Hotel Stadsherberg De Keurvorst

Hotel Stadsherberg De Keurvorst
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Stadsherberg De Keurvorst voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Stadsherberg De Keurvorst in het Nederlands

Geweldig en een leuk oude stad Ravenstein

Dhr en Mevr ten Have
26-10-2017

Het hotel zag er goed en verzorgd uit, "s morgens een lekker goed ontbijtje.

Je kunt er mooi fietsen dus wel een aanrader om je eigen fietsen mee te nemen.In Den Bosch kun je fijn winkelen. In herpen heb je een leuk theehuis waar mensen met een beperking werken en je ook bedienen.Er zit een supermarkt in de buurt.

Oude reviews (archief)

Echt een aanrader!

J.H.
12-6-2016

Kamer gezellig en schoon, eten erg lekker. Aardige bediening. Super plek. AIs er dan iets op te merken is, dan zouden dat de broodjes zijn bij het ontbijt. Die waren een beetje saai. DIkke prima verder. We komen nog eens terug.

Leuk dorpshotelletje

Y. Wijbrands
11-6-2015

De Keurvorst is een leuk en gezellig dorpshotelletje. Via een wenteltrap kom je op de 1e verdieping waar onder de balken een prima kamer te vinden is. Hele zachte bedden waar we toch heerlijk in geslapen hebben, schone kamer, sobere badkamer met een kleine douche waar 1 schuifdeur van kapot was. De spiegel hing niet boven de wastafel en heeft dan ook geen verlichting er boven: beetje onhandig. Medewerkers zijn attent. We konden dankzij het weer lekker buiten eten ' s avonds, aan het dorpsplein. Eten was prima. Na het ontbijt ( in orde) heerlijk op het terrasje in de zon aan de koffie met krant. Den Bosch is goed aan te rijden en is een absolute aanrader. Ravenstein zelf een mooi karakteristiek oud dorp.

Heerlijke plek!

Lilian van den Berg
    14-12-2014

Het is heerlijk vertoeven in deze prachtige stadsherberg!! een echte aanrader om er eens even lekker tussen uit te gaan. De service is super. Vriendelijk personeel en alles was hartstikke goed geregeld. Ravenstein in een prachtig en sfeervol dorpje! Den Bosch en Nijmegen dichtbij dus een mooie uitvalsbasis voor een heerlijk relaxt weekend. Dat hebben wij dan ook gehad! Wij hebben een heerlijk diner gehad en het is een prima plek om lekker te blijven hangen tot je je bed inrolt.

Een bijzonder mooie plek!

Thijs Kolen
    16-12-2013

Ravenstein bij Kaarslicht hebben mijn vrouw en ik hier gelogeerd. De bediening en het echtpaarkoppel weten wat Brabantse gastvrijheid is.

Door deze locatie in het centrum (de markt) waan je je echt tot een gemoedelijke sfeer die het ook uitstraalt.

Het eten was uitgebreid en erg lekker, het ontbijt was keurig verzorgd (heerlijke gebakken eieren!) Al bij een dag en avond om nooit te vergeten.

Een aanrader!

Prijs / Kwaliteit top!

Supergezellig én goed! Aanrader!

Marcel9999
    4-10-2010

Een absolute aanrader, deze Stadsherberg De Keurvorst in het hartje van de vestingstad Ravenstein. Het cafe is gezellig met de nog altijd aanwezige stamtafel in het midden van het cafe. Daaromheen de tafels waar je een prima lunch en diner voorgeschoteld krijgt. Het eten was er prima en wie er in mosseltijd gaat eten... ik kan de mosselen op Italiaanse wijze aanbevelen.

Zelfs aan de rokers is gedacht door een verwarmd overdekte binnenplaats aan de achterzijde van het cafe.

De hotelkamers op de eerste verdieping zijn sfeervol verbouwd mét behoud van authentieke details. De bedden zijn schoon en ze slapen heerlijk. De badkamer was netjes en van alle noodzakelijkheden voorzien.

Ik heb een prima tijd gehad in deze Stadsherberg en als er weer eens in de buurt ben, zal ik er zeker weer gebruik van maken. Niet op de laatste plaats omdat de prijzen er zeer redelijk zijn.

Nooit meer

Henk
    29-5-2010

Aardige bediening, geen structuur. Biertje doodgeslagen geserveerd, soep te zout.

Lunchtijd; broodje gezond zonder ham gevraagd (eet geen vlees) en gekregen . Garnering echter met schimmel! Na hier iets over gezegd te hebben werd er zonder te vragen een nieuw broodje gezond met ham in no time geserveerd

2x moeten vragen om de rekening; er zou hier rekening mee gehouden worden. Echter op het terras geen bonnen; geen prijscontrole.

Super gezellig

BOJ
    1-2-2009

We hadden het hele hotel afgehuurd en zijn byzonder verwend. Mooie kamers, vooral de bovenste verdieping, vriendelijk personeel, schitterende omgeving en heerlijk gegeten.

schitterende herberg

corien dijkhuizen-kroon
    9-1-2009

Wat een prachtige locatie.

Ravenstein is een schitterend plaatsje aan de rand van Land en Maas en Waal.

We hebben hier 2 overnachtingen gehad in een luxe kamer. Goede bedden en erg schoon.

Het eten was erg goed, compliment voor de kok.

mooie romantische kamers,maar niet schoon

a.verkoelen
    9-1-2008

mooie romantische kamers,maar niet schoon.ontbijt zeer sumier.diner zeer goed.trappenhuis naar de kamers zeer vuil.

wij waren er tijdens ravenstein bij kaarslicht. je zit dan met de neus vooraan.na afloop was het in het cafe veel te druk. we hebben een drankje besteld en mee genomen naar onze kamer.je moest de trap op over hele stapels jasen van de cafebezoekers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stadsherberg De Keurvorst in Ravenstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stadsherberg De Keurvorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Stadsherberg De Keurvorst scoort een 8.69 uit 10 op basis van 11 reviews.