Vakantiepark Landal De Vers

7,7

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen7,1

Omschrijving
Vakantiepark Landal De Vers Overloon ligt midden tussen de bossen. Landhuizen of bungalows voor 2 t/m 12 personen: iedereen kan hier terecht. Voor de kinderen zijn er speeltuinen en is er een binnenzwembad. Met 5 minuten rijden ben je bij recreatiemeer ’t Schaartven. ZooParc Overloon en het Oorlogsmuseum zijn zeker de moeite waard om te bezoeken!

496 reviews over Vakantiepark Landal De Vers in het Nederlands

Dat type huisje daar nooit meer !

Alex,
9-12-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

Huisje type 4 BL viel tegen vergeleken met Orveltemarke.

Op De Vers is op 1e verdieping geen douche en wastafel. Voor 4 personen is alleen douche en wastafel beneden en die ruimte is bovendien erg klein, geen haakjes om kleding, ochtendjas op te hangen, er is alleen een verticale radiatorverwarming.

De saunaruimte is groot, in Orveltemarke is daar ook nog een zonnehemel geplaatst.

Verder is het zitgedeelte met schuifpui aan de straatkant, de gordijnen zijn half verduisterend, dus veel inkijk, geen privacy mogelijk.

Het huisje type 4 BL op Orveltemarke is ook groter dan op De Vers.

mooi park

AR,
9-10-2018
  • Activiteiten6

Mooi park met veel nieuwe huisjes maar ook veel oude huisjes. Wij zaten in een nieuw 6 persoons huisje wat erg mooi was en ruim, we hebben de oude huisjes wel gezien maar daar zou ik niet snel voor boeken want dat is echt OUD! omgeving erg mooi, zwembad voelt als je binnen komt erg aan als subtropisch maar eenmaal in het water is het erg koud! peuterbad iets minder koud maar alsnog kan dat ook wat warmer. leuk wat gedronken bij het restaurant terwijl de kleine in de speeltuin was, personeel was wat minder maar dat zal er net aan liggen wie je hebt. Het scheeld dat wij in het weekend waren maar als je net als ons aan de buitenrand zit dan is er veel bouwverkeer waar wij nu dus geen last van hadden.

Gras is er nog niet dat werd ingezaaid dus veel zand om en IN het huisje.

Mooi park, mooi huisje en leuk met KLEINE kinderen als ze wat ouder zijn zou ik hier minder snel naar toe gaan

Herhaling vatbaar

H Klapwijk,
22-9-2018
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8

Mooi verzorgd park tussen de bomen

Landal GreenParks

Bungalow smet op je vakantie.

Hanneke,
19-9-2018
  • Onderkomen1
  • Onderkomen1

Een zeer verouderde 4 pers bungalow met kapot meubilair en een vieze stank. Schandalig dat zo’n bungalow nog wordt verhuurd. Personeel receptie erg vriendelijk. Prachtige omgeving.

Nooit meer

Priscilla,
14-8-2018
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Het park is erg klein.. vrij weinig te doen voor de kinderen.. voor de ouders al helemaal niks.. het park is vol in verbouwing overlast dus.. en een plaza is ver te zoeken.. met andere woorden nooit meer dus.

niet voor herhaling vatbaar

fam de Vries,
6-8-2018
  • Onderkomen3
  • Onderkomen3
  • Activiteiten7

Wij zijn 2 weken in bungalow 82 geweest. De bungalow was erg gedateerd en aan het onderhoud was te merken dat deze bungalow gerenoveerd gaat worden. Het was gedurende deze weken erg warm en daardoor was het erg vervelend dat niet alle ramen goed open konden. Ook misten wij een parasol. Er zat een grote barst in een raam in de slaapkamer en mijn zoon zakte door het bed heen waardoor hij in de woonkamer heeft geslapen. Het bed is wel gerepareerd. De schoonmaak was wel voldoende. Ook hadden wij soms geluidsoverlast door hard pratende mensen na 23.00. Wij hebben veel gefietst in de omgeving en ons verder wel vermaakt.

Jammer

Anneke Blok,
29-7-2018
  • Activiteiten6

het park was erg rommelig en lawaaierig door alle werkzaamheden . De hele dag lawaai van werklui. Alles was stoffig er werden tuinen met aarde bedekt ,wat eenstof gaf dat . Erg jammer dat we hier niet over ingelicht waren, we waren toch wel gekomen maar dat was wel iets netter geweest . Na een klacht kregen we een vergoeding aan geboden ,maar nog niet ontvangen .Verder is de omgeving van het park prachtig ,het restaurant Broer en Zus een bezoek waard .

Gerard,
10-7-2018
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9

Mooi park met veel nieuwe huizen.

Zeer ruim ingericht , op loopafstand van dorpskern en museum.

Fijne vakantei gehad in de vers in Overloon

Heleen,
30-6-2018
  • Activiteiten7

Wij hadden een bungalow 6L. Mooi huis, nieuwe badkamers. Wel lagen de huizen kort op elkaar, als je buiten zat zag je de buren. Maar goed, zo erg is dat ook niet.

Wij hadden nr. 145. Wel wat overlast van mieren, dat was wat minder.

En wij vonden de koelkast niet erg koud, op de hoogste stand nog niet.

Als je een pilsje wilde drinken of frisdrank, dan legden wij het eerst maar een tijdje in het vriesvak.

Verder hebben wij het prima naar ons zin gehad. Overloon is een leuke plaats, mooie omgeving en voor ons begrip een rustige omgeving. Wij vonden een week nog te kort en hopen nog eens terug te komen.

Fijn.

Mandy Vos,
29-6-2018
  • Activiteiten8

Het is een kleiner park, maar wel leuk voor jonge kinderen. We hadden een bungalow 6d2 comfort. Na de slechte reviews was het even spannend of we goed gekozen hadden. Persoonlijk geven we niks om sauna daarom hebben we geen luxer huisje geboekt. Het huisje was netjes. Ideaal dat er horren voor de ramen zitten. We hebben er een fijne week gehad. De omgeving is mooi en er is veel te doen. Personeel is allemaal even vriendelijk. Zwembad voor kleine kinderen prima. Er is geen supermarkt op het park, maar wel een broodjesservice. Ons huisje zou alleen een magnetron hebben. We waren blij verrast dat we toch een combi oven hadden. Frietjes en snacks waren lekker.

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal De Vers in Overloon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal De Vers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.