Vakantiepark Landal De Vers

• 7.8Onderkomen

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

Vakantiepark Landal De Vers Overloon ligt midden tussen de bossen. Landhuizen of bungalows voor 2 t/m 12 personen: iedereen kan hier terecht. Voor de kinderen zijn er speeltuinen en is er een binnenzwembad. Met 5 minuten rijden ben je bij recreatiemeer ’t Schaartven. ZooParc Overloon en het Oorlogsmuseum zijn zeker de moeite waard om te bezoeken!

531 reviews over Vakantiepark Landal De Vers

• 8Rvdw02-08-2020

Heerlijke ontspannende vakanatie

Heel mooi ruim modern schoon huisje Volledige inventaris, stevig en schone babymeubels Leuke veilige speeltuinen Zwembad goede temperatuur Mooie fiets en wandel omgeving Auto bij huisje parkeren Veel te doen in de omgeving qua natuur, museum, speeltuinen, attractie park Park heel netjes aangelegd Jonge begroeiing dus nog minder privacy op terrassen en rondom huisje

Helaas geen supermarkt op het park wel op 1 km afstand in het dorp Kinder entertainment niet zo enthousiast en uitgebreid Kids club boven en niet zichtbaar / toegankelijk voor ouders Receptie niet heel vriendelijk en begulpzaam

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Maria09-07-2020

Mooi rustig park

Mooi rustig park met veel nieuwe huisjes, alleen weinig privacy door jonge beplanting. We zaten in een luxe 2 persoons huisje met mooi uitzicht op de bomen van de Overloonse duinen. Ons huisje stond aan de rand van het park maar je loopt binnen 10 min. naar het zwembad e.d. De inrichting is nieuw en ze zijn ruim voor 2 personen. Vooral de badkamer en slaapkamer. Alles is aanwezig! Enigste nadeel vonden we dat je met je fiets door de tuin van de buren naar achter het terras moest. Omdat we elektrische fietsen bij hadden vonden we het niet fijn om ze aan de voordeur te laten staan. Iedereen kan namelijk het park oprijden, er is geen slagboom. En er weinig zon op het terras, de zon staat 's middags aan de voorkant! Dus weinig gebruik kunnen maken van de ligbedden. De ligging van het park is geweldig! Tegen de Overloonse duinen, 10 min. lopen naar het oorlogsmuseum en 10 min fietsen naar het centrum van Overloon! Fietsroutes op knooppunten beginnen bij het park. Verder is het een kleinschalig park, geen supermarkt en een gewoon rechthoekig zwembad. Veel oudere gasten of gezinnen met kleine kinderen. Wij vonden dat kleinschaligheid wel fijn! We gaan in september weer terug!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Mike12-06-2020

Goed verblijf in nieuwe bungalow

In verband met het coronavirus kon helaas onze vliegvakantie niet doorgaan vandaar dat we hebben gekozen voor een midweek op Landal de Vers. Wij hadden een nieuwe comfort bungalow (4C2) de bungalow zag er echt netjes uit met moderne inrichting en alle gemakken voorzien. (Laten we het met elkaar nette bungalows laten) Met name de veranda met loungebanken en openhaard is een leuke aanvulling. Doordat wij in het nieuwe gedeelte van het park zaten was de begroeiing minimaal. echter kiezen wij liever voor comfort.

het bungalowpark is goed onderhouden met de oudere en nieuwe bungalows goed van elkaar gescheiden. Wegens het coronavirus waren er strengere maatregelen maar hier weinig hinder van ondervonden. Supermarkt op 5min rijden. Venray op 20min en Arcen op 30min ligt dit bungalowpark erg centraal.

Wandelen/fietsen in de omgeving kan zeer goed en het bos in een aantal stappen!

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2020

• 9Rob25-05-2020

Heerlijk tot rust komen.

In een mooie omgeving gelegen park zaten wij in een nieuwe bungalow. Bungalow was mooi maar de huisjes staan wel erg naar elkaar gericht.

