Vakantiehuis Bossuite

6 reviews over Vakantiehuis Bossuite

• 2019
    10Roos14-06-2019

Avontuurlijke luxe

Met lood in de schoenen weer naar huis, hier had ik nog weken willen blijven! Hoewel her en der “form” over “function” is verkozen, is de ervaring zo bijzonder dat kleine onpraktischheden voor lief worden genomen. Zo is het er bijvoorbeeld heel sfeervol verlicht, maar je koffer doorzoeken naar je pyjama in het donker is dan wat lastiger. Er zijn geen deuren of tussenwanden, dus de badkamer is “open” (mooie wanden gecreëerd met gordijnen en antiek kamerscherm), dus het is handig als je comfortabel bent met je reisgenoot. Verder is alles above&beyond! ‘S nachts met een drankje in een stomend bad op de veranda, enorme collectie (goede) films, héérlijk bed, en geweldig lounge eiland aan de grote ramen waar je in de stapel kussens kunt verdrinken. De inrichting is indrukwekkend, veel te zien en te ontdekken, de hele ervaring was even van een andere wereld. Aanrader! Maar Niet voor mensen die het liefst naar center parcs gaan, gelukkig maar!

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

7van Velzen06-11-2017

Ontzettend leuk en romantisch weekend gehad!

Bij aankomst is het echt helemaal super. Kaarsjes staan aan en verlichten je pad, het huis is netjes en klaar om je in te ontspannen. Er is meer dan genoeg hout aanwezig om de openhaarden lekker te laten branden. De keukenvoorzieningen zijn goed.

Een paar min/verbeterpunten: - het bad voelt nogal ruw aan van binnen en moet gelakt of vernieuwd worden. van buiten laat de verf ook al los. - het huis heeft nauwelijks verlichting. Dit is romantisch met de kaarsen en openhaard, maar vreselijk onpraktisch. - er hangt nergens een spiegel bij een wastafel en het is te donker om bijv. te scheren. - De deur van de sauna past niet volledig waardoor er hete lucht kan ontsnappen - Het bed een 2 persoons gevulde matras die niet heel comfortabel ligt. - De eigenaar (Derk) was vooraf vriendelijk en correct. Volgens de instructies moet het huis bezemschoon zijn en er stond niks over de oven schoonmaken. Deze is aan de onderzijde bedekt met aluminiumfolie. Wij wisten niet dat we dit moesten vernieuwen en kregen hier een onplezierig berichtje over. Iets dat totaal onnodig was gezien we zelfs het bad geschrobt hadden en er geen kwade wil was aan onze kant.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Cynyhia Visbeen09-06-2017

Waanzinnig! Wat een bijzondere plek in Brabant!

Dit is dus echt de plek bij uitstek waar je gewoon even heerlijk op jezelf tot rust kunt komen. Lekker een weekendje met zijn 2, kids vooral lekker thuis laten 😉. Aan alles is gedacht, het ziet er super verzorgd uit en is goed bereikbaar. De inrichting is super sfeervol! Deze plek raad ik zeker iedereen aan die even iets anders wil en lekker van elkaar wil genieten!

Gereisd met partner in mei 2017

• 9ron08-06-2017

fantastisch, wat een mooi plekje

heerlijk de sauna in de tuin, de haard en het bad op de veranda, aanrader !!!!!

Gereisd met partner in mei 2017

• 6Pim28-11-2016

teleurstellend

Afgelopen weekend zouden ik en mijn Partner nu eindelijk na 3 jaar naar de Bossuitte zijn gegaan. Helaas bleek toen wij al onderweg waren naar de Bossuite dat wij niet welkom waren om 17:00 i.p.v. 15:00 terwijl het inchecken duidelijk v.a. 15:00 was. Na deze berichtgeving te hebben gegeven was er geen contact meer mogelijk met de manager van de Bossuite. Slecht management… als daar al over valt te praten, onprofessioneel en daarmee is de bossuite is voor ons een echte fail op het gebied van vergelijkbare inspirerende accommodatie’s.

Gereisd met partner in november 2016

• 10wimenmia25-02-2014

Fantastische Plek

Als je met z`n 2 het gevoel wil hebben helemaal alleen op wereld te zijn dan is dit het juiste plekje ,het ultieme plekje om tot rust te komen.En wat in sfeer in dit huisje .Voor ons zeker niet de laatste keer om hier tot rust te komen.

Gereisd met partner in februari 2014

0 tips over Vakantiehuis Bossuite