8,3

Weer vandaag-1°-8°

5 reviews over Vakantiehuis Bossuite in het Nederlands

Ontzettend leuk en romantisch weekend gehad!

van Velzen, 6-11-2017

Bij aankomst is het echt helemaal super. Kaarsjes staan aan en verlichten je pad, het huis is netjes en klaar om je in te ontspannen. Er is meer dan genoeg hout aanwezig om de openhaarden lekker te laten branden. De keukenvoorzieningen zijn goed.

Een paar min/verbeterpunten:

- het bad voelt nogal ruw aan van binnen en moet gelakt of vernieuwd worden. van buiten laat de verf ook al los.

- het huis heeft nauwelijks verlichting. Dit is romantisch met de kaarsen en openhaard, maar vreselijk onpraktisch.

- er hangt nergens een spiegel bij een wastafel en het is te donker om bijv. te scheren.

- De deur van de sauna past niet volledig waardoor er hete lucht kan ontsnappen

- Het bed een 2 persoons gevulde matras die niet heel comfortabel ligt.

- De eigenaar (Derk) was vooraf vriendelijk en correct. Volgens de instructies moet het huis bezemschoon zijn en er stond niks over de oven schoonmaken. Deze is aan de onderzijde bedekt met aluminiumfolie. Wij wisten niet dat we dit moesten vernieuwen en kregen hier een onplezierig berichtje over. Iets dat totaal onnodig was gezien we zelfs het bad geschrobt hadden en er geen kwade wil was aan onze kant.

Waanzinnig! Wat een bijzondere plek in Brabant!

Cynyhia Visbeen, 9-6-2017

Dit is dus echt de plek bij uitstek waar je gewoon even heerlijk op jezelf tot rust kunt komen. Lekker een weekendje met zijn 2, kids vooral lekker thuis laten 😉. Aan alles is gedacht, het ziet er super verzorgd uit en is goed bereikbaar. De inrichting is super sfeervol! Deze plek raad ik zeker iedereen aan die even iets anders wil en lekker van elkaar wil genieten!

fantastisch, wat een mooi plekje

ron, 8-6-2017

heerlijk de sauna in de tuin, de haard en het bad op de veranda, aanrader !!!!!

teleurstellend

Pim, 28-11-2016

Afgelopen weekend zouden ik en mijn Partner nu eindelijk na 3 jaar naar de Bossuitte zijn gegaan.

Helaas bleek toen wij al onderweg waren naar de Bossuite dat wij niet welkom waren om 17:00 i.p.v. 15:00 terwijl het inchecken duidelijk v.a. 15:00 was. Na deze berichtgeving te hebben gegeven was er geen contact meer mogelijk met de manager van de Bossuite.

Slecht management… als daar al over valt te praten, onprofessioneel en daarmee is de bossuite is voor ons een echte fail op het gebied van vergelijkbare inspirerende accommodatie’s.

Fantastische Plek

wimenmia, 25-2-2014

Als je met z`n 2 het gevoel wil hebben helemaal alleen op wereld te zijn dan is dit het juiste plekje ,het ultieme plekje om tot rust te komen.En wat in sfeer in dit huisje .Voor ons zeker niet de laatste keer om hier tot rust te komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bossuite in Overloon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bossuite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Bossuite scoort een 8.31 uit 10 op basis van 5 reviews.