Camping Minicamping De Boskeelen

Tonen op kaart

68 reviews over Camping Minicamping De Boskeelen

• 9Fam. Vis24-05-2012

Heerlijke week gehad

Afgelopen meivakantie op deze camping gestaan. Ondanks het wat minder mooie weer hebben onze kinderen en wij ons prima vermaakt. Je zit dichtbij Antwerpen en andere grote steden, maar ook dichtbij bossen. Ook de hooiberg in de schuur vonden de kinderen geweldig om een hut in te bouwen. Sanitair wordt meerdere malen per dag schoongemaakt. Super schoon allemaal. Hoewel de eigenaren het even heel druk hadden met het gereed maken van de nieuwe leuke blokhutten, die ook te huren zijn, namen ze toch ook de tijd voor hun gasten.

Gereisd met oudere kinderen in april 2012

• 9Fam. Lagendijk24-05-2012

Fantastische boerderijcamping met supersanitair

Fijne familiecamping met schitterend sanitair waarbij zelfs aan mindervaliden is gedacht. Aparte compleet uitgeruste badkamer! Op de camping heerst een gezellige sfeer met eigenaren die fantastisch zijn en waarvoor niets te veel is. Sinds kort zijn er 4 schitterende blokhutten die erg comfortabel zijn. Voor de kinderen een walhalla: een schuur vol speelgoed, trampoline, voetbalveld en bij mooi weer een kinderbad. Niet te vergeten veel ( jonge)dieren. Kortom een heerlijke camping in een heerlijke omgeving.

Gereisd met partner in april 2012

• 9M.Dekker22-05-2012

Geweldige plek

1,5 week geleden een weekend in een helemaal nieuwe blokhut geweest.Deze was super verzorgt de kinderen vonden het geweldig in het stapelbed en wij sliepen in een heerlijk 2 persoonsbed. Er was zelfs een tv aanwezig (die hadden we niet verwacht maar was toch wel erg fijn met het regenachtige weer) Super vriendelijke eigenaren . Moet zeker van mijn dochter vermelden dat er ook af en toe paarden op de camping waren die ze mochten verzorgen en berijden. Kortom een aanrader voor iedereen.

• 9Staat v/h sanitair

• 10R.de Krom21-05-2012

fantastisch

Het Hemelvaartweekend in een nieuwe blokhut geweest,in een woord geweldig. Lieve gezellige eigenaren,goede prijs en gezellige sfeer.

Alleen gereisd in mei 2012

• 7A.M.21-05-2012

Leuk voor kinderen, maar .......

Wij werden getriggerd door de positieve beoordelingen hier. Wat een tegenvaller! Uitzicht op de industrie van Belgie op een camping waar het ons kent ons principe leeft. Honden in overvloed. Regels lijken er op deze boerderijcamping niet te bestaan. Alles kan (ook te zien aan de troep en de caravans voor de huisvesting van Polen etc).

Douchen zoals thuis, geen tijdbeperking en heerlijk warm water (douchemengkraan) Voor kinderen is deze camping geweldig, dieren en weinig regels.

Veel seizoenplaatsen.

Voor ons nooit meer.

• 7Staat v/h sanitair

• 10Siska20-05-2012

We komen zeker terug

Deze camping is een waar paradijs voor (kleine) kinderen! Zoveel dieren, een hooiberg waar je in mag spelen, skelters en fietsjes ten over en voor papa en mama: zeer schoon sanitair en super vriendelijke eigenaren!

• 9Staat v/h sanitair

• 8kees/arita28-09-2011

zeer aanbevolen

zeer gastvrije mooie campng waar diverse dieren aanwezig zijn

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2011

• 9brenda16-08-2011

Super!

We zijn net terug van een week verblijf in een huurcaravan. Voor slechts 25 euro per nacht was het echt de moeite waard. de caravan is oud, maar keurig netjes en voorzien van bestek, pannen en een koelkastje. Bed prima en de caravan was voorzien van een mooie ruime voortent. De camping is erg leuk voor kleine kinderen. Trampo, veel speelruimte en veel kinderen. Ook in de buurt veel te doen, alhoewel de kids het liefste op de camping blijven. Sanitair wordt meerdere malen per dag schoongehouden en de eigenaren zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig. Kortom prima plek om vakantie te vieren.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8Sylvia Bouter12-08-2011

het was er fantastisch

Ik ben met de kinderen net terug van een week op camping boskeelen en zoekt u nu een camping die kindvriendelijk is dat moet u beslist voor deze camping kiezen echt fantastisch hebben mijn kids van 5 en 7 het daar gehad de gehele dag op skelters rondgereden of op de trampo gesprongen of in het kinderbad gezwommen . Echt top !!!! Ook nog een pluim voor de eigenaars

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9berrie de jong13-06-2011

hele leuke camping. zeker de moeite waard

we zijn vandaag teruggekomen van een pinksterweekend bij de boskeelen. wij vonden het een hele nette camping. zowel de plekken als het sanitaigebouw. eindelijk een camping met een douche en toilet zoals thuis. heerlijk. we wisten het al maar nu ook is weer gebleken dat je met de kinderen op een heel simpele manier een heel leuk weekend kan hebben. voor ons zeker nog een vervolg.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

2 tips over Camping Minicamping De Boskeelen

• Fam. Lagendijk, 24-05-2012

Gratis fietsroutes. Deze zijn mooi om te doen en goed aangegeven. Prachtige omgeving, zeer dicht bij Belgie. Winkelen in Bergen op Zoom of Antwerpen.

• Peter van der Schee, 31-07-2012

Geniet van de omgeving en kom heerlijk tot rust!

1 vraag over Camping Minicamping De Boskeelen

• diana, 15-03-2012

camping

Goedemiddag,

Erge leuke reacties allemaal. Maar had toch wat vragen. Hoe staat het met de kampeerplekken.Ik zie weinig begroeiing. En lopen er ook wat dieren los. Vind het altijd zo gezellig als de kippen en wat kleinvee los loopt. Volgens mij ligt het ook wel dicht bij een riviertje ofzo? Wat voor zwem mogelijkheden zijn er in de buurt? Strandje misscjien?

Als mensen meer info hebben hoor ik dat graag. Bedankt diana

Siska, 20-05-2012

Hoi Diana, de plekken zijn redelijk goed afgeschermd en je staat op een heerlijk grasveld. In het midden is een tentenveltje waar je ook het tentje van de kinderen mag zetten; dit is zeer goed afgeschermd. Er lopen wat katten los en kip met kuikentje. Je kan de koeien en kalfjes aaien en er zijn knuffelkonijntjes. Een riviertje zou ik zo niet weten. 's zomers zetten de eigenaren een zwembadje op en in de buurt heb je een strandje (Bergen op Zoom) en zwembad (Bergen op Zoom en Hoogerheide en een groter buitenbad in Halsteren).

Peter, 09-06-2012

Behalve de kip, het kuikentje en de kat moet je vooral de loslopende honden niet vergeten.

Veel vaste gasten hebben een of meerdere honden een balletje gooien is hier vaste prik.

Camping Minicamping De Boskeelen info

• Aantal sterrensterstersterster