Vakantiehuis De Kleine Slink

6,7

13 reviews over Vakantiehuis De Kleine Slink in het Nederlands

Genieten

van Horne, 29-11-2016

De woning is prachtig gelegen aan de rand van het bos. Wat een rust en ruimte! De accommodatie is enigszins gedateerd maar daardoor ook knus. Er is een overvloed aan ruimte en je kan er goed met 10 tot 12 personen verblijven. Bij zoveel personen is de keuken aan de kleine kant maar aan de andere kant mag dat de pret niet drukken.

Te vies voor woorden

fam.Post, 8-11-2016

De ligging en omgeving is erg mooi, het aanzicht van het landhuis ziet er goed uit. Bij aankomst eerst 75 euro schoonmaakkosten betalen, alvorens je de sleutels krijgt. Daarna snap je waarom!!! Er hangt een muffe lucht in het huisje en het is er ronduit vies. Niets is compleet of kapot. Vlekken in de bank en kapotte stoelen. Slechte matrassen op de bedden en hèèl veel overbodige prullaria in de kasten. Hier gaan we nooit meer naar toe!

nooit meer

stappenbelt, 31-10-2016

Bij aankomst was het huisje ronduit smerig, terwijl dat er onmiddellijk 75 euro aan schoonmaakkosten betaald moest worden, bij vertrek was het schoner dan bij aankomst. ik moest eerst het toilet repareren voor het gebruikt kon worden. Het huisje is onveilig, kabels zijn met kroonsteentjes aan elkaar bevestigt, kabel ligt los over de traptrede, warmwater is onvoldoende op temperatuur, bron voor legionellabesmetting. in het huisje is geen ontruimingsinstallatie aanwezig, terwijl de woning erg brandgevaarlijk is. Vochtplekken op de muren en kozijnen. Bij aankomst stonk het in de woning. Ik zou mij doodschamen om zo'n vakantiehuisje te verhuren.

Ik kan nog wel een tijdje doorgaan, maar ik denk dat ik mijn ongenoegen wel voldoende geuit heb.

Fantastische plek

Emmy, 23-4-2012

Wij zijn hier in februari met een groep studenten geweest en het is ons super goed bevallen. Het was een heel knus huis, waar alles aanwezig was. Goede keuken, waxinelichtjes, radio, heel veel glazen, kachel. Dus alles om een fijn verblijf te hebben. Het huis was goed schoon. Ook was het heel fijn dat er veel dekens aanwezig waren omdat het erg koud was in februari. De sauna maakte het helemaal af. Ook de tennisbaan en groot bos bij het huis werden gebruik om lekker even te sporten. De omgeving was super mooi om te wandelen en tot rust te komen. Een nadeel kan zijn dat het huis ver weg ligt van alles. Een auto is dus een vereiste. Wij, studenten, waren weer allemaal opgeladen na dit weekend. Super!

Prachtige locatie

cateye78, 15-4-2012

Ruim vakantiehuis op prachtige locatie aan de rand van het bos. Ligt op ruime afstand van de weg, het enige wat je hoort is het gefluit van de vogeltjes. De inrichting is ouderwets/authentiek, moderne gemakken wel aanwezig. Woonkamer was smoezelig, vieze banken en tapijt. Onze zoon van 9 maanden was helemaal zwart na het rondkruipen.

Verder prima. Veel slaapplekken (wel korte bedjes). Mooie nieuwe badkamer met sauna aanwezig.

Echt prima, rustiek, prachtige ligging

Drabbe, 5-1-2011

De Kleine Slink is voor de liefhebber: karakteristiek, aan de rand van bossen met 8 ha eigen terrein met tennisbaan. Simpel, maar sfeervol ingericht, maar wel van alle gemakken voorzien. Bovendien een nieuwe luxe badkamer met sauna. Voor groepen volwassenen (reunie, familiebijeenkomst e.d.) of bijvoorbeeld twee a drie stellen met kinderen echt perfect.

Geweldig sfeervol huis in natuur en privacy

Marjolein Koopmans, 16-6-2010

We hebben genoten! Deze vakantiewoning ligt uniek op grens van akkers en natuurgebied met ook nog een groot eigen bos met tennisbaan. Veel sfeer en charme. De inrichting is wat ouder, maar alles is comfortabel en werkt. Verder alle moderne hulpmiddelen aanwezig: afwasmachine, droger, wasmachine, magnetron, TV, DVD, internet, oven. Er zijn veel slaapplaatsen (tot wel 12), 2 badkamers, 2 gezellige zitkamers met open haard en een groot terras rondom. Op het terrein hebben onze kinderen eindeloos gespeeld: trampoline, schommel, voetbal, tennis, kampvuur, boomhutten etc. En dit alles ver van verkeer of andere mensen. Voor ons een perfect concept: veel ruimte, rust en privacy, kinderen kunnen gerust rond banjeren, zeer sfeervol bij open haard en geen steriel "vakantiepark" gevoel, maar juist karakter en atmosfeer in combinatie met geweldige ligging

puur en ongedwongen

marco bakker, 9-5-2010

wij hebben inmiddels twee keer De Kleine Slink gebruikt voor onze visie dagen met het bedrijf. Heerlijk, geen gelikt hotel of ikea bungalow. Een open haard, veel ruimte, prachtige omgeving, veel servies waarvan vast en zeker enkele stukken met barst. een heerlijk levend huis. Bij ons was steeds alles schoon. Uitstekende prijs kwaliteitverhouding!

Wij hebben met onze kleinkinderen genoten. Vorig jaar waren we er ook en naast de geweldige charme en atmosfeer is er weer veel verbeterd aan de inrichting. Een nieuwe ijskast en fornuis/oven. Ook is er een badkamer bij gekomen (zeer fraai gedaan). Er is een nieuwe bank, ruime bank rond de haard gekomen en de oude stoelen zijn daar weg. Veel beter. Buiten is het nog zoals we hoopten: veel ruimte voor onze kleinkinderen en honden om eindeloos te spelen. Echt een aanrader voor mensen die een karakteristiek huis zoeken met veel sfeer en van de rust en de natuur houden.

Geweldig sfeervol huis in natuur en privacy

Fam. Koopmans, 14-4-2010

We hebben een aantal aanbieders voor De Kleine Slink voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Kleine Slink in Oploo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Kleine Slink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Kleine Slink scoort een 6.72 uit 10 op basis van 13 reviews.