1 vraag over Camping Minicamping De Boskeelen

• diana, 15-03-2012

camping

Goedemiddag,

Erge leuke reacties allemaal. Maar had toch wat vragen. Hoe staat het met de kampeerplekken.Ik zie weinig begroeiing. En lopen er ook wat dieren los. Vind het altijd zo gezellig als de kippen en wat kleinvee los loopt. Volgens mij ligt het ook wel dicht bij een riviertje ofzo? Wat voor zwem mogelijkheden zijn er in de buurt? Strandje misscjien?

Als mensen meer info hebben hoor ik dat graag. Bedankt diana

Siska, 20-05-2012

Hoi Diana, de plekken zijn redelijk goed afgeschermd en je staat op een heerlijk grasveld. In het midden is een tentenveltje waar je ook het tentje van de kinderen mag zetten; dit is zeer goed afgeschermd. Er lopen wat katten los en kip met kuikentje. Je kan de koeien en kalfjes aaien en er zijn knuffelkonijntjes. Een riviertje zou ik zo niet weten. 's zomers zetten de eigenaren een zwembadje op en in de buurt heb je een strandje (Bergen op Zoom) en zwembad (Bergen op Zoom en Hoogerheide en een groter buitenbad in Halsteren).

Peter, 09-06-2012

Behalve de kip, het kuikentje en de kat moet je vooral de loslopende honden niet vergeten.

Veel vaste gasten hebben een of meerdere honden een balletje gooien is hier vaste prik.