Camping Minicamping De Kleine Abtshoeve

9,3

129 reviews over Camping Minicamping De Kleine Abtshoeve in het Nederlands

Winny van den Boogaard
20-9-2018

Ik heb hier met mijn dochter en kleinzoon twee weken gestaan met onze camper.

Heerlijke, mooie, schone camping.

Enkel lof.

Hebben t heerlijk gehad!

Ook t restaurant is supergoed.

Geweldige camping

Y Smit
31-7-2018

Op doorreis hebben wij hier een nacht overnacht met de camper. Zeer ruime plaatsen met een grind onderlaag. De sanitaire voorzieningen waren goed en schoon. Het ontvangst was vriendelijk en fijn. Heerlijk gegeten bij het eetcafé die bij de camping is. Zeker de moeite waard om hier eens terug te komen.

Tanjan
10-7-2018

Wij staan hier voor een wat langere periode en we hebben het reuze naar ons zin. Fijne camping schoon en net sanitair in de winter lekker verwarmd.

Vriendelijke camping eigenaren. En een goed restaurant om te eten.

Zeker een aanrader om camping en restaurant eens te bezoeken

Heerlijk

Piet
17-6-2018

Leuk restaurantje, super vriendelijke bediening en het stoofpotje is heerlijk. Prima prijs/kwaliteits verhouding.Een aanrader

Tjarko Hoven
28-5-2018

Een echte aanrader als je van rust en ruimte houdt

Komen graag nog een keer

Ineke
12-5-2018

Erg mooi aangelegde rustige mini camping. Het sanitair is keurig schoon.

Ruime plekken met verharde ondergrond om de caravan met luifel op te zetten. Met water en stroom bij iedere plaats.

Leuk klein restaurant met mooi terras erbij. Erg vriendelijk eigenaars

Enige minpunt is de wat matige wifi. Vooral 's avonds.

lia, eigenaar, 20-9-2018

Hoi Ineke,

Bedankt voor je positieve review! Je had een minpunt... Wij zijn blij verast om aan het matige wifi netwerk eindelijk een einde te mogen maken.

Vanaf heden hebben supersnel (glasvezel) internet over het gehele camping terrein.

Vaker heen gaan!!

Raymond Roovers
11-5-2018

Héérlijk gegeten bij de Kleine Abtshoeve - zeker een aanrader!!!!

Frank en Carolien van Ravels
6-5-2018

Een weekend gestaan met de camper. Vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. Prachtige omgeving om te fietsen. Bezoek de omgebouwde kerk naar restaurant in Hoge Zwaluwen!!!! Wij komen zeker hier nog eens terug 👍🏼

Heel fraai, gemoedelijke mensen en gezellig!

Jac de Bont
13-4-2018

15 jaar in Oosterhout gewoond en daarvoor in Breda. Misschien al wel honderd keer langs deze camping gereden in het verleden. Nu vanuit Duitsland met de camper er een week gestaan. Wat is het een hele fijne en mooie camping. Ontzettend vriendelijke gastvrouw en gastheer. Mooie ruime en schone verharde plaatsen met daaromheen mooi gras en perken. Keurig verzorgd terrein. Zeer fraaie en schone sanitairruimte. Lekker simpel gegeten eten met familie in het gezellige eetcafé tegen een schappelijke prijs. En... we hebben dingen gezien in de omgeving waarvan we niet eens wisten dat het er zo fraai is, ondanks dat we er altijd bij in de buurt hebben gewoond. Zo zie je maar. Kortom: een hele mooi plek en qua prijs/kwaliteit kunnen heel veel (duurdere) campings in het buitenland er niet aan tippen! Een TIP: Je zou aan de achterkant van de camping het bos in moeten kunnen lopen ipv een stuk langs de vrij drukke smalle weg aan de voorkant.

Super

D van den Heuvel
9-4-2018

Alleen maar pluspunten luxe minicamping wel iets moeilijker om met je honden vanuit camping te gaan wandelen je loopt echt langs de weg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Kleine Abtshoeve in Oosterhout (NB), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Kleine Abtshoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.