Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

38 Reviews over Hazeduinen

• 9Dennie Janssens07-06-2021

Mooi park gelegen midden in de bossen. Hartelijke ontvangst. Ruime kampeerplekken. Sanitair prima in orde. Het is heerlijk rustig op de camping. Restaurant de Heusche Bollaert op de camping is echt een aanrader. Jammer dat het zwembad nog niet open was. Wij komen nog wel eens terug.

• 10sandra09-09-2019

tot de volgende keer. super

Wij verbleven in lodge 312. Een heerlijk weekend gehad in de nog nieuwe lodge. Ruim, schoon, goede bedden. Wij hadden een campingbedje mee. Met 2 slaspkamers was dit ideaal. Mooi ruim zicht op een gezellig kampeerveld. Lekkere stoeltjes sofa om s avonds te zitten. Vriendelijke eigenaar.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Banis26-10-2018

Comfortabele lodge, rustig en schoon

We verbleven in Lodge 312, een prima Lodge van alle gemakken voorzien. Schoon, rustig en een prachtige locatie

• 9Tanja28-06-2018

Leuke camping voor weinig geld

Lekker zwembad, veel vrijheid om een plaatsje te zoeken. Niet alle elektriciteitsaansluitingen doen het.

• 6Willems20-08-2017

Achterstallige camping

Het is meer een park, paar plekken om te kamperen. Sanitair enorm verouderd, Douchen 1 euro, apparaat zit buiten de cabine, niet handig, je moet eerst euro erin doen en dan snel uitkleden. Wc met enorme ruimte van de onderkant waardoor je de buurman bijna ziet zitten. Je moet een slagboomkaart hebben anders kom je er niet uit. Borg 50 euro. Duurt meer dan 2 weken voordat je het terug krijgt omdat degene die erover gaat er niet was. Gelukkig deden ze bij het restaurant niet moeilijk en lieten er ons uit op zondag. Het is een park dat veel polen gehuisvest heeft, moet zeggen dat we daar verder geen last van hebben gehad. Makkelijk voor 2 dagen kamperen( uitje naar Antwerpen) maar ik wil er geen 2 weken staan. Camping heeft echt een opknapbeurt nodig.

• 5Staat v/h sanitair
  • 10I. Jansen13-04-2017

Mooie camping

mooie camping / chalet park, rustig gelegen, midden in de bossen met leuke speeltuin en openlucht zwembad die open is in de zomer maanden.
    Aanrader !

• 7Staat v/h sanitair
  • 1danny van doorn14-08-2015

Nooit meer alhoewel de ligging uitstekend is

Caravans tot 9 meter zijn toegestaan en 2 honden en/of 2 katten zijn volgens het regelement toegestaan in werkelijkheid is het of 2 honden of 2 katten. kom je met een caravan die 7.50 meter is dan moet je voor 2 plekken betalen zelfs als er geen tent op zit als je caravan te lelijk is of niet modern dan wordt je verzocht de camping te verlaten. kijk uit voor buren die in een chalet zitten want die beginnen gelijk over de erfgrens vandaar dat wij er een eindje vanaf stonden en maar in plek konden benutten, deze zelfde buren beginnen om 7 uur s morgens met een hoop geschreeuw waardoor uitslapen uit Den boze is. Gooi ook niet teveel in de vuilnis men kijkt de volgende ochtend de camerabeelden na en dan krijg je de rekening gepresenteerd a 50 euro. Een maand een chalet huren is goedkoper dan een maand in een caravan staan. op camping hazeduinen heeft men liever Poolse arbeiders gehuisvest dan vakantie gangers. Gastvrijheid en diervriendelijkheid is hier heel erg ver te zoeken.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 1Angela van Doorn11-08-2015

Mooi park gelegen in de bossen

2 mnd geleden gearriveerd eerst in chalet nu in caravan we moeten van de camping af nu omdat we de verkeerde achternaam hebben er zijn neven van mijn man die 25 jaar geleden hier de hele boel op stelten hebben gezet dus als je achternaam van Doorn is ben je hier niet welkom mijn man en zijn ouders en zussen hadden hier niks mee te maken ze hebben zelfs hun chalet van toen voor gratis aan de camping terug gegeven maar dat zeggen ze niet nu is zogenaamd de caravan te lelijk nou we hebben er hier lelijker gezien en smeriger

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10Esther10-08-2015

Uitstekend verblijf

Heerlijke tijd gehad, getroffen met het mooie weer. Leuke uitstapjes gemaakt. Fijne plek, schoon, vriendelijk personeel. Lekker zwembad. Helemaal fijn!.

• 10Staat v/h sanitair
  • 1marilyn07-06-2015

zagen om je waarborg terug te krijgen

Goede camping, maar eerlijk zijn er niet. We hebben tot 3 maal toe moeten vragen om de waarborg teruggestort te krijgen. Ze waren het 'vergeten'. Bij ons vrienden 'toevallig' ook... Wil je naar Hazeduinen gaan? Dan is een gewaarschuwd man er twee waard...

• 6Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar