Camping Minicamping De Boskeelen

Tonen op kaart

68 reviews over Camping Minicamping De Boskeelen

• 10Johan Ploeg01-09-2013

zeer mooie camping

Kampeerboerderij de boskeelen voor ons al 5 jaar een topper!!!!!! Wij staan er het hele seizoen met onze 2 kinderen van 9 en 12 jaar. Het is een camping voor jong en oud.De camping eigenaren Gerard en Diana erg gastvrij en behulpzaam!!!! Erg mooi sanitair schoon en verzorgd.Met regelmaat word er paard gereden met de kinderen en sinds kort heeft de boer een mooie huifkar voor een leuke rit.Ook dit jaar een topper is de wifi op de camping waar heel veel mensen blij mee zijn.Kortom hebben super genoten en gaan volgend jaar weer naar Kampeerboerderij de Boskeelen!!!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2013

• 9Ludo & Martina29-08-2013

Prima uitvalsbasis voor te "Geocachen"

Deze vakantie zou een cache-vakantie worden, en het is er eentje geworden. De camping ligt uitstekend om als uitvalsbasis te dienen voor te Geocachen. (Onze lognaam: postduif56 )Alle soorten cachen zijn in de buurt aanwezig. Prima Wifi verbinding. We hebben hier genoten. Zeer gastvrije eigenaars, alles zeer rustig. De Place to be om te genieten. Goe bezig daar op de Boskeelen.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10Familie Raaymakers13-05-2013

Super gezellig gehad

Al 3 jaar op een rij vermaken wij ons super goed op de Boskeelen. Heerlijk rondhangen en de kinderen zie je de hele dag niet omdat ze aan het spelen zijn, met de konijntjes bezig zijn, in de hooischuur zitten. Diana en Gerard zijn super vriendelijke eigenaren. Kortom: ondanks het minder goede weer, hebben we het weer heerlijk gehad.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 9Joke12-05-2013

Prima camping

Prima camping, gastvrije mensen, schoon sanitair en het terrein is goed onderhouden. Voor gezinnen met jonge kinderen en honden een uitgelezen plaats om vakantie te vieren.

Gereisd in april 2013

• 10evelien 02-05-2013

Super kinderparadijs

Minicamping de Boskeelen in Ossendrecht is super voor gezinnen met jonge kinderen. Wij hebben in een chalet gezeten, heel schoon en netjes. Kinderen zie je de hele dag niet omdat ze druk spelen op de trampoline, in de hooischuur, met konijnen of met de vele fietsen, skelters etc.

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

• 10fam de wit11-08-2012

in 1 woord geweldig!!!!!!!!

wij hebben een paar dagen heerlijk genoten in een blokhut,het was geweldig!onze dochter heeft genoten,de boer helpen dat vond ze geweldig,ook heeft ze daar leuk gespeeld met de kinderen,de mensen op de camping allemaal even vriendelijk,je hebt gewoon een gevoel van thuis komen,net of je iedereen al heel lang kent,ik geef diana en gerard een dikke 10 want dat verdienen ze!de gast vrijheid,alles zo netjes en proper zeker weten dat wij terug komen.nogmaals bedankt voor de fijne dagen,en wij raden iedereen aan om hier eens lekker op vakantie te komen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9Janneke Scheeres08-08-2012

een geweldige camping!

Ik ben hier met mijn vrienden, allemaal rond de 16, naartoe gegaan op de fiets en wij zijn echt zo vriendelijk ontvangen! Het was echt een hele gezellige camping en voor kinderen, terwijl wij het ook nog leuk vonden xD, zijn er ook nog dieren en een trampoline ^^ De supermarkt is gelukkig ook nog eens heel dichtbij, dus het eten en drinken halen was heel gemakkelijk. Mijn vrienden en ik vonden het allemaal een geweldige vakantie en dat we hartelijk ontvangen waren.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9Peter van der Schee31-07-2012

