Camping Minicamping De Boskeelen

68 reviews over Camping Minicamping De Boskeelen

• 2019
    10Juanita14-05-2019

Fantastisch!

Met Pasen hier geweest en het was er weer heerlijk vertoeven. Wij wonen niet ver van de camping vandaan, maar toch voelt het iedere keer écht al vakantie! Met name omdat de kinderen zich hier hele dagen vermaken met alles wat voor handen is, zoals skelters, trampoline enz. Ook de boer is altijd in voor een praatje en legt ook graag wat uit over zijn koeien en het bedrijf. Wij zijn hier al 3x geweest en komen zeker weer eens terug, al is het alleen maar voor onze kindjes!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• Oude reviews

10van Bokstel22-08-2015

heerlijke vakantie gehad

Een fijne vakantie gehad met de kinderen of het nu goed of slecht weer was ze vermaakte zich de hele dag. Buiten in het zwembad op de trampoline fietsen skelteren zaten bij de konijnen en in de hooiberg waren ze ook vaak terug te vinden. Sanitair erg netjes werd elke dag netjes schoon gemaakt een babybadje en aankleedkussen voor de allerkleinste van alle gemakken voorzien. We hebben nog een avond met alle mensen van de camping hamburgers en mosselen gegeten in de hooischuur erg leuk en behulpzame mensen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Ruben17-08-2015

Fantastische camping!

Onze kinderen hebben we hier gedurende het lange weekend amper gezien. Ze zaten in 't hooi, flitsten voorbij op één van de vele skelters, of namen een kijkje bij de koeien, geiten, konijntjes... Voor ons was dit pure rust. Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10Pim Rottier18-05-2015

In één woord, Super!

Deze camping geeft rust, ruimte en als je kinderen meeneemt heb je er de hele dag geen omkijken naar. Wij zijn een lang weekeind geweest en hebben de caravan laten staan zodat we het volgende weekeind weer kunnen gaan genieten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9t.p.Dekker08-07-2014

Fantastische camping gaan we vaker heen

Fantastische camping voor jong en oud, gastvrije ontvangst door de boer en boerin. Kindvriendelijk ze zullen zich niet vervelen in de hooischuur en speel schuur. Kan ook zien hoe een kalfje geboren wordt. Als je geluk hebt. Wij komen in ieder geval volgend jaar weer.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 9fam de jong06-07-2014

super!!!!

het is een fantastische camping, erg leuk voor mensen met jonge kinderen. Wij hebben er nu 4 maanden gestaan en het is ons prima bevallen. Aardige eigenaren en goed sanitair en volop speel gelegenheid voor de kids en er wordt van alles gedaan voor kinderen, en voor de ouderen is er genoeg gelegenheid tot fietsen, wandelen, jeu de boules of bij het knisperend haardvuur zitten in de avonduurtjes. Kortom een top camping wij komen zeker vlgd jaar terug!!!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2014

• 10Anja Weernink12-06-2014

Ruim opgezette boerencamping

Vanaf het eerste moment van aankomst tot vertrek gaf deze ruim opgezette camping een zeer fijn ontspannen vakantie gevoel. Dit kwam mede door de landelijke ligging met vrij uitzicht, de vele dieren, de vele speeltoestellen, de vele skelters, de vele fietsen, de grote hooischuur, het tijdelijk opgezette zwembad, een speelparadijs voor kinderen! De trekkershutten zijn ruim opgezet met grote veranda's. Ivm de Roparun werden we door de eigenaar van de camping uitgenodigd voor een ritje door het versierde dorp Ossendrecht met tractor en platte wagen. Ook de toiletgebouwen zijn ruim opgezet, met heerlijke ruime douches. En natuurlijk op een boerencamping kun je verse eieren kopen en....boerenijs!! Een heerlijke camping!!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 9Familie Huybrechts-Moons09-06-2014

Fantastisch voor jonge kinderen!

Onze kinderen hebben zich geen moment verveeld! Een zalig weekend met een hooischuur, koeien voederen en rondrijden met verschillende soorten go-karts!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 9Fam. Frenaij25-09-2013

Geweldige kindvriendelijke camping

Familie en vrienden feest gehad op de camping. Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt met de dieren, de hooischuur en natuurlijk de huifkartocht. De boer is zeer behulpzaam en het sanitair ziet er prima uit. De blokhutten zien er keurig uit, prijs/kwaliteit verhouding is prima. Al met al een topweekend!

Gereisd met vrienden in september 2013

• 9Annemarie de Kock01-09-2013

Zeer kindvriendelijk en geschikt voor groepen

Ons familieweekend (75 personen) was super geslaagd. Voor de kinderen zijn volop fietsjes en skelters in allerlei maten aanwezig. 2 trampolines, speeltoestellen en echte hooischuur met hooi om te spelen . Een slingertouw en slingerzak. Konijnen, geiten, koeien (soms kalfjes) kippen en paardjes waar je onder begeleiding op kunt rijden. Dit alles zit in de prijs. Voor slecht weer meerdere plekjes waar je overdekt kunt zitten en een schuur die zo omgetoverd kan worden tot een echte disco. Eigenaren zijn erg behulpzaam om je vakantie weekend tot een succes te maken. Er kan en mag heel veel. Dit alles heeft ons familieweekend gemaakt tot een topweekend waar 75 mensen van jong tot oud met heel veel plezier op terug kijken

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2013

2 tips over Camping Minicamping De Boskeelen

• Fam. Lagendijk, 24-05-2012

Gratis fietsroutes. Deze zijn mooi om te doen en goed aangegeven. Prachtige omgeving, zeer dicht bij Belgie. Winkelen in Bergen op Zoom of Antwerpen.

• Peter van der Schee, 31-07-2012

Geniet van de omgeving en kom heerlijk tot rust!

1 vraag over Camping Minicamping De Boskeelen

• diana, 15-03-2012

camping

Goedemiddag,

Erge leuke reacties allemaal. Maar had toch wat vragen. Hoe staat het met de kampeerplekken.Ik zie weinig begroeiing. En lopen er ook wat dieren los. Vind het altijd zo gezellig als de kippen en wat kleinvee los loopt. Volgens mij ligt het ook wel dicht bij een riviertje ofzo? Wat voor zwem mogelijkheden zijn er in de buurt? Strandje misscjien?

Als mensen meer info hebben hoor ik dat graag. Bedankt diana

Siska, 20-05-2012

Hoi Diana, de plekken zijn redelijk goed afgeschermd en je staat op een heerlijk grasveld. In het midden is een tentenveltje waar je ook het tentje van de kinderen mag zetten; dit is zeer goed afgeschermd. Er lopen wat katten los en kip met kuikentje. Je kan de koeien en kalfjes aaien en er zijn knuffelkonijntjes. Een riviertje zou ik zo niet weten. 's zomers zetten de eigenaren een zwembadje op en in de buurt heb je een strandje (Bergen op Zoom) en zwembad (Bergen op Zoom en Hoogerheide en een groter buitenbad in Halsteren).

Peter, 09-06-2012

Behalve de kip, het kuikentje en de kat moet je vooral de loslopende honden niet vergeten.

Veel vaste gasten hebben een of meerdere honden een balletje gooien is hier vaste prik.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig