Hotel De Weverij

13 reviews over Hotel De Weverij in het Nederlands

Geweldig

Cathy Brouwer,
7-10-2017

Mooi, schoon en zeer verzorgd hotel met bijzonder vriendelijk personeel.

Mooie bruidssuite en goede service

Nina,
29-7-2017

Onze overnachting was in de bruidssuite, prachtige, vooral grote kamer met een mooie badkamer. Ontbijt werd gebracht en de tafel werd gedekt. Vriendelijk personeel. Hotel ligt in het centrum van Oss, prima dus als je een bezoekje aan Oss brengt, heel erg dichtbij het station.

fantastisch

Heleen
5-9-2016

Geweldig mooi hotel, vooraf gegeten bij Cordial, ook fantastisch. Ik was hier met mijn tweelingzus en onze partners en kinderen voor onze 60-ste verjaardag. We kregen bonbons en een speciaal dessert. Daarna geslapen in de weverij, heel chic en mooi ingericht. En dan 's ochtends nog een geweldig ontbijtbuffet. Kortom een grandioos begin van ons verjaardags weekend.

HotelSpecials.nl

De gehele verzorging was goed. Het eten, schoonmaak kamer en het personeel was zeer vriendelijk en professioneel.

Wij waren hier met de vierdaagse van Nijmegen.Op de laatste dag, we waren al uitgecheckt, mochten onze koffers blijven staan en was er een kamer beschikbaar om te douchen.

Overnacht in een luxe 2 persoons Bergoss kamer.

Aanvankelijk even wennen als je de uiterst modern ingerichte kamer binnenkomt. Uitstekende bedden, ruime inloopdouce. Alles is zeer schoon.

Lounge en onbijtruimte gaan in elkaar over en zien er goed verzorgd uit.

Onbijt is goed. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Het hotel ligt op 5 minuten afstand van het koopcentrum van Oss.

Mooi hotel, heerlijk eten!

Fam de Heer
20-2-2011

Mooi hotel in het centrum van Oss. Ruime kamer, met heerlijke regendouche. Zalige bedden. Eten in restaurant Cordial maakt het helemaal af. Ontbijt de volgende morgen gezellig in de tuinkamer. Een gewelidg weekend gehad.

geweldig hotel

K. van Summeren
5-11-2009

een hotel met een fantastisch restaurant en lekkere wijnen

hebben fantastisch lekker gegeten voor een goede prijs

lekker dicht bij het centrum

eigenaar heel gastvrij

2008

voor herhaling vatbaar

Rob
18-12-2008

een paar keer in kamer 201 geweest, dat is de buisnes suite heel ruime en supper luxe met 2 minibars (waarvan 1 gevuld)

de slaapkamer is erg ruim en netjes

de badkamer met bubbelbad en aparte douche is heel ruim en luxe

de service is supper en het ontbijt op bed was echt heel luxe en ze waren op de minuut af op de tijd die we hadden afgesproken

het eten in het resturant was echt de moeite waard maar dat mag je ook verwachten met michelin ster

ik ben er nu 4 keer geweest en het personeel kent me nu na een lange tijd nog. erg vriendelijk

2007

Hotel ligt in het centrum van Oss en is gebouwd in de oude weverij van Bergoss tapijtfabriek.De junior suite die we hadden is ruim maar wel een beetje kaal.Ziet er als nieuw uit,ook de badkamer.Lekkere bedden en weing tot geen last van het verkeer.Prima ontbijt want voor ons hoeft het neit extreem uitgebreid.Het restaurant behoort tot de beste van Nederland dus neem een arrangement.

Hotel en restaurant Cordial zijn gevestigd in de vroegere panden van Bergoss.Ligging in het centrum van Oss maar geen last van verkeerslawaai.Wij hadden de junior suite die erg ruim is maar wel wat kaal.Alles lijkt nog als nieuw zo goed onderhouden.Bedden zijn erg goed.Neem een arrangement met restaurant Cordial want dit is fantastisch.Ontbijt prima.Bediening en receptie zeer vriendelijk.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Weverij in Oss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Weverij zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.