Camping Athena Ossendrecht

5 reviews over Camping Athena Ossendrecht in het Nederlands

Propere camping

Kathy devos
21-4-2017

Athena ossendrecht is gelegen.in een rustige.omgeving, heel proper, mooi sanitair, proper zwembad. Chalets die je kunt huren voorzien van.alle comfort

Het was OK - maar heeft meer potentieel

Joeri Meulemeester & David Sabbe
17-8-2014

Zeer mooie campingplaatsen. Flauw dat de douches en afwaswater te betalen zijn (0,5 en 0,10 cent), verhoog dan gewoon de dagprijs met 1 of 2 euro... De infrastructuur leek ons verouderd. Niettemin was het sanitair wel heel proper. De dame aan de receptie was aanvankelijk zeer vriendelijk. Doch bij het inwisselen van een ongebruikte drankkaart was ze redelijk gefrustreerd. Wat we enorm geapprecieerd hebben, is dat er een zeer vlot contact was met de vaste gasten. De mensen waren super vriendelijk. We werden niet als buitenstaanders behandeld, en dat was zeer aangenaam. We hadden wel liever wat meer mensen van onze leeftijdscategorie gezien (30-37). Absoluut niets tegen oudere mensen. Misschien dient Athena wat meer inspanning in te leveren, want we hadden de indruk dat we op een wat doodbloedende camping vertoefden.

We komen wel nog eens terug.

mooie naturisten camping

goldbird
2-2-2012

De camping is 14ha groot,gelegen in een bosrijke omgeving juist over de belgische grens.Er zijn vaste staanplaatsen en er is ook plaats voor trekkers,mobielhome en tenten.Ontvangst receptie is prima.De bar word gerund door vrijwilligers en is in de maanden jullie en augustus alle dagen open vanaf 14 u.Vroeger open bij speciale gelegenheden.Aan de bar is een prachtig terras dat uitkijkt op bos en speeltuin voor de kinderen.

Er is eveneens een sauna ,een groot zwembad + klein dokje voor de allerkleinsten.wijzelf vinden het er klasse en vinden onze rust.

goed om er even tussen uit te zijn!

davy
5-6-2011

leuke camping om er even tussen uit te zijn, voor herhaling vatbaar ( weekendje )

een prima verenigingsterrein

Hans
26-2-2010

Goede plaatsen midden in een bosgebied. Soms kan de leiding nogal erg zakelijk zijn. Vaste gasten nogal op zich zelf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Athena Ossendrecht in Ossendrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Athena Ossendrecht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.