Oorlogsmuseum Overloon - Liberty Park

Oorlogsmuseum Overloon - Liberty Park

8.1Fantastisch

• 9F.M.C. Nieboer01-05-2015

Schiiterend museum

Heel mooi opgezet en zeer leerzaam

Gereisd met partner in april 2015

• 8gezustersheemskerk31-07-2013

Voor herhaling vatbaar

Op een regenachtige dag waar wij niet konden fietsen, hebben wij dit park bezocht. Na jaren geleden dit park bezocht te hebben, is er heel veel ten goede verbeterd. Je kunt als geïnteresseerde hier een hele dag verblijven. Het museum geeft een goed overzicht van de oorlogsgebeurtenissen en het in de oorlog gebruikte materiaal.

Gereisd in juli 2013

• 9Marion07-04-2015

oorlogsmuseum

Gigantisch uitgebreid museum. Binnen heb je aan 1 dag al bijna niet genoeg. Niet willen missen. Aan buiten zijn we niet toegekomen.

Gereisd in maart 2015

• 9B. van Hummel05-11-2014

Leerzaam museum

Als je zelf de oorlog niet hebt meegemaakt kun je hier veel zien

Gereisd met partner in januari 2014

• 8huisman10-02-2014

oorlogsmuseum

Hou je van oorlog en wil je veel te weten komen dan moet je hier echt heen gaan. Om de prijs hoef je het zeker niet te laten.

Gereisd met partner in februari 2014

• 10Els van den Hoek28-12-2014

Oorlogsmuseum

Schitterend heel indruk wekkend.

Gereisd met partner in december 2014

• 9Hans11-09-2016

Mooi en respectvol.

Mooie collectie en goed in tijdsvolgorde opgezet. Jammer en onbegrijpelijk dat er honden worden toegelaten. Tijdens ons bezoek 3 grote honden en die rook je behoorlijk. Met neus dicht voorbij de collectie gelopen.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 10tina zipper09-07-2015

reise in die vergangenheit

hoch interessant, regt sehr zum nachdenken an. viele geschichten sind nachzulesen und man kann alte kriegsmaschinen bewundern.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9ab19-07-2013

groot museum met veel info

veel legervoertuigen en veel info

juli 2013

• 8Fam van Geest05-11-2012

Een aanrader

Op de dag dat wij het museum bezochten, was er een special rond Lili Marlene, oftewel Marlene Dietrich Heel indrukwekkend

Gereisd met partner in oktober 2012

10 van de 195 reviews gezien