op minicamping Korenschoof in Reusel. Zeer fijne camping met ruime, groene plaatsen, prima zuiver sanitair en aardige mensen.

Heerlijk gefietst in de mooie Kempen en ook in België. Met Pinksteren was er in het dorp ook een zeer grote markt, wat zeer gezellig was. Minicamping Korenschoof is een aanrader. Volgend jaar weer !

Schone camping

L Bouman
25-5-2015

Deze nette camping voor een weekend bezocht. We lagen aan de doorgaande weg waar het leek of de tractoren de topsnelheid probeerden te halen. Dit gaf niet altijd een veilig gevoel. Het sanitair was netjes en schoon. De recreatieruimte is gedateerd, opgestoken beesten maken het er niet mooier op en zijn angstaanjagend voor de kinderen. Wifi werkt alleen in deze ruimte niet op de plaatsen.

De gastvrouw leeft haar reglement na. Ook om haar gasten in alle rust te laten vertoeven.

Gereisd met partner in januari 2015

Lekker tot rust komen

bert van kaathoven
22-5-2015

De eigenaar en vrouw zijn betrokken en behulpzaam. Het voelt of je thuis bent. De plaatsen hebben goede bezonning. De 'ontmoetingsruimte' is een leuke verzamelplek om te kletsen, de afwas te doen, muziek te luisteren, te internetten of een spelletje te spelen

Mooie plek, vriendelijke mensen

Henk Dierdorp
11-5-2015

Deze camping is fantastische uitvalsbasis voor fietstochten en of wandelingen door Brabant en België.

Veel fiets en wandeltips op camping aanwezig.

Gereisd met partner in mei 2015

Heel mooie plek. Mooie beplanting (parkachtig)

Ruud Zuidwijk
19-4-2015

Zeer goede accomodatie (sanitair, kwaliteit grasmat). Ontvangst buitengewoon hartelijk. Prijs/kwaliteitverhouding zeer goed.

Gereisd met partner in april 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Korenschoof in Reusel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Korenschoof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.