Tijdelijk €25 aanbetaling

Grenshotel de Jonckheer

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Grenshotel de Jonckheer voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 15 reviews
+23

9FenomenaalScore uit 15 reviews
  • 9Waardering

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

15 Reviews over Grenshotel de Jonckheer

• 9Marja10-08-2021

Hotel heeft ons overtroffen

Geweldig hotel: schoon, mooi/luxe uitstraling. Prijs/kwaliteit is meer dan goed.

• 9Bianca R.11-10-2020

Geweldig!

Geweldig hotel! Al veel hotels gezien, maar Grenshotel de Jonckheer springt er echt uit. De kamer is prima in orde en alles is zeer goed schoon. Diner was bijzonder goed en ontbijt zéér uitgebreid en erg lekker. Personeel heel vriendelijk en belangstellend. Wij komen hier zeker terug!

• 8Edith Slieker05-09-2017

Heerlijk rustig

Klein heerlijk rustig hotel. Bij aankomst stond ik wel even te wachten zelfs na een belletje. Ik had een 1 pers kamer en die zag er tot mijn verassing het zelfde uit als een normale 2 pers maar dan kleiner, dus geen bezemkastkamer. Ontbijtruimte is erg gezellig. Het hotel zat aardig vol vanwege een wielerfestijn maar ik heb daar niets van gemerkt! Geen deuren gehoord of stemmen. Een fijne eerste ervaring om er alleen op uit te gaan. Zeker ook leuk geprijst. Enig minpuntje, geen koffie faciliteit op de kamer maar achteraf bleek dat ik dat had kunnen vragen

• 9Van wensen28-07-2017

grandioos

Sfeervol en zeer leuk personeel, wat in is voor een grapje, voelen dit goed aan. Eten is zeer goed erg grote porties, bij een 4 gangen menu is dat erg veel.

• 10Saskia14-07-2013

Een zalig hotel

Wij hadden de familiekamer geboekt, 2 losse kamers met een verbindingsdeur tussen beide kamers. Ideaal met kinderen en voor een redelijke prijs. Mooie kamers, zeer schone badkamers,heerlijke bedden. Het hotel straalt rust en warmte uit. Een fijne plek om te zijn. Wij waren hier maar 1 nachtje maar zouden hier zeker nog wel terug willen komen.

• 9Monique Wierckx-Joosen06-01-2013

Heerlijk geluncht !

Heel mooie inrichting van het restaurant, vriendelijke en correcte bediening, het eten was prima, heerlijke wijn. Leuke vriendinnenlunch gehad, we komen nog eens terug!

• 10Naima01-01-2013

in 1 woord "puur genot"

Heerlijk als je wilt ontstressen . Prima sevice en zeer vriendelijk. Bijzondersmaakvol ingericht. Diner 2 x gedaan en was werkelijk een waar genot. Complimenten aan de kok. Koffie Irisch in de lounch maakt het avondje helemaal compleet. Ook aan de rokers is gedacht haha

• 10erwin01-01-2013

Genieten en verwend worden in een trendy omgeving

Eindelijk een plek waar interieur , goed eten en gastvrijheid tot een hoger niveau worden getild. Het eten was een feestje en de kamers zijn smaakvol en en fris. Een prachtige omgeving trouwens. Komen snel terug voor een heerlijke verwendag.

• 9Bakkertjes25-08-2012

Geweldig hotel!

Prachtig nieuw hotel, met moderne, sfeervolle inrichting. Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben lekker gegeten en goed geslapen. In de directe omgeving niet veel te beleven voor mensen die spanning en sensatie zoeken. Wel heel geschikt om te wandelen of te fietsen.

• 8Ben en Desiree04-03-2012

Goed nieuw hotel

Hotel ziet er erg goed uit, kamers zijn zeer modern met alle faciliteiten en bovendien erg ruim. Wij hadden een superior kamer, deze kamer heeft een klein uitbouwtje wat er erg leuk uit ziet. Het ontbijt was goed, maar simpel. Het personeel doet erg goed haar best voor je, als je incheckt wordt er mee gelopen naar de kamer, tijdens het ontbijt wordt er gevraagd of je thee of koffie en een eitje wel, erg gastvrij. Wat minder is, is dat de tafels tijdens het ontbijt slecht worden opgeruimd en ook het stofzuigen tijdens het ontbijt is niet echt handig. Verder is een pluspunt de ruime parkeerplaats en de ligging. In de directe omgeving is niet veel te beleven maar vanuit het hotel ben je snel in Antwerpen en/of in Zeeland. Kortom een echte aanrader voor een weekendje weg.

Hotel Grenshotel de Jonckheer info

• AirconditioningBeschikbaar