Camping Minicamping De Boskeelen ****

Weer vandaag3°-3°

67 reviews over Camping Minicamping De Boskeelen in het Nederlands

heerlijke vakantie gehad

van Bokstel, 22-8-2015

Een fijne vakantie gehad met de kinderen of het nu goed of slecht weer was ze vermaakte zich de hele dag. Buiten in het zwembad op de trampoline fietsen skelteren zaten bij de konijnen en in de hooiberg waren ze ook vaak terug te vinden.

Sanitair erg netjes werd elke dag netjes schoon gemaakt een babybadje en aankleedkussen voor de allerkleinste van alle gemakken voorzien.

We hebben nog een avond met alle mensen van de camping hamburgers en mosselen gegeten in de hooischuur erg leuk en behulpzame mensen.

Fantastische camping!

Ruben, 17-8-2015

Onze kinderen hebben we hier gedurende het lange weekend amper gezien. Ze zaten in 't hooi, flitsten voorbij op één van de vele skelters, of namen een kijkje bij de koeien, geiten, konijntjes... Voor ons was dit pure rust. Wij komen zeker nog eens terug!

In één woord, Super!

Pim Rottier, 18-5-2015

Deze camping geeft rust, ruimte en als je kinderen meeneemt heb je er de hele dag geen omkijken naar. Wij zijn een lang weekeind geweest en hebben de caravan laten staan zodat we het volgende weekeind weer kunnen gaan genieten.

Fantastische camping gaan we vaker heen

t.p.Dekker, 8-7-2014

Fantastische camping voor jong en oud, gastvrije ontvangst door de boer en boerin. Kindvriendelijk ze zullen zich niet vervelen in de hooischuur en speel schuur. Kan ook zien hoe een kalfje geboren wordt. Als je geluk hebt.

Wij komen in ieder geval volgend jaar weer.

super!!!!

fam de jong, 6-7-2014

het is een fantastische camping, erg leuk voor mensen met jonge kinderen.

Wij hebben er nu 4 maanden gestaan en het is ons prima bevallen.

Aardige eigenaren en goed sanitair en volop speel gelegenheid voor de kids en er wordt van alles gedaan voor kinderen, en voor de ouderen is er genoeg gelegenheid tot fietsen, wandelen, jeu de boules of bij het knisperend haardvuur zitten in de avonduurtjes. Kortom een top camping wij komen zeker vlgd jaar terug!!!

Ruim opgezette boerencamping

Anja Weernink, 12-6-2014

Vanaf het eerste moment van aankomst tot vertrek gaf deze ruim opgezette camping een zeer fijn ontspannen vakantie gevoel. Dit kwam mede door de landelijke ligging met vrij uitzicht, de vele dieren, de vele speeltoestellen, de vele skelters, de vele fietsen, de grote hooischuur, het tijdelijk opgezette zwembad, een speelparadijs voor kinderen!

De trekkershutten zijn ruim opgezet met grote veranda's.

Ivm de Roparun werden we door de eigenaar van de camping uitgenodigd voor een ritje door het versierde dorp Ossendrecht met tractor en platte wagen.

Ook de toiletgebouwen zijn ruim opgezet, met heerlijke ruime douches.

En natuurlijk op een boerencamping kun je verse eieren kopen en....boerenijs!!

Een heerlijke camping!!

Fantastisch voor jonge kinderen!

Familie Huybrechts-Moons, 9-6-2014

Onze kinderen hebben zich geen moment verveeld! Een zalig weekend met een hooischuur, koeien voederen en rondrijden met verschillende soorten go-karts!

Geweldige kindvriendelijke camping

Fam. Frenaij, 25-9-2013

Familie en vrienden feest gehad op de camping. Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt met de dieren, de hooischuur en natuurlijk de huifkartocht. De boer is zeer behulpzaam en het sanitair ziet er prima uit. De blokhutten zien er keurig uit, prijs/kwaliteit verhouding is prima.

Al met al een topweekend!

Zeer kindvriendelijk en geschikt voor groepen

Annemarie de Kock, 1-9-2013

Ons familieweekend (75 personen) was super geslaagd. Voor de kinderen zijn volop fietsjes en skelters in allerlei maten aanwezig. 2 trampolines, speeltoestellen en echte hooischuur met hooi om te spelen . Een slingertouw en slingerzak. Konijnen, geiten, koeien (soms kalfjes) kippen en paardjes waar je onder begeleiding op kunt rijden. Dit alles zit in de prijs. Voor slecht weer meerdere plekjes waar je overdekt kunt zitten en een schuur die zo omgetoverd kan worden tot een echte disco. Eigenaren zijn erg behulpzaam om je vakantie weekend tot een succes te maken. Er kan en mag heel veel. Dit alles heeft ons familieweekend gemaakt tot een topweekend waar 75 mensen van jong tot oud met heel veel plezier op terug kijken

zeer mooie camping

Johan Ploeg, 1-9-2013

Kampeerboerderij de boskeelen voor ons al 5 jaar een topper!!!!!!

Wij staan er het hele seizoen met onze 2 kinderen van 9 en 12 jaar.

Het is een camping voor jong en oud.De camping eigenaren Gerard en Diana erg gastvrij en behulpzaam!!!! Erg mooi sanitair schoon en verzorgd.Met regelmaat word er paard gereden met de kinderen en sinds kort heeft de boer een mooie huifkar voor een leuke rit.Ook dit jaar een topper is de wifi op de camping waar heel veel mensen blij mee zijn.Kortom hebben super genoten en gaan volgend jaar weer naar Kampeerboerderij de Boskeelen!!!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Boskeelen in Ossendrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Boskeelen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Boskeelen scoort een 9.21 uit 10 op basis van 67 reviews.