Vakantiepark Landal De Vers

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen7,6

52 tips over Vakantiepark Landal De Vers

Fam. H. Polman, 18-5-2016

ZooParc Overloon: leuk aangelegd dierenpark, met weer eens wat andere diersoorten en je kunt vaak dicht bij de dieren komen! Leuk voor jong en oud!

Oologsmuseum Overloon: groot museum en zeker de moeite waard om te bezoeken! (op loopafstand van Landal de Vers)

Bij bijv. wat minder weer is een rondleiding bij de bierbrouwerij van Hertog Jan (in Arcen) verrassend leuk! (wel reserveren van te voren)

Ralf, 27-10-2015
Het vernieuwde zwembad is prachtig geworden en vergeet ook niet een hapje te eten bij Broer & zus!
leon, 28-9-2015

eten bij broer en zus echt super.

wandelen en fietsen in de omgeving.

zooparc overloon.

Helma van leeuwen, 14-6-2015
    Vooral heerlijk voor honden bezitters je loopt zo het bos in en de honden zijn welkom.
    frans en hilde, 9-6-2015

Neem geen boodschappen mee want de jan linders is een paar km afstand aan de rand van Venray super makkelijk bereikbaar.

Scheelt een aantal kilo,s in de auto en vooral plaats......

Ferdinand Schutte, 7-6-2015

Vrije markt in Cuijk is wel leuk, daar kwamen we toevallig langs.

Oorlogsmuseum Overloon is op loop afstand , ook de moeite waart.

debby, 17-5-2015
    Heerlijk gegeten bij de Griek in Overloon. Ook de frietzaak in Overloon is prima. Bezoek gebracht aan Centro in Oberhausen tijdens een regenachtige dag, erg leuk.
    luciesneep, 27-3-2015
    Prima voor hondeneigenaren; bos naast je huisje is mogelijk!
    Familie Overduin, 28-2-2015
    De Overloonse Duinen zijn schitterend. Aan de achterzijde van het park loop je er zo in. Vanaf de uitkijktoren heb je een schitterend uitzicht over het gebied.
    Fam Bijl, 5-1-2015
    Een verblijf op dit park staat voor Genieten. Vergeet vooral niet om een (h)eerlijk drankje of hapje te nemen bij Broer & Zus.

Onze bezoekers bekeken ook: