Vakantiepark Landal De Vers

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Vakantiepark Landal De Vers Overloon ligt midden tussen de bossen. Landhuizen of bungalows voor 2 t/m 12 personen: iedereen kan hier terecht. Voor de kinderen zijn er speeltuinen en is er een binnenzwembad. Met 5 minuten rijden ben je bij recreatiemeer ’t Schaartven. ZooParc Overloon en het Oorlogsmuseum zijn zeker de moeite waard om te bezoeken!

522 reviews over Vakantiepark Landal De Vers

• 7Renee27-11-2019

Leuk maar ruimte voor verbetering

Samen met mijn partner en baby hier verbleven. Het huisje was mooi en modern. Helaas was er duidelijk gerookt in het huisje. We kregen van de receptie een luchtverfrisser spray. Uiteindelijk zelf maar 1 voor in het stopcontact gekocht. Verder hadden we het park geselecteerd op de aanwezigheid van een peuterbad omdat we voor het eerst wouden zwemmen met onze baby. Dit was erg teleurstellend gezien zowel het peuterbad als het gewone bad veel te koud waren voor een baby! Hij vond het verschrikkelijk en liep risico op onderkoeling.

• 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 9Erik en Claudia24-11-2019

Super vakantie gehad op dit werkelijk prachtig gelegen park. De ontvangst was hartelijk en correct. En de hele mooie nieuwe accommodatie (6c3) was van alle gemakken voorzien. Ook de kinderen hebben zich hier heel erg vermaakt in het mooie zwembad! Wij gaan hier zeker terug komen.

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 9maria de kuijper23-11-2019

super

mooie woning gezellig en vlak bij het bos, vrijstaand. Goed restaurant, rustig park

• 8Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Petra en Gerard van der Voort17-11-2019

Luxe bungalow op leuk park.

Een lang weekend in huisje nummer 92, voor ons een goede ligging aan de bosrand en leuke inrichting. Huisje is voor 2 personen ruim en luxe ingericht, sauna wel klein, ruime badkamer met sunshower douche ruime slaapmaker. Linnenkast had wat groter gekund. Huisje is qua temperatuur soms koud, thermostaat boven een verwarming, maar zet de thermostaat wat hoger en het is aangenaam. Park ligt direct aan het bos dus genoeg wandel en fiets routes. Heerlijk wezen eten bij Broer&Zus ook erg gezellig voor een lunch en drankje. Op 5 fiets minuten een goede bakker en slagerij en een Plus supermarkt. Aardige en gezellige Brabanders. Bezoek aan tuincentrum Leurs zeker aan aanrader vooral de kerstmarkt.

Gereisd met partner in november 2019

• 9Bep la lau15-11-2019

Geweldig, we komen zeker terug!

Wij waren van 4 november tot 11 november bij Landal De Vers en hadden een 2- persoonsbungalow 2L nr 98! Het was een mooi huisje wat vernieuwd was en groot genoeg voor 2 personen! Er was alleen een probleem met het tapijt wat erg naar rook en het daarom erg benauwd was in de kamer! Gelukkig heeft de schoonmaakster het tapijt er uit gedaan en de vloer gedweild en toen was de lucht weg! Het park ligt in een prachtige en bosrijke omgeving, waar je prachtig kunt wandelen en fietsen! We hebben daar heerlijk genoten!

• 9Activiteiten

Gereisd met partner in november 2019

• 8Nienke03-11-2019

Fijn verblijf

Heerlijk verblijf gehad in een prachtig huisje. Het huisje is van alle gemakken voorzien en leuk en handig ingericht. Minpunt is het licht op de gang dat automatisch aan gaat en wanneer je dan je slaapkamerdeur opent het licht de slaapkamer fel in schijnt. Groot minpunt zijn de doorgezakte bedden. Wij hadden allen rugpijn, dit is iets wat echt beter moet en hebben wij gemeld bij de receptie. Omgeving is prachtig zo met de mooie herfstkleuren. Zwembad ook prachtig en vooral prima voor peutertjes met een leuk peuterbadje en om banen te zwemmen. Leuke speeltuin en het indoor speelparadijs is ook vooral leuk voor kinderen onder de 6. Deze hadden wij bij ons dus voor ons was het perfect!

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 6Tanja25-10-2019

Tot rust komen!

Landal de Vers is prachtig gelegen, je loopt zo een mooi bos in. De huisjes zijn nieuw, ruim en compleet. Met twee grote nadelen: diepe kuilen in de matrassen (nu al) en licht in de gang, badkamer en toilet op een sensor. Dan ben je dus klaarwakker als je naar het toilet gaat ‘s nachts: het is niet te dimmen. Lichte slapers worden ook wakker van een ander, doordat het licht onder de deuren door schijnt. Eten bij broer en zus is een aanrader: het was heerlijk en de bediening is zeer vriendelijk. Het zwembad is eenvoudig: geen glijbaan of matten oid. Wanneer je de morgens vroeg gaat, stuit je op baantjeszwemmers. Dan is er geen ruimte voor kinderen om te spelen. Van de bouw hadden wij geen enkele last, maar we zaten ook aan de andere kant van het park. De schoonmaak volstaat niet. Het vuile beddengoed was niet opgehaald (wij kwamen pas de avonds aan). En het huisje was vies. Dat was duidelijk bij meer huisjes zo.

