Hotel 't Zonneke

0Tonen op kaart

13 Reviews over 't Zonneke

• 6Yoyo13-05-2019

Niet meer

Het hotel kan wel een interieur opfrisser gebruiken!

• 2Magielse14-04-2017

Ronduit slecht!

In eerste instantie was het ontvangst vriendelijk. De kamer was eenvoudig, erg oud bollig uitstraling en oudere vloerbedekking, maar voor dat bedrag verwachte ik ook geen luxe. Toilet en douche waren op de gang. Toen ik 's avonds op de kamer terugkwam, hing er een minder frisse, nare geur. Ook het beddengoed zag er niet helemaal fris uit (vlekken die er na het wassen in zijn blijven zitten) De volgende ochtend heb ik er wat van gezegd, maar toen was de reactie niet meer vriendelijk.

• 8mary van Riel08-01-2017

Goed, schoon en goede prijs-kwaliteit verhouding

De kamers zijn niet zo groot en het is wat oud bollig

• 4Giuseppe Theuws29-11-2016

Dubieus en niet nog een keer

Op zich warden we vriendelijk ontvangen en de kamer was waar je voor betaald. Minimum, Toilet en douche op de gang. Gewaarschuwd werd voor geluid omdat er een feestje was beneden. Geen problem want toen we terug kwamen van een ander feestje was de herrie weg en was het gewoon rustig. Bij thuiskomst echter merkte ik dat ik overall insectenbeten had. Ik heb de eigenaar geinformeerd zodat er mogelijk toch wat beter schoongemaakt kan worden en gelucht. Ik weet niet of er gerookt wordt op de kamers (of de afzuiging van het café die op een of andere manier weer binnen komt), maar het ruikt naar rook en in de goedkope vloerbedekking blijft het hangen. De kamer was ruim 25 euro pp incl. ontbijt. In dit geval was goedkoop inderdaad too good to be true.

• 3Kleintje04-03-2016

Geen aanrader

De kamers zijn simpel, ouderwets en gehorig. Douche op de gang. Kwaliteit houdt niet over. Voor mij niet voor herhaling vatbaar.

• 9Pieters23-08-2014

Brabantse gastvrijheid

Gezellig hotel met bijehorend cafe. Klassieke stamkroeg, met goed eten, eenvoudige maar verzorgde kamers en gastvrije bediening. Ouderwets gezellig!

• 5mastra02-03-2011

gehorig maar brabants gezellig

Parkeergelegenheid slecht aangegeven,werkautos stonden bij buren voor het raam. Eten wat de pot schaft,ben wel wat gewend maar toch vreemde combinaties. Had de "luxe" van toilet en douche op de kamer,douche zag er niet fris uit de douche en toilet op de gang zag er beter uit. Als de kamer naast u bezet is vraag even hoe laat deze opstaat 04:30 was mij te vroeg,erg gehorig buurman snurkte en de gespreken zijn letterlijk te horen. Hoop dat de nieuwe kamers achter de keuken beter zijn(nr 16 en hoger).

• 2slaperige klant27-09-2010

slapeloos

Ongetwijfeld een prima hotel (lekker ontbijt, eenvoudige maar prettige kamers) behalve als je er komt om te slapen. Het bijbehoordende cafe beneden wordt verhuurd voor prive feesten, en de live band , gevolgd door de disco, blazen dwars door de houten muurtjes heen (tot ver na 01:00). Klagen levert het commentaar op dat je vrij bent ergens anders te gaan slapen als het je niet bevalt. Dat advies heb ik naar volle tevredenheid opgevolgd. Hier kom ik nooit meer !

• 10Twanneke25-07-2008

In één woord: TOP!!!

Geweldige locatie, gastvrij en erg vriendelijk personeel. En altijd wat te doen. De bedden liggen prima.

• 10De Linkerd05-01-2007

Algemene indruk; het is niet stijlvol ingericht, maar comfortabel en dat is wat telt. Ligging; 100 meter van het centrum, ideaal. Bereikbaarheid; Goed aangegeven, parkeerplaats voor de hotelgasten, perfect. Service; Alles voor de klant, wat moet ik meer zeggen? Prijs/Kwaliteit; Veel voor weinig geld, en goed. Kan een grote keten trots op zijn als ze zoiets aan konden bieden

Hotel 't Zonneke info

Veilig betalen met