Bed and Breakfast d'n Twist

Bed and Breakfast d'n Twist

9Fenomenaal

Nederland, Noord-Brabant, Overloon

Op vakantie geweest naar d'n Twist?

9Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

5 reviews over Bed and Breakfast d'n Twist

• 9vanuytsel sonja22-06-2017

zeer aangenaam

een kindvriendelijke camping met kleuterbad,mooi verzorgd ,mooie plaatsen ,rustig gelegen ,proper sanitair,een aanrader

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Frits24-02-2016

uitstekend

schone en verzorgde kamer/sanitair. goed uitgeruste keuken. gezellige woonkamer, vriendelijke en behulpzame gastvrouw/heer.

Alleen gereisd in februari 2016

• 10C Scherpenisse31-10-2010

Een geweldige groepsaccomondatie

Al 20 jaar gaan we met dezelfde groep een weekend weg. Nog nooit hebben we zo'n warm ontvangst gehad met koffie en een eigen gemaakte vlaai. Alle kamers hebben een eigen douche en wc. Op elke kamer is een fohn, shampoo, een waterkoker met en oplos koffie en thee aanwezig. Een er liggen leuke tijdschriften op het nachtkastje. Maar aan lezen kom je niet toe, want de bedden slapen voortreffelijk! De keuken is meer dan compleet. Alle wensbare apparatuur. Maar ook schoonmaakmiddel, keukenlinnen, Thee, koffie filterzakjes noem maar op. Geweldig. We gaan nooit 2x naar het zelfde plek maar deze locatie hebben we gelijk voor volgend jaar nogmaals geboekt! Echt een aanrader. Dit komt mede door Lonneke en Dick die je in hun trots het gevoel geven dat je thuis bent! Onze complimenten

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 8Daan en Lily01-10-2010

Heel goed

Wij hebben de bed and Breakfast in zijn geheel gehuurd. Het was geweldig. Kamers zijn groot genoeg en hebben een eigen badkamer. Alles is super schoon en netjes.

Gereisd met vrienden in september 2010

• 9Arjen en Mirella06-07-2009

wat een sfeer!

Geweldig! pas eopend, wat een rust in een mooie omgeving. de kamers zien er geweldig uit en de rustruimte is top, de camping ligt er naast wat het wel uniek maakt.!

Gereisd met partner in juni 2009

0 tips over Bed and Breakfast d'n Twist

2 vragen over Bed and Breakfast d'n Twist

• P.Peek, 30-07-2016

Verblijf

Wilt u mij de beschikbare data,s toe sturen?

• Wilma van Loon, 06-07-2011

Prijs

Ik wil weten wat een overnachting met 2 personen kost?

Anoniem, 23-07-2011

De prijzen van de kamers Verblijf van 2 personen op een tweepersoonskamer €80 per nacht inclusief ontbijt Verblijf van 1 persoon op een tweepersoonskamer €65 per nacht inclusief ontbijt Verblijf van 1 persoon op een kamer met twee 1 persoonsbedden €55 per nacht inclusief ontbijt

Gezinskamer (op aanvraag): 2 personen per nacht inclusief ontbijt €80 Bij bezetting van 2 volwassenen en 1 kind €105 Bij bezetting van 2 vowassenen en 2 kinderen €130

Betalingswijze Contante betaling bij aankomst, (gedeeltelijke) vooruitbetaling. Nadat wij uw reserveringsformulier hebben ontvangen, sturen wij u een factuur. De reservering is definitief na ontvangst van een aanbetaling van 25% van het totaal bedrag. Het resterende bedrag dient uiterlijk bij aankomst te worden voldaan. U bent vrij om het bedrag ineens aan ons over te maken, waarna wij de reservering definitief maken voor u. U kunt bij ons alleen contant betalen.

Annulering Annulering is mogelijk tot 1 maand voor uw aankomstdatum. Bij latere annulering behouden wij de aanbetaling.

www.gasterijdeganzerik.nl

Bed and Breakfast info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinTerras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelDarts