Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

115 Reviews over 't Haasje Recreatiepark

• 8Ad Ribbers02-05-2022

Fijne camping met mooi sanitair

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Frank en Gerda24-11-2021

Goed alternatief als je aan het verbouwen bent

Wij hebben 10 weken in een kleine chalet gezeten terwijl ons huis grondig verbouwt werd. De chalet was warm en van alle gemakken voorzien. We zaten buiten het seizoen dus erg rustig. Maar vriendelijk personeel en behulpzaam. Raad het iedereen aan. Wel kan iedereen zo de camping oplopen. Geen controle daarop.

• 7Eetgelegenheden
  • 9O.F.Bartels23-11-2021

Heel comfortabel, en voor ons een perfecte locatie

Wij komen al een aantal jaren naar dit recreatiepark. In 2020 zijn we in augustus 4 weken geweest. Meestal komen we voor 4 weken, het is voor ons dan een uitvalbasis voor familie en musea bezoek e.d. Indien mogelijk huren we dan steeds dezelfde chalet, en dat is tot nu toe weer prima gelukt. Dat is een comfortabel chalet waarin alles aanwezig is. Inmiddels hebben wij weer voor 4 weken gehuurd in augustus 2022. Alle medewerkers die wij hebben ontmoet, zijn zeer behulpzaam. Gezien onze leeftijd maken wij geen gebruik van het zwembad. En komen ook zonder kinderen. Wij maken geen gebruik van extern sanitair, dus kunnen daar kunnen wij geen oordeel over geven, maar het ziet er wel heel netjes uit. Het sanitair en hygiëne in het chalet is prima verzorgd.

• 5Monic Meijer21-09-2021

Chalet

We vonden het chalet erg tegen vallen. Op de site staat een mooi chalet en als je komt krijg je een oud chalet waar nog wel het een en ander aan mankeerde.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 10Jgm Balk13-09-2021

Prachtig mooi onderhouden vakantie park .met supervriendelijke medewerkers overal echt SUPER vriendelijk en echt met ALLES bereid om te helpen zowel bij receptie- supermarkt en horeca .Top .wij komen zeker terug

• 10Eetgelegenheden
  • 9Peter Naaktgeboren24-08-2021

Super camping voor de 4e keer, 3e keer C25

Super camping , vriendelijk personeel , veel activiteiten ook in Corona tijd , voor 2022 ook weer vastgelegd, wel puntje van aandacht, C25 in ons geval zou wel een update moeten krijgen, wat nieuwer meubilair, wat dikkere matrassen , nieuw gordijntje etc etc , geeft net de extra waarde aan de chalet , zeker in vergelijk met de nieuwere chalets wel een absolute aanrader en ook gewenst. Prijs in vergelijk met de nieuwe met zelfde prijs is niet geheel eerlijk. , hopelijk wordt ook het zwembad van update uitbreiding voorzien , verder zeer goed prima wasserette, mooi voetbalveld, prima animatie team. Hopelijk meer voetbal activiteiten in 2022 waar ik graag een onderdeel als hulp in wil zijn.Verder zeer mooie camping met prima camperplaatsen ook , en zeer schoon toilet gebouw.

• 8Fam. Moerkerk24-08-2021

Nette camping

Voor de 2e keer naar ‘t Haasje geweest. Dit keer met een eigen caravan op het y-veld. Grote plaatsen met eigen watertappunt, afvoer en elektriciteit. Leuk op een veldje gelegen. Sanitair heel netjes en schoon, lekker warm water. Nadeel is dat je voor al het warme water, ook het afwassen of even je gezicht wassen, moet betalen via een pasje. Zwembad was schoon, maar dit jaar wel koud (vorig jaar was het lekkerder water). Leuke animatie, nette en leuke binnenspeeltuin, prima snackbar, klein winkeltje voor broodjes en houdbare producten.

• 8Annie Nelemans24-08-2021

Goede camping

Wij hebben op deze camping 4 nachten gekampeerd met onze caravan en 2 honden. We werden bij de receptie heel vriendelijk ontvangen. We hadden een ruime plek met eigen water aan- en afvoer. Het sanitairgebouw was goed en schoon. Je kunt vanuit de camping meteen het bos in wandelen.Voor ons was het een goede camping.

• 9Marianne Laarveld24-08-2021

Fantastisch, camping met zeer ruime plekken.

Prima camping. Zeker aan te bevelen. Mooie, schone toiletten en douches , veel te doen voor kinderen, vriendelijk personeel. Mooi fiets, wandelgebied.

• 5Fam. Punt24-08-2021

Nooit meer

Mooie dagen gehad op de camping maar wat een hoop vaste gasten “tokkiegehalte” !! Ik zou hier persoonlijk nooit meer naartoe gaan. Toilet gebouwen en kampeervelden en binnen speeltuin (wel duur voor de gasten €5,50) zijn prachtig, maar er zijn alleen enorm veel vaste gasten op de camping die denken dat de camping van hun is! Een erg hoog Tokkie gehalte !! Uiteraard niet allemaal maar wel heel veel! Er was zelfs een vechtpartij stonden er ineens 3 politie auto S op de camping, en snachts was het weer raak weer knokken onder de vaste gasten… pfff akelig wij komen hier nooit meer terug zijn blij dat we thuis zijn!

• 2Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar