Vakantiepark Landal De Vers

Herhaling vatbaar

H Klapwijk
22-9-2018
  • Onderkomen9

Mooi verzorgd park tussen de bomen

Bungalow smet op je vakantie.

Hanneke
19-9-2018
  • Onderkomen1

Een zeer verouderde 4 pers bungalow met kapot meubilair en een vieze stank. Schandalig dat zo’n bungalow nog wordt verhuurd. Personeel receptie erg vriendelijk. Prachtige omgeving.

Nooit meer

Priscilla
14-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen5

Het park is erg klein.. vrij weinig te doen voor de kinderen.. voor de ouders al helemaal niks.. het park is vol in verbouwing overlast dus.. en een plaza is ver te zoeken.. met andere woorden nooit meer dus.

niet voor herhaling vatbaar

fam de Vries
6-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen3

Wij zijn 2 weken in bungalow 82 geweest. De bungalow was erg gedateerd en aan het onderhoud was te merken dat deze bungalow gerenoveerd gaat worden. Het was gedurende deze weken erg warm en daardoor was het erg vervelend dat niet alle ramen goed open konden. Ook misten wij een parasol. Er zat een grote barst in een raam in de slaapkamer en mijn zoon zakte door het bed heen waardoor hij in de woonkamer heeft geslapen. Het bed is wel gerepareerd. De schoonmaak was wel voldoende. Ook hadden wij soms geluidsoverlast door hard pratende mensen na 23.00. Wij hebben veel gefietst in de omgeving en ons verder wel vermaakt.

Jammer

Anneke Blok
29-7-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

het park was erg rommelig en lawaaierig door alle werkzaamheden . De hele dag lawaai van werklui. Alles was stoffig er werden tuinen met aarde bedekt ,wat eenstof gaf dat . Erg jammer dat we hier niet over ingelicht waren, we waren toch wel gekomen maar dat was wel iets netter geweest . Na een klacht kregen we een vergoeding aan geboden ,maar nog niet ontvangen .Verder is de omgeving van het park prachtig ,het restaurant Broer en Zus een bezoek waard .

Gerard
10-7-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Mooi park met veel nieuwe huizen.

Zeer ruim ingericht , op loopafstand van dorpskern en museum.

Fijne vakantei gehad in de vers in Overloon

Heleen
30-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Wij hadden een bungalow 6L. Mooi huis, nieuwe badkamers. Wel lagen de huizen kort op elkaar, als je buiten zat zag je de buren. Maar goed, zo erg is dat ook niet.

Wij hadden nr. 145. Wel wat overlast van mieren, dat was wat minder.

En wij vonden de koelkast niet erg koud, op de hoogste stand nog niet.

Als je een pilsje wilde drinken of frisdrank, dan legden wij het eerst maar een tijdje in het vriesvak.

Verder hebben wij het prima naar ons zin gehad. Overloon is een leuke plaats, mooie omgeving en voor ons begrip een rustige omgeving. Wij vonden een week nog te kort en hopen nog eens terug te komen.

Fijn.

Mandy Vos
29-6-2018
  • Onderkomen8

Het is een kleiner park, maar wel leuk voor jonge kinderen. We hadden een bungalow 6d2 comfort. Na de slechte reviews was het even spannend of we goed gekozen hadden. Persoonlijk geven we niks om sauna daarom hebben we geen luxer huisje geboekt. Het huisje was netjes. Ideaal dat er horren voor de ramen zitten. We hebben er een fijne week gehad. De omgeving is mooi en er is veel te doen. Personeel is allemaal even vriendelijk. Zwembad voor kleine kinderen prima. Er is geen supermarkt op het park, maar wel een broodjesservice. Ons huisje zou alleen een magnetron hebben. We waren blij verrast dat we toch een combi oven hadden. Frietjes en snacks waren lekker.

in een woord een top vacantie

sylvia Rietbroek
29-6-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

heerlijke vacantie gehad fietsen gehuurd bij Landal .

echt een aanrader je kan in de omgeving heerlijk fietsen .

we zaten in een 6 persoons huisje de laatste nieuwe huisjes deze zijn echt van alle luxe voorzien. en ook een veranda voor de hondjes , hadden we met gaas afgezet zodat ze niet weg lopen . hun de vrijheid en wij geweldig .

Comfortabele bungalow

Tompoesje
28-5-2018
  • Onderkomen9

Een week verbleven in een nieuw huisje met veranda. Het park wordt op dit moment deels gerenoveerd en er worden ook nieuwe huisjes bijgebouwd. Ons huisje was comfortabel met goed meubilair. De bedden waren goed. De keuken is ruim met voldoende inventaris. De veranda is ideaal voor als het regent en niet koud is. Er is een royale berging aan het huisje waar wij de scootmobiel konden plaatsen. Er kunnen ook bijv. fietsen of een kinderwagen gestald worden. De badkamers zowel beneden als boven waren prima. Alleen jammer dat de sunshower op de bovenste etage ligt; als je slecht ter been bent kan je die dus niet gebruiken. De begroeiing rondom de huisjes is in het algemeen vrij laag, waardoor we niet zoveel privacy hadden. Over een aantal jaar zal het wellicht beter zijn. De huisjes vinden wij wel erg dicht op elkaar liggen. Bij de ingang van het park zijn er een paar verkeersdrempels, maar deze zijn prima te omzeilen met een rolstoel e.d.

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal De Vers in Overloon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal De Vers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.