Camping De Korenschoof

34 reviews over Camping De Korenschoof in het Nederlands

een aanrader

daniel
27-7-2018

Schitterende camping met vriendelijke uitbaters. En oase van rust, ruime plaatsen, proper sanitair. Leuke ontspanningsruimte. Een prachtig fiets- en wandelgebied. Dicht bij het dorp met veel supermarkten.

Ik begrijp de kritiek van sommige zogezegd "kampeerders" niet. Het kan er zo stil zijn. Akkoord, er is geen zwembad, maar als je gaat om te ontstressen : zeker doen

Fantastische mini camping

Cora en ton
21-5-2018

Geweldige mini camping, ruime plaatsen, ruim schoon sanitair , gezellige recreatie ruimte . De eigenaren zijn heel vriendelijk en gastvrije!!! Joke en Harry bedankt😊

Mooie camping lig prachtig lekker fietsen

Cor en Corrie
24-12-2017

Schone sanitair gezelige beheerder

Het was weer fantastish geweldige beheerders

fam van VEEN
29-9-2017

Aan de grasmat wordt heel veel aandacht besteed

en mooie fiets omgeving

Een fijne klantvriendelijke camping.

Sabina
6-7-2017

Een rustige, nette, gezellige en gastvrije camping.

Keurig sanitair. Winkels en eetgelegenheden op korte afstand. Een plek om meerdere keren naar toe te gaan.

Een geweldige camping en fantastische beheerders.

Aggie Seinen
12-6-2017

Zeer rustige camping en een schitterende omgeving. Belgie in de nabijheid en voor wie er van houdt zeer mooie fietsroutes. Centrum van Reusel op 2 km van de camping met alle voorzieningen.

Uitstekende camping met prima accomodatie

Peter en Karin
3-6-2017

Alles was voor ons goed aan deze camping, de eigenaren waren zeer prettig in de omgang. De campingplaatsen ruim met een vrij uitzicht (geen overburen) en het sanitair was uitstekend en werd goed onderhouden

Geweldig

J.Snijder
31-5-2017

Ontvangst, de plaatsen, sanitair , recreatieruimte , groene gras, de omgeving was goed.

Alleen jammer dat er een pad achter liep zodat iedereen op de camping kon komen.

geweldige mensen goede hygiene

jac camps
20-5-2017

eenmaal hier geweest en je bent verslaafd

Fantastich

Henk Dierdorp
20-5-2017

Rustige camping gastvrije ontvangst en heel schoon sanitair

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Korenschoof in Reusel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Korenschoof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.