• 4Activiteiten
    • 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Yvonne03-10-2019

Heerlijke vakantie.

Heerlijke vakantie gehad. We zaten een week in een 8 pers. Huisje. Luxe ingericht, ruim van binnen en schoon. Ons huisje stond aan de rand van het park, zowat naast het bouw terrein. De bouw was in volle gang, maar hier geen last van gehad. Het is een vrij klein park voor landal, hierdoor faciliteiten wat kleiner/beperkter? Kinderen hebben genoten van het zwembad, indoor spelen, buiten speeltuinen etc. In de omgeving is er genoeg te doen. Tip; zooparc overloon, oorlog museum naast het park, Kabouterpad vanuit het park, designer outlet roermond.

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9W Dam15-08-2019

Een heerlijke week!

Wij hebben een ontzettend fijne week gehad in Landal de Vers. We verbleven in een nieuw 6 persoonshuisje, nummer 27. Het huis is prettig gelegen en voorzien van alle gemakken. 2 nieuwe & frisse badkamers, nieuw en stylisch meubelair, een zeer prettige veranda, de BBQ is top en de keuken is voorzien van meer dan voldoende bestek en servies. De receptie is zeer vriendelijk en behulpzaam. We hebben ook heerlijk gegeten en en gedronken bij Broer & Zus. Echt heerlijk om op het terras te zitten terwijl de kids spelen in de binnenspeeltuin of buitenspeeltuin. Zwembad is ook vernieuwd en fris. Wij hebben GEEN last gehad van bouwverkeer. Er is veel te doen in de omgeving, je loopt zo het bos in. De wandeling met de schaapsherder is een echte aanrader. We hebben 1 tip voor Landal de Vers; de animatie is wat amateuristisch en (te) kinderlijk. Dat kan anders! Maar we hebben echt een heerlijke week gehad.

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Familie vd S15-08-2019

Neutraal; niet echt bijzonder. Basispark

4BL (refurbished) nr 213 ok qua meubilair binnen. Kussens plat, dus nekpijn; extra kussen gevraagd en gekregen. Keukeninventaris niet aangevuld. Douche handel al los. Stortdouche verkalkt. Looptegels rondom huisje te weinig en stuk. Zaten aan bosrand, dus privacy ok. Wel kleine 'tuin'. Tuintafel scheef door ontbrekende doppen onder 2 poten. Geen haken in kleine douche voor kleding. TV een drama met schakelen. We hebben hier 2 weken gezeten, maar geen wissel beddengoed en geen nieuwe schoonmaakpakketje. Zwembad prima. Eten en drinken bij Broer en Zus ook prima. Bijzonder dat je extra moet betalen bij kinderanimatie (€3 voor een glittertattoo 😱). Schoonmaak een 7 (stoflaag op jaloezie en schuifpui raam vies) Voor bijna €2.200 verwacht je toch wat meer.

• 3Activiteiten
    • 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

53 tips over Vakantiepark Landal De Vers

• Peter en Bets Verbrugge, Hoogvliet R’dam, 05-06-2019

Aanrader voor hondenliefhebbers op 15 min. rijden van het park: Hondenzwemvijver “Ut Poeleke” te Oeffelt. www.hondenzwemvijver.nl

• G.M.Willemsen, 07-12-2013

Oorlogsmuseum en Zooparc zijn de moeite waard om te bezoeken Omgeving leent zich uitstekend om te wandelen. Leuke plaatsen met markten in de nabije omgeving.

• ketti220, 02-05-2014

iets meer keukengerei en wastafel boven zou fijn zijn. park is meer voor wat jongere kinderen ,omgeving prachtig en bezoek aan dierentuin in Overloon is aan te bevelen .

13 vragen over Vakantiepark Landal De Vers

• Marc, 24-02-2018

6L

Wie heeft een ervaring met een 6L-bungalow op park De Vers?

• Marc, 23-02-2018

Ervaring met bungalowtype 6L

Wie heeft ervaring met bungalowtype 6L op Landalpark De Vers te Overloon?

• Bert, 23-11-2017

Teleurgesteld in Landal de Vers

Ons Weekendje is 2 weken van te voren geannuleerd door Landal de Vers vanwege bouw/sloopwerkzaamheden. Door de last minute annulering zijn we zeer teleurgesteld in Landal. Wij vinden de werkwijze van Landal de Vers Landal onwaardig!

Vakantiepark info

• BBQToegestaan