Hotel Tulip Inn Oosterhout (gesloten wegens verbouwing) ***

Hotel Tulip Inn Oosterhout (gesloten wegens verbouwing) ***

Hotel Tulip Inn Oosterhout (gesloten wegens verbouwing)
Hotel Tulip Inn Oosterhout (gesloten wegens verbouwing)
5,7

Weer vandaag5°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Tulip Inn Oosterhout (gesloten wegens verbouwing) voor je op een rij gezet:

70 reviews over Hotel Tulip Inn Oosterhout (gesloten wegens verbouwing) in het Nederlands

Nooit meer!

Daniëlle, 15-1-2018

Wat een waardeloos hotel!!!! Het is dat je een ster moet geven, maar het liefst zou ik een -5 geven. Wij waren hier het 3e weekend van december en ik heb nog nooit zo'n vies, smerig, aftands hotel gehad!!! Het enigste positieve aan dit hotel zijn de mensen van de receptie, die zijn vriendelijk en schaamde zich bijna voor het hotel. Wij zijn hier 2 nachten geweest, omdat we een arrangement hadden geboekt met de Efteling en het is dat we doodop in het hotel kwamen, want het liefst was ik naar huis gegaan. En dan is het hotel al vies en echt te ranzig voor woorden, dan komen we na een dag Efteling bij onze kamer en staat de deur van de kamer open en het raam ook!!!!! Gelijk naar de receptie en 1000x excuses en we gaan hier werk van maken en u hoort hier nog van. Het is inmiddels half januari en je kan het al bijna invullen........ niets meer gehoord!!!! Dit was eens maar nooit meer

goed hotel

Albert, 21-10-2017

het was een wat ouder hotel, het hotel is netjes en schoon, de badkamer is gerenoveerd. snap niet dat mensen zulke lage scores geven.!

- het nadeel was dat het wel gehorig was

+ wij hebben een heel lekker ontbijt gegeten bij la place die net geopend was.

Fantastisch! Wij zouden vaker gaan!

Esmee, 20-10-2017

Geweldig hotel!

Bij aankomst werden wij (2 vriendinnen) al verrast met een upgrade naar een superior room, dit was natuurlijk geweldig. Wij waren eerst huiverig door alle slechte recensies. Ons is alles super goed bevallen, bedden lagen super en een badkamer met bad en douche was ook super. Kamer was wel heel warm bij aankomst, maargoed raam open en klaar. Enige minpuntje is dat het bijgesloten restaurant gesloten was, en dit niet was vermeld. Beetje jammer maar bij de la Place hebben we ook lekker kunnen eten. De korte afstand naar de Efteling maakt het hotel helemaal perfect voor ons! Wij zouden zeker vaker gaan! De vriendelijke dames bij de receptie maakten het voor ons helemaal af!

Vreselijk, schandelijk

Yrma, 8-10-2017

Het enige wat goed was was de heerlijk warme douche. Meer dan dat kan ik er niet van maken! De bedden gingen nog, maar lagen door. De vloerbedekking was niet schoon, het lamineer van het meubilair was stuk, de nachtkastjes instabiel. Door de verbouwing van het restaurant eet je in de gang van de linnenkamer waar je tegen rokend personeel aan moet kijken in de midden tuin! De andere ruimte bestond uit muren en geen ramen, waar ook wespen hun weg hadden gevonden. Het ontbijt was mager, eenvoudig en zeker niet vers. Al met al een grote teleurstelling en zonde van het geld. Ook werd vooraf, en nog steeds niet, door het hotel vermeld dat er een verbouwing gaande is. Met als resultaat dat je vroeg in de ochtend wordt gewekt door werklui!

Zeer slecht

Meesje, 3-10-2017

Echt een vreselijk onaangenaam hotel.

Het valt me ook op dat er totaal geen enkel persoon in het hotel is die er voor plezier overnacht.

Allemaal bouwlui of andere zakenmensen.

Hotelkamer zeer matig met vieze vloerbedekking, afgebroken nachtkastjes, ingezakte bedden en zeer verouderd sanitair.

Het ontbijt was bij ons wel mogelijk alleen zou het simpel zijn vertelde ze ons omdat ze aan het verbouwen waren.

simpel was het zeker maar verse producten hadden ze wel mogen gebruiken.

Oude eieren van de vorige dag, oud brood.

Jammer, al met al zeker niet voor herhaling vatbaar

Vreselijk vies hotel

Sabine, 27-8-2017

Hele vieze kamers tot 3x een andere kamer bekeken maar het werd er niet beter op....

Raad het ook niemand aan hier te overnachten!!

Nooit meer

Helene, 11-8-2017

Gisteren kwamen wij in de avond aan bij dit hotel en het bleek dat ze aan het verbouwen waren. Geen drinken of eten meer te krijgen.. balen want wij wilden nog wel een drankje drinken. Uit nood maar naar de benzinepomp gelopen.. dan maar een colaatje.. Wij hadden geen ontbijt erbij geboekt ,gelukkig maar want die was ook gehalveerd. Ik wilde wel een bakkie koffie dus ik vroeg of ik dan een bakkie koffie mocht kopen maar nee dus... of ontbijten met koffie of niks... wat een idioterie is dat. Ik wilde gewoon betalen voor de koffie. Uit nood toen maar naar de Mcdonalds gelopen en daar mn koffie gekocht. En terug naar het hotel gelopen.... nee nooit meer dit hotel!!!

Ronduit slecht en geen aanrader, niet weer!

Visser, 6-8-2017

Het positieve was de vriendelijk receptie.

Negatief:

- Smerige gangen met vloerbedekking vol vlekken.

- Ranzige badkamer; overal schimmel en een losse wc bril

- Kamer was ook smerig, overal stof enz.

- Ontbijt zeer matig.

- Personeel in de ontbijtzaal totaal ongeschikt

- Gehorige kamers en fout afgestelde deurdrangers

Nooit weer dit hotel.

Ik raad het hotel niet aan!

Kristel, 17-12-2016

De kamer was gedateerd en erg vies, spinnenwebben en veel stof. De matrassen waren erg dun, je voelde spiralen in je rug. Ook viel het ontbijt tegen, er was bijna geen beleg. Ik raad dit hotel niet aan!

Redelijk

André, 7-11-2016

Leuke ontvangst, kamer niet echt schoon......spinnewebben aan het plafond........schimmel in de badkamer op kitranden en voegen.

Restaurant en bediening Ok.

Ontbijt minimaal voor gerekende prijs.

Gratis wifi en parkeren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tulip Inn Oosterhout (gesloten wegens verbouwing) in Oosterhout (NB), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tulip Inn Oosterhout (gesloten wegens verbouwing) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tulip Inn Oosterhout (gesloten wegens verbouwing) scoort een 5.65 uit 10 op basis van 71 reviews.

Acties

Acties voor Hotel Tulip Inn Oosterhout (gesloten wegens verbouwing)