Camping Duivenbosstersterster

Tonen op kaart

10 reviews over Camping Duivenbos

• 3Gerard11-08-2015

Nooit meer

Totaal niets te doen! Zeer onvriendelijk beheerder,En dieronvriendelijk, De camping is ernstig in verval en staat voor de helft leeg,

• 4Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in augustus 2014

• 1Bram Francissen26-09-2012

dit nooit meer

Ik heb in mijn leven als campeerder nog nooit zo'n armoedige bedoeling meegemaakt. Ik zou dan ook iedereen willen afraden om naar dit oord af te reizen. Er zijn totaal geen faciliteiten voor kinderen en de beheerder was in de tijd dat wij er waren behoorlijk lomp en kortaf.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 6jessica12-08-2012

Aardige eigenaar maar voor ons niet meer

Wij vonden de camping tegen vallen vooral omdat je er met andere verwachtingen heen gaat als je de site leest.Het is een camping staat er maar het is meer een stacaravan park(ons kent ons).Als tentbezitter sta je echt op je zelf.Er waren geen kinderen om mee te spelen.Het speeltuintje was erg verwaarloosd met splinters en losse roestige spijkers.Bij de ingang is een mooie speeltuin maar daar mochten we geen gebruik van maken.Dat was voor het restaurant,waar de eigenaar zich helemaal op gestort heeft.Er was geen kampwinkeltje.Wel is er een tennisbaantje, een peuter badje en levend mens erger je niet.De trampolines sprongen niet,deze waren uitgerekt.De speeltuin is bij de ingang.Op de site staat ,midden in de natuur en rustig,maar met de tent sta je aan een doorgaande weg waar je 60 moet maar waar iedereen min. 80 km rijd,vanaf 6 s ochtends.Incl.vrachtwagens. De douche kost 1 euro per 5 min. en is erg gedateerd.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 7r07-12-2010

leuke camping

leuke camping voor als je rust zoekt genoeg te doen voor de kinderen en je kan een lekker ijsje eten in het restaurant

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 9D. Klene20-05-2010

topper

gezellige camping met goed service. kom er nu al twee jaar met mijn twee zoontjes een lang weekend camperen, ze vinden het te gek en kunne niet wachten om weer te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 9D. Klene20-05-2010

Gezellige en kindvriendelijke camping

Bij toeval ontdekt op internet en wat blijkt en prima camping voor een lang weekend camperen met mijn twee zoontjes. Kom er nu al twee jaar en kom er dit jaar zeker weer terug. Gasterij is ook top, goede service.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 9Bert v't Voort28-08-2009

gezellige rustige camping

we komen er al jaren lang, drie weken op vakantie en daar plakken we nog wel een paar jaar aanvast. vroeger met onze dochters nu nog met kennissen (vrienden) intussen die uit venray komen. we staan altijd op veld 1, lekker rustig en gezellig, meestal met een stuk of 5 caravan's en tenten. onze dochters komen haast elk jaar wel een paar dagen langs. van de vaste gasten kennen we het grootste deel. dus je hebt altijd wel wat te praten.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2007

• 10s van den bruele02-01-2008

erg gezellige camping met goede gastheer en gastvrouw. Paar keer daar gestaan. Er is genoeg te doen voor de kinderen. Veel speeltuintjes en een leuk buitenzwembad.

Gereisd met familie in juni 2007

• 9Rob26-07-2006

Schitterende, goed onderhouden camping waar in de zomer veel voor jong en oud georganiseerd wordt. Een grote plus is de de nieuw eigenaars van het restaurant waar je goed en voor een redelijke prijs kunt eten en drinken. Verder is Miss Duivenbos, Petra Haenen-Mevissen een lust voor het oog.....

Gereisd in juli 2006

• 10J. Kloek02-08-2005

Een gezellige camping aan de rand van het bos, waar altijd wat te doen is

Gereisd in augustus 2005

0 tips over Camping Duivenbos

1 vraag over Camping Duivenbos

• AJH Jansen, 30-11-2017

permanente bewoning

Is permanente bewoning toegestaan op chaletpark de duivenbos

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50

• Warme douchesAanwezig