Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.3Staat v/h sanitair
  • 6.8Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

118 Reviews over 't Haasje Recreatiepark

• 7Peter Naaktgeboren15-08-2022

Goed maar veel aanpassingen zijn welkom

Waar we hoopte dat beloftes een keer worden nagekomen , was er helaas weer geen aanpassingen aan zwembad , helaas ook weinig vertier voor +13 jaar. Maar goed alles valt en staat met vrijwilligers .

Ruim een dikke week kermis aan de overkant, mijn inziens te lang 4 dagen is meer dan genoeg , wel ovh geholpen met 2 activiteiten welke wel leuk waren.

Dan de chalet , helaas al aantal jaar dezelfde defecten , C25 mag echt wel een keer een upgrade krijgen , want de prijzen zijn het zelfde als de vernieuwde chalets

Ook helaas heem veel last van Wespen , dit zal echt beter opgepakt moeten worden.

Al met al goede vakantie maar had nog beter kunnen zijn.

• 4Eetgelegenheden
  • 1Debby02-08-2022

Nooit meer !!

Dag 1 begonnen we al met een wespen plaag bij het zwembad waar al langere tijd last van was bleek bij navraag waardoor we daar geen tot amper gebruik konden maken. Meerdere mankementen aan bungalow zoals continu doorlopende wc/water kamer die uit de geiser sprong en badkamer vol water stond/ kortsluiting in stopcontact van magnetron / stekkerdoos om slaapkamer uit de muur etc etc . En klap op de vuurpijl een grote vechtpartij waarbij ouders en kids (bestaande huurders )op de vuist gingen met tijdelijke vakantiegangers die vervolgens de volgende dag van het park gezet werden en de “vaste” gasten gewoon verder hun gang konden gaan. Ik (Alleenstaande moeder)met mijn kids 1,5 wk eerder terug naar huis gegaan omdat we ons niet meer veilig voelde en geen compensatie omdat het “allemaal wel mee viel” volgende de manager .

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 7Rian15-07-2022

Alles moet betaald worden

Je moet echt alles betalen, douches, warm water, stroom om te scheren of föhnen en WiFi. Zelfs voor t kaartje moet je nog betalen.
    Verder een camping die ze aan t opknappen zijn. Alles wat is opgeknapt ziet er prima uit.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 7A.01-07-2022

Mooie campingplaatsen, weinig rust

Mooi kampeerterrein, maar ga hier niet heen als je rust zoekt. Langs de camping loopt een weg voor bestemmingsverkeer, s morgens vanaf 5 - 6.00 uur langsrazend sluipverkeer. Ook overdag veel verkeer. Het weekend vaak harde muziek van restaurant tegenover de camping. Op de velden staan ook mensen met seizoenplaats en die leven hun eigen leven, met storende muziek of praten buiten tot middernacht. Klachten doorgegeven, wordt weinig mee gedaan. Mooi nieuw toiletgebouw, Met gloeiend hete douches, zijn niet in te stellen, levens gevaarlijk, betalen van warm water en douchen. Er kunnen geen ramen open, dus weinig frisse lucht. Alleen afzuiginstallatie, in deze Corona tijd ventileren belangrijk. Door de weeks geen schoonmaak toiletgebouw. Eigenlijk is het een groot stacaravanpark, waar de meeste aandacht naar gaat. Zwembad vrij klein en over het algemeen vrij koud water.

• 5Eetgelegenheden
  • 8Ad Ribbers02-05-2022

Fijne camping met mooi sanitair

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Frank en Gerda24-11-2021

Goed alternatief als je aan het verbouwen bent

Wij hebben 10 weken in een kleine chalet gezeten terwijl ons huis grondig verbouwt werd. De chalet was warm en van alle gemakken voorzien. We zaten buiten het seizoen dus erg rustig. Maar vriendelijk personeel en behulpzaam. Raad het iedereen aan. Wel kan iedereen zo de camping oplopen. Geen controle daarop.

• 7Eetgelegenheden
  • 9O.F.Bartels23-11-2021

Heel comfortabel, en voor ons een perfecte locatie

Wij komen al een aantal jaren naar dit recreatiepark. In 2020 zijn we in augustus 4 weken geweest. Meestal komen we voor 4 weken, het is voor ons dan een uitvalbasis voor familie en musea bezoek e.d. Indien mogelijk huren we dan steeds dezelfde chalet, en dat is tot nu toe weer prima gelukt. Dat is een comfortabel chalet waarin alles aanwezig is. Inmiddels hebben wij weer voor 4 weken gehuurd in augustus 2022. Alle medewerkers die wij hebben ontmoet, zijn zeer behulpzaam. Gezien onze leeftijd maken wij geen gebruik van het zwembad. En komen ook zonder kinderen. Wij maken geen gebruik van extern sanitair, dus kunnen daar kunnen wij geen oordeel over geven, maar het ziet er wel heel netjes uit. Het sanitair en hygiëne in het chalet is prima verzorgd.

• 8Eetgelegenheden
  • 5Monic Meijer21-09-2021

Chalet

We vonden het chalet erg tegen vallen. Op de site staat een mooi chalet en als je komt krijg je een oud chalet waar nog wel het een en ander aan mankeerde.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 10Jgm Balk13-09-2021

Prachtig mooi onderhouden vakantie park .met supervriendelijke medewerkers overal echt SUPER vriendelijk en echt met ALLES bereid om te helpen zowel bij receptie- supermarkt en horeca .Top .wij komen zeker terug

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Peter Naaktgeboren24-08-2021

Super camping voor de 4e keer, 3e keer C25

Super camping , vriendelijk personeel , veel activiteiten ook in Corona tijd , voor 2022 ook weer vastgelegd, wel puntje van aandacht, C25 in ons geval zou wel een update moeten krijgen, wat nieuwer meubilair, wat dikkere matrassen , nieuw gordijntje etc etc , geeft net de extra waarde aan de chalet , zeker in vergelijk met de nieuwere chalets wel een absolute aanrader en ook gewenst. Prijs in vergelijk met de nieuwe met zelfde prijs is niet geheel eerlijk. , hopelijk wordt ook het zwembad van update uitbreiding voorzien , verder zeer goed prima wasserette, mooi voetbalveld, prima animatie team. Hopelijk meer voetbal activiteiten in 2022 waar ik graag een onderdeel als hulp in wil zijn.Verder zeer mooie camping met prima camperplaatsen ook , en zeer schoon toilet gebouw.

• 8Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar