Bed and Breakfast Gabriëls Plats

1 review over Bed and Breakfast Gabriëls Plats in het Nederlands

Overweldigend

Johan en Antoinette Bol
1-10-2015

Nu al weer 13 jaar of meer komen wij bij Wilma en Bert. Dit B-B adres is tot nu toe verreweg het beste van alle B-B,s die wij tot nu toe hebben gehad.

Nog nooit hebben wij een beoordeling geschreven, het moest er maar eens van komen , vonden wij!

Wilma en Bert: tot aug. 2016.

Johan Antoinette

Gereisd Anders in oktober 2015

Bed and Breakfast info

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast Gabriëls Plats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Gabriëls Plats in Overloon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Gabriëls Plats zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.