Vakantiepark Landal De Vers

Vakantiepark Landal De Vers

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen7,6

484 reviews over Vakantiepark Landal De Vers in het Nederlands

Heerlijk vakantiepark midden in de natuur

Ella, 14-4-2018
  • Onderkomen10

Mooie nieuwe schone villa's, gezellig café/ restaurant met een knusse bowlingbaan. Prachtige locatie aan het bos !

Een fijn park met mooie bosrijke omgeving!

Jannie, 20-3-2018
  • Onderkomen8

We waren zeer verrast toen we het huisje 214 binnen kwamen het huisje was gerenoveerd! Nieuwe meubels en de schoonmaak was Top!

Wat we minder vonden was dat er geen slagboom aanwezig was dus iedereen kan zo het park op.

verder zijn ze volop met renovatie bezig en nieuwbouw dus het wordt echt wel een heel mooi park als het straks klaar is nu een bouwput.

Het oorlogs museum is wel een must om heen te gaan nog geen 5 minuten rijden van het park.

ook als je lekker wil eten is het grand café Effe in Overloon een aanrader!

toch een minpuntje was dat onze bungalow mooi gerenoveerd is maar dan vergeten ze de zwaarbeschadigde deuren te vervangen en de roestige verwarming bij de schuifpui is ook niet geverfd en de beschadiging op de plafon het stucwerk is ook vergeten en de nieuwe gordijnen bij schuifpui zijn inbetwien daar kijk je gewoon avonds doorheen dus weinig privacy .

maar we komen terug!!

Best leuk als je even weg wilt

saskia, 5-3-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

De nieuwe huisjes zijn netjes en groot genoeg voor een gezin van 3 of meer. Het huisje is mooi en van alle gemakken voorzien. Op het park zijn basisvoorzieningen en net buiten het park is een zwembad. Wat minder is, is dat de tuin erg klein is zodat je weinig privacy hebt als je buiten zit.

Zwemtastich

Fam vd Bos, 27-2-2018
    • Onderkomen7

Kleinschalig, mooie omgeving, fijn zwembad, binnen-en buitenspeelgelegenheid. Plus supermarkt en Zoo Overloon zijn makkelijk en snel te bereiken.

Het is een park met oude en nieuwe huisjes. Men is druk bezig om het park up to date te maken. Zelf zaten wij in een jaren 70 huisje, voor een weekendje was dit prima.

Wij vonden het park geschikt voor jong gezinnen. Maar het is natuurlijk wat je hier zelf van maakt.

• Onderkomen5

Hebben in huisje nummer 77 gezeten. Was oud maar dat ging nog. De sauna was prima. Op de douchewand zat schimmel. Wat onze vakantie verpest heeft is het lawaai van de bouw en sloop activiteiten vlak voor ons huisje. Vrachtwagens door de smalle weggetjes, busjes van werklui vlak voor het huis. De zaaggeluiden gingen de hele dag door!,,Niks rust in het mooie bos. Stroom voor ca 1 uur uit om ca 9.50 uur!, Geen koffie dus. Na onze klacht, we wisten dit niet van te voren, kregen we een bon voor het restaurant. Had liever een rustige vakantie gehad met eekhoorntjes in de boom.

Geweldige huizen.

A.van Os, 16-2-2018
    • Onderkomen10

De huizen waar je in verblijft zijn zeer goed en netjes onderhouden (10 persoons).

Er is een kleine receptie.

Er is een klein (koud) zwembad.

Dat sommige huisjes erg oubollig zijn. Maar ons huisje was wel erg schoon.

Gezellig kleinschalig park

marion schut, 20-1-2018
    • Onderkomen8

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers en je kunt er ontzettend fijn wandelen. Er is een heel goed restaurant, Broer en Zus, waar je heerlijk kunt eten.

prachtig rustig midden in het bos

d.carduck, 20-1-2018
    • Onderkomen9

zwembad is prachtig alleen je kunt het als gast niet alltijd benutten

Het is een mooi park

Cor, 1-12-2017
    • Onderkomen8

Het restaurant is heel erg goed.Maar het zwembad is mooi maar niet warm komt door de vloerverwarming het water is gewoon niet warm genoeg.Ook is er geen

toezicht.De douches zijn vlug koud. Al met al is het zwembad voor verbeteringen vatbaar. Het park is voor de rest wel goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal De Vers voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal De Vers in Overloon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal De Vers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal De Vers scoort een 8 uit 10 op basis van 488 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: