Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.8Staat v/h sanitair
  • 7.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

77 Reviews over Minicamping De Boskeelen

• 9Lockefeir14-08-2022

Verrassend relaxed

Was heel relaxed, rustig ongedwongen sfeer . Vriendelijke gastheer die enthousiast is over zijn mooie runderen. Verrassend rustig op de boerderij, goed geslapen ook. Voorzieningen prima en voor kinderen die ouderwets willen spelen ideaal. Wij hadden geen kinderen maar zagen ze wel genieten. Alleen WiFi werkt amper terwijl het niet druk was. Heerlijk kunnen fietsen en leuke stadjes nabij waar je alles vind en goed kan eten. Zwembad is opblaasbar voor de kinders .

• 8Eetgelegenheden
  • 9Erpee05-06-2022

super verblijf

Mooie camping met (vooral aan de zuidkant) ruime plaatsen, van elkaar gescheiden door een kleine heg (= prettig voor toch wat privacy). Erg vriendelijke ontvangst door de boer die korte uitleg gaf. Schoon en ruim sanitair. Voor kinderen ruim voldoende gelegenheid te spelen in en rondom de schuren, met veel kinderspeelgoed. Op andere boerencampings maken de beheerders regelmatig (vooral 's avonds) even een omgang over de camping voor contact e.d.; op deze camping hebben we de boerin in de 9 dagen verblijf niet gezien, dus weten ook niet wie het is......

• 9Marion Rijpsma-Loos29-05-2022

N fantastische camping!

Mooie ruime plekken, schoon en verzorgd sanitair, gastvrije, behulpzame en vriendelijke eigenaars. Veel te doen voor kinderen ( fietsjes, skelter, trampoline, spelen in de hooischuur). In de omgeving veel mooie wandel- en fietsroutes. Een plek om terug te komen.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Monique van Diest10-08-2021

Altijd weer super dagen!

Wij hebben nu al vaker een blokhut gehuurd voor 2 personen, onze jongens slapen dan bij opa en oma in de caravan. (Ze kunnen makkelijk erbij in de blokhut, maar kiezen zelf voor de caravan.)Het was elke keer top! Heerlijk genieten van de rust en soms even kijken bij de koeien en stieren.Onze jongens van nu 14 en 9 zijn de hele dag aan het spelen: op de vele skelters en fietsen, slingeren in de hooischuur en vooral de boer helpen bij de dieren!Wij komen zeker weer terug!

• 8Wunnink10-08-2021

Prima camping!

Een prima boerencamping. Voorzien van drie veldjes waar deels tourcaravans voor langere tijd staan en het deels een komen en gaan is van nieuwe gasten (daarnaast zijn er nog 4 trekkershutten). Voor de kinderen is er meer dan genoeg te doen. Naast een klein speeltuintje op het eerste veld zijn er vooral heel veel steps, skelters, skateboards en andere leuke dingen te leen die ‘s avonds weer netjes op z’n plek moeten worden achter gelaten maar overdag heerlijk mee gespeeld kan worden. Het sanitair is schoon en voldoende voor het aantal gasten. En je kunt er als je wilt vers eitjes, vers vlees en boerenijs kopen. Er is genoeg te doen in de omgeving. Een auto/vervoersmiddel is wel handig. Het is ongeveer een 20 minuutjes lopen naar de dichtstbijzijnde bushalte. Wij hebben ons er prima vermaakt!

• 9Britt Vermeer10-08-2021

Fantastisch, rustgevend, avontuur

Heb al meerdere keren bij deze camping gelogeerd in een tent en in een blokhut. Het is een gezellige camping voor jong en oud. Voor de kinderen zijn er heel veel fietsen, skelters en buiten speelgoed. Op de camping hebben ze 2 speeltuintjes en een trampoline. Er zijn goaltjes aanwezig zodat de kinderen ook kunnen voetballen. Vind het zelf een rust gevende camping met de koeien en de pony. De omgeving is erg mooi vind ik. Er zijn leuke fietsroutes die je kan fietsen in de buurt. Bakker en supermarkt is in de buurt. Ga er elke keer met plezier er heen!

• 9Els10-06-2021

Houden we erin!

Wat n heerlijke camping! Mooie afgebakende plek met goede grasmat. Veel mogelijkheid vrij uit te kijken. Sanitaire voorzieningen schoon. Geen gedoe met muntjes. Dorp in de buurt, bakker op kwartiertje wandelen. Gelegen vlak bij Fietsknooppunt. Ik ben persoonlijk geen boerderijtype maar het gegraas van de Limousine koeien aan de andere kant van de heg vond ik zeer rustgevend. Al met al een aanrader.

• 9Anita05-08-2020

Volgend jaar weer.

Mooi wandelen en fietsen in de omgeving.
    Fijne camping met mooie ruime plaatsen.

• 8Fvo22-07-2020

Relaxte start van de vakantie

Mooi verzorgde camping. Sanitair schoon, genoeg amusement voor kinderen waaronder een zwembadje. Faciliteiten op fietsafstand

• 10Juanita14-05-2019

Fantastisch!

Met Pasen hier geweest en het was er weer heerlijk vertoeven. Wij wonen niet ver van de camping vandaan, maar toch voelt het iedere keer écht al vakantie! Met name omdat de kinderen zich hier hele dagen vermaken met alles wat voor handen is, zoals skelters, trampoline enz. Ook de boer is altijd in voor een praatje en legt ook graag wat uit over zijn koeien en het bedrijf. Wij zijn hier al 3x geweest en komen zeker weer eens terug, al is het alleen maar voor onze kindjes!

Camping Minicamping De Boskeelen info

Camping-informatie