Camping Minicamping De Boskeelen

Tonen op kaart

68 reviews over Camping Minicamping De Boskeelen

• 10Ton en Marijke13-06-2011

Buitengewoon fantastisch!!

Een zeer kindvriendelijke camping waar niets moet en erg veel kan. Erg behulpzame, aardige eigenaars. Echt een aanrader zowel voor ouderen en voor kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 9fam van der Lely06-06-2011

Leuke kindvriendelijke camping!

Wij zijn met het hemelvaartweekend op deze camping gerweest. Het sanitair is erg schoon en het camping terrein wordt goed onderhouden. De kinderen vermaken zich prima met de koeien, trampoline, speelplaatsjes en bij mooi weer staat er een klein zwembadje waar de kinderen in kunnen plonsen. Wij hebben de kinderen bijna niet meer gezien! En als de kinderen het naar hun zin hebben...hebben de ouders vakantie! Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 9fam van der Lely06-06-2011

Leuke kindvriendelijke camping!

Wij zijn met de hemelvaart een paar daagjes op deze camping geweest en hebben het erg naar ons zin gehad. Het sanitair is erg netjes en het camping terrein prima onderhouden. De koeien, de trampoline, speelplaatjes, en met mooi weer een klein zwembadje voor de kinderen om in te plonsen...de kinderen waren de hele dag weg! En als de kinderen het naar hun zin hebben...genieten de ouders van hun rust!! Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 9Fam. Bogerd05-06-2011

Leuke minicamping

Boskeelen is een leuke (boeren)mini-camping. De eigenaars zijn erg gasvrij wat het verblijf erg leuk maakt. Eieren rapen, pony rijden, koeien eten geven, niets is teveel. De ligging is goed, dicht bij bv. Antwerpen. Vanaf de camping zijn er leuke fietsroutes. Mooie ruime plaatsen, net sanitair, kortom een aanrader.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

• 9fam de Visser05-06-2011

Fantastische camping

Mooi en goed voor jong en oud , erg gast vrij , dicht bij het dorp waar je alles kan krijgen. Voor jongeren en kinderen erg gezellig.Veel speelruimte.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

• 9Peter Montenij22-05-2011

Gewoon: erg goed

1 nacht gestaan om in de buurt kinderen op te halen. Supercamping: netjes, vriendelijk, compleet. Kortom: een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2011

• 9Fam Lausberg07-05-2011

Een topper

Na veel speuren op zoover. Bij deze camping uitgekomen vanwege de lovende beoordelingen Om er voor te zorgen dat mijn man en kinderen een goede eerste kampeer ervaring zouden hebben.

En daar hebben Gerard en zijn vrouw zeker voor gezorgd Een heerlijke verzorgde camping Met een heerlijke sfeer Super ligging (bergen op zoom en Antwerpen op 30 min) De kinderen wilden niet meer naar huis En gaan we zelfs met Pinksteren weer terug

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

• 9Fam Fransen01-05-2011

Leuke boerderijcamping

Mini-camping De Boskeelen vinden wij met jonge kinderen ontzettend leuk. De plekken zijn ruim, sanitair ziet er goed uit. Voor de kinderen is er genoeg te doen. Veel speelgoed, trampoline en speeltuintje. Ook hebben ze een paardje, kippen en konijntjes. De eigenaars zijn erg behulpzaam en geven je een welkom gevoel.In de omgeving kun je vele fietstochten en wandelingen maken.

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

• 10R.P. de Joode30-04-2011

Deze camping is een aanrader!!!!!

Deze mini-camping is precies wat we zochten. De eigenaars zijn zeer gastvrij,vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair was schoon en nieuw. De kampeerplekken zijn ruin bemeten. Het grasveld ligt er fantastisch bij. Aangrenzend aan de camping is een prachtig fiets en wandelgebied aanwezig. Kortom wij komen hier graag weer terug.

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Johan Ploeg03-10-2010

zeer leuke plaats

Wij zijn voor het 2de jaar naar Camping de Boskeelen gegaan,de kinderen en wij kijken er iedere keer weer naar uit om te gaan.Diana en Gerard zijn super mensen waar je maar iets aan vraagt en alles word geregeld of vinden ze goed.Ook de gasten op de camping is super. En het motto alles mag niets hoeft is zeer lekker. Ja de mensen die naar Camping de Boskeelen komen zullen dat zeker ervaren. Wij hebben al weer een seizoens plaats voor volgend jaar gereserveerd.Nogmaals hartelijk bedankt voor het super jaar!!!!!!!!!!!!!!!!

gr Johan,Maddy,Yorick en Iris Ploeg.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

2 tips over Camping Minicamping De Boskeelen

• Fam. Lagendijk, 24-05-2012

Gratis fietsroutes. Deze zijn mooi om te doen en goed aangegeven. Prachtige omgeving, zeer dicht bij Belgie. Winkelen in Bergen op Zoom of Antwerpen.

• Peter van der Schee, 31-07-2012

Geniet van de omgeving en kom heerlijk tot rust!

1 vraag over Camping Minicamping De Boskeelen

• diana, 15-03-2012

camping

Goedemiddag,

Erge leuke reacties allemaal. Maar had toch wat vragen. Hoe staat het met de kampeerplekken.Ik zie weinig begroeiing. En lopen er ook wat dieren los. Vind het altijd zo gezellig als de kippen en wat kleinvee los loopt. Volgens mij ligt het ook wel dicht bij een riviertje ofzo? Wat voor zwem mogelijkheden zijn er in de buurt? Strandje misscjien?

Als mensen meer info hebben hoor ik dat graag. Bedankt diana

Siska, 20-05-2012

Hoi Diana, de plekken zijn redelijk goed afgeschermd en je staat op een heerlijk grasveld. In het midden is een tentenveltje waar je ook het tentje van de kinderen mag zetten; dit is zeer goed afgeschermd. Er lopen wat katten los en kip met kuikentje. Je kan de koeien en kalfjes aaien en er zijn knuffelkonijntjes. Een riviertje zou ik zo niet weten. 's zomers zetten de eigenaren een zwembadje op en in de buurt heb je een strandje (Bergen op Zoom) en zwembad (Bergen op Zoom en Hoogerheide en een groter buitenbad in Halsteren).

Peter, 09-06-2012

Behalve de kip, het kuikentje en de kat moet je vooral de loslopende honden niet vergeten.

Veel vaste gasten hebben een of meerdere honden een balletje gooien is hier vaste prik.

Camping Minicamping De Boskeelen info

• Aantal sterrensterstersterster