Brabantse gezelligheid

Heerlijk camperen op een boeren camping, waar de boer ook echt boer is. Er worden rond de camping dan ook allerlei dieren verzorgt dit zorgt voor voor een natuurlijke gezelligheid en leuk om naar te kijken, zeker voor de kinderen. De camping is netjes, mooi sanitair en heerlijke douches. De campinggasten (inderdaad wel wat seizoensplekken) organiseren regelmatig iets en anderen worden hier ook bij betrokken, zoals bv een leuke barbeque. Er staan ook erg leuke blokhutten voor een zeer betaalbare prijs, waardoor ook mensen zonder tent of caravan het echte campinggevoel kunnen ervaren, zonder in een tent te hoeven slapen.

Wij gaan met een positief gevoel huiswaards en hebben genoten van de gastvrijheid en gezelligheid op De Boskeelen. Gerard en Diana bedankt! Wij vonden het fijn bij jullie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Richard Marleen en kids29-05-2012

Echt een leuke plek.

De Boskeelen is echt een leuke minicamping met van alles te doen voor de kids. Zeer vriendelijke beheerders die er alles aan doen om de gasten een goede tijd te bezorgen. Wij zijn er het hemelvaartweekend geweest en hebben zelfs live de bevalling van de campingpoes meegemaakt. En dan nog het kaasplankje (een enorme schaal met allemaal lekkere snacks) tijdens het voetbal kijken, geweldig was dat. We komen zeker een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 10Dennis de Boer28-05-2012

Blokhutten wat een goed initiatief

Al enige jaren komen mijn partner en ik, samen met vrienden van ons op deze camping, waar we een caravan huurde. Sinds net een week staan er vier prachtige blokhutten, wat juist net dat beetje extra geeft als je niet van kamperen houdt en toch zeker het gevoel van een camping wilt ervaren. Los van de sfeer en de gezelligheid op deze camping en de goede sanitaire voorzieningen, kan ik iedereen deze blokhutten van harte aanraden...

Gereisd met partner in januari 2012

2 tips over Camping Minicamping De Boskeelen

• Fam. Lagendijk, 24-05-2012

Gratis fietsroutes. Deze zijn mooi om te doen en goed aangegeven. Prachtige omgeving, zeer dicht bij Belgie. Winkelen in Bergen op Zoom of Antwerpen.

• Peter van der Schee, 31-07-2012

Geniet van de omgeving en kom heerlijk tot rust!

1 vraag over Camping Minicamping De Boskeelen

• diana, 15-03-2012

camping

Goedemiddag,

Erge leuke reacties allemaal. Maar had toch wat vragen. Hoe staat het met de kampeerplekken.Ik zie weinig begroeiing. En lopen er ook wat dieren los. Vind het altijd zo gezellig als de kippen en wat kleinvee los loopt. Volgens mij ligt het ook wel dicht bij een riviertje ofzo? Wat voor zwem mogelijkheden zijn er in de buurt? Strandje misscjien?

Als mensen meer info hebben hoor ik dat graag. Bedankt diana

Siska, 20-05-2012

Hoi Diana, de plekken zijn redelijk goed afgeschermd en je staat op een heerlijk grasveld. In het midden is een tentenveltje waar je ook het tentje van de kinderen mag zetten; dit is zeer goed afgeschermd. Er lopen wat katten los en kip met kuikentje. Je kan de koeien en kalfjes aaien en er zijn knuffelkonijntjes. Een riviertje zou ik zo niet weten. 's zomers zetten de eigenaren een zwembadje op en in de buurt heb je een strandje (Bergen op Zoom) en zwembad (Bergen op Zoom en Hoogerheide en een groter buitenbad in Halsteren).

Peter, 09-06-2012

Behalve de kip, het kuikentje en de kat moet je vooral de loslopende honden niet vergeten.

Veel vaste gasten hebben een of meerdere honden een balletje gooien is hier vaste prik.

Camping Minicamping De Boskeelen info

• Aantal sterrensterstersterster