Tip: in Ysselsteyn op de ontginningsweg begint een wandeling van ongeveer 5 km. Deze komt langs een uitkijktoren met een schitterende uitzicht. Ook loop je langs de Duitse militaire begraafplaats die met ongeveer 30 duizend graven een grote indruk maakt.

• 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in mei 2020

• 8Fam Wilms23-02-2020

Fijn carnavals weekend

Sfeervol ingericht huisje ( nr 89). Het is van alle gemakken voorzien. Je loopt vanuit het huisje het bos in. Lekker gegeten in het restaurant Broer & zus. Reserveren was echt noodzakelijk. Het zwembad is eenvoudig maar leuk voor de kinderen. 35 km rijden tot Nijmegen of Venlo. Beide leuke steden. We hebben genoten van ons verblijf en komen graag een keertje terug ( hopelijk bij betere weersomstandigheden)

• 5Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 7Herman02-02-2020

Prima weekendje weg

We zaten in een luxe huisje met sauna, heerlijk, veel gebruik van gemaakt! Inrichting was heel nieuw, meubels zaten goed en ook de bedden lagen prima. Keukeninventaris had ruimer gemogen, echt maar 4 borden en 4 bekers = steeds afwassen. De huisjes op het park staan dicht op elkaar. Daardoor weinig privacy, ik kon tijdens het ontbijt op de tv van de buren ' Nederland in beweging' kijken. Zwembad is te klein voor de grootte van het park, verschrikkelijk druk en dan zijn er ook nog mensen die niet snappen dat het overgooien met een bal of zwemmen met opblaasbeesten niet zo handig is. Restaurant op het park is heel gezellig en goed. Ook leuk bowlen op de kleine bowlingbaan. Personeel is heel vriendelijk. In de omgeving genoeg te doen. We vonden het vreemd dat je voor de activiteiten van het animatieteam (flink) moet betalen, verblijf op een Landal park is al duur genoeg. Was een prima weekend!

• 4Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 9Roel20-01-2020

Genieten midden in de natuur!

Wij zijn hier met vrienden geweest, 2 gezinnen met kinderen. We verbleven in een (heb het even opgezocht) 8C3 huisje, prima verzorgd, helemaal gerenoveerd, erg mooi en luxe ingericht. De Vers is een mooi park midden in de natuur, met veel te doen op en om het park. Lekker gefietst, er loopt een leuke mountainbike route langs het park. Naar het klimpark geweest en het indrukwekkende oorlogsmuseum bezocht. Kortom een echte aanrader voor een weekje uit.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 8Jokemi20-01-2020

Komen hier zeker nog eens terug

Mooi park in geweldige omgeving, je loopt vanaf meerdere kanten van het park zo het bos in. Huisje 6C4 was mooi gerenoveerd, leuke inrichting. Woongedeelte leek ons wel wat klein als je met 6 personen zou zijn. Ruime slaapkamers en badkamer. Grote eettafel.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    10Munsters22-12-2019

heerlijk weekend

Super weekend gehad op dit prachtig gelegen park. De woning 6L met Sauna en sunshower, is ruim en redelijk nieuw, dit geeft een verzorgde indruk. De ontvangst was hartelijk en correct. De woning is verder van alle gemakken voorzien. Het nieuwe zwembad is mooi en we hebben heerlijk even gezwommen. Wij gaan hier zeker terug komen.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met vrienden in november 2019

• 7Renee27-11-2019

Leuk maar ruimte voor verbetering

Samen met mijn partner en baby hier verbleven. Het huisje was mooi en modern. Helaas was er duidelijk gerookt in het huisje. We kregen van de receptie een luchtverfrisser spray. Uiteindelijk zelf maar 1 voor in het stopcontact gekocht. Verder hadden we het park geselecteerd op de aanwezigheid van een peuterbad omdat we voor het eerst wouden zwemmen met onze baby. Dit was erg teleurstellend gezien zowel het peuterbad als het gewone bad veel te koud waren voor een baby! Hij vond het verschrikkelijk en liep risico op onderkoeling.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen