Vakantiepark Hof van Overloon

M.Harder
24-5-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

In overloon zijn we naar het oorlogsmuseum geweest,erg indrukwekkend en leerzaam.Daarna

Heerlijk gegeten bij het restaurant in de buurt.

Heerlijk genieten in de vrije natuur!

Susan Verstraete
18-9-2011
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Hof van Overloon is een klein maar fijn vakantiepark waar wij enorm genoten hebben. De gastheer is erg vriendelijk en doet er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. In de omgeving is ook heel veel te beleven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hof van Overloon in Overloon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hof van Overloon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Hof van Overloon scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.