Camping Minicamping De Kleine Abtshoeve

126 reviews over Camping Minicamping De Kleine Abtshoeve in het Nederlands

Heerlijk

Piet
17-6-2018

Leuk restaurantje, super vriendelijke bediening en het stoofpotje is heerlijk. Prima prijs/kwaliteits verhouding.Een aanrader

Tjarko Hoven
28-5-2018

Een echte aanrader als je van rust en ruimte houdt

Komen graag nog een keer

Ineke
12-5-2018

Erg mooi aangelegde rustige mini camping. Het sanitair is keurig schoon.

Ruime plekken met verharde ondergrond om de caravan met luifel op te zetten. Met water en stroom bij iedere plaats.

Leuk klein restaurant met mooi terras erbij. Erg vriendelijk eigenaars

Enige minpunt is de wat matige wifi. Vooral 's avonds.

Vaker heen gaan!!

Raymond Roovers
11-5-2018

Héérlijk gegeten bij de Kleine Abtshoeve - zeker een aanrader!!!!

Frank en Carolien van Ravels
6-5-2018

Een weekend gestaan met de camper. Vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. Prachtige omgeving om te fietsen. Bezoek de omgebouwde kerk naar restaurant in Hoge Zwaluwen!!!! Wij komen zeker hier nog eens terug 👍🏼

Heel fraai, gemoedelijke mensen en gezellig!

Jac de Bont
13-4-2018

15 jaar in Oosterhout gewoond en daarvoor in Breda. Misschien al wel honderd keer langs deze camping gereden in het verleden. Nu vanuit Duitsland met de camper er een week gestaan. Wat is het een hele fijne en mooie camping. Ontzettend vriendelijke gastvrouw en gastheer. Mooie ruime en schone verharde plaatsen met daaromheen mooi gras en perken. Keurig verzorgd terrein. Zeer fraaie en schone sanitairruimte. Lekker simpel gegeten eten met familie in het gezellige eetcafé tegen een schappelijke prijs. En... we hebben dingen gezien in de omgeving waarvan we niet eens wisten dat het er zo fraai is, ondanks dat we er altijd bij in de buurt hebben gewoond. Zo zie je maar. Kortom: een hele mooi plek en qua prijs/kwaliteit kunnen heel veel (duurdere) campings in het buitenland er niet aan tippen! Een TIP: Je zou aan de achterkant van de camping het bos in moeten kunnen lopen ipv een stuk langs de vrij drukke smalle weg aan de voorkant.

Super

D van den Heuvel
9-4-2018

Alleen maar pluspunten luxe minicamping wel iets moeilijker om met je honden vanuit camping te gaan wandelen je loopt echt langs de weg

gezellig

Rob
7-1-2018

schoon en net sanitair, vriendelijk beheerders gezin, leuk eetcafé er bij.

Electriciteit naar gebruik afrekenen. er zit een meter tussen.

om zeker terug te komen.

Geweldig!!

Ati Rorijs
23-10-2017

Zeer vriendelijk ontvangst. Nu was het niet druk wat betekende dat er de plek voor het uitkiezen hadden. Mooi zeer schoon sanitar.

En de overdekte fietsenstalling was nu ook zeer handig. En heel veel rust. En voor een lekker hapje kon je ook zeker op de camping in het eetcafe goed terecht.

1 min puntje was dat wij met de hond voor een klein plasje langs de weg moesten lopen.

Mar voor grote wandelingen liep je verder en zo heerlijk het bos in.

Wij gaan hier zeker nog naar toe.

Helemaal geweldig

Els en Meeuwsen
17-8-2017

Zeer mooie onderhouden camping van zowel het buitengebeuren als de sanitaire voorziening. Gezellig ingericht terras en eetcafé. Eten en drinken een aanrader voor de campinggasten maar ook voor de niet kampeerders. Gezellige leuk team wat verschrikkelijk goed hun best doen om iedereen het naar de zin te maken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Kleine Abtshoeve in Oosterhout (NB), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Kleine Abtshoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Kleine Abtshoeve scoort een 9.35 uit 10 op basis van 127 reviews.