Hotel Hotel Oosterhout

6,5

12 reacties Hotel Hotel Oosterhout

parkeren juli/aug 2017

Marie, 29-7-2017
Kan er nog steeds met een voordelige dagkaart van het hotel, vlakbij geparkeerd worden ?
0 reacties

pakeren

diny van rijsewijk, 14-8-2014
Kunt u mijn vertellen als er bij u gratis pakeren kan wij hebben bij jullie 25 augustus geboekt groeten diny

verblijf 3 juli in Charme Hotel Oosterhout

Fam. Spijkhoven, 9-7-2014

Afgelopen donderdag 3 juli verbleven wij in Charme Hotel Oosterhout.

Op de site van Hotel Oosterhout en van Hotelkamerveiling lazen wij dat al de 53 kamers compleet gerenoveerd waren met allen een luxueuze badkamer.

Onze verbazing was groot toen wij schimmel op de badkamervoegen aantroffen en afgetrapte deuren, de kamer was duidelijk toe aan renovatie.

Natuurlijk snappen wij dat wij met een bon van Hotelkamerveiling niet de beste kamer met het mooiste uitzicht krijgen, maar dit was niet wat beloofd was.

Wij hebben gereageerd op de mail waar u vroeg om onze bevindingen, maar het antwoord hierop was niet bevredigend.

Fam. Spijkhoven.

2 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Oosterhout voor je op een rij gezet:

Sauna gebruik

M Schotten, 3-3-2014

Tot mijn verbazing kunnen wij, in tegenstelling tot vorig jaar, dit jaar geen gebruik maken van de sauna daar deze gesloten is tijdens carnaval.

Daarnaast blijkt de menukaart die op de kamer is te vinden ook niet van toepassing te zijn tijdens de carnaval.

Dit staat/is niet aangegeven bij boeking, receptie of website.

Het gebruik van de sauna is een hoofdreden om voor dit hotel te kiezen, dus kunt u begrijpen dat wij hier niet blij mee zijn.

2 reacties

Suite

vanesa, 16-2-2014

Geachte heer Pel

Voor de verjaardag van mijn vrouw hebben wij via uitslapen 3 kamers geboekt voor een verblijf met de kinderen. Wij zijn al een paar keer in uw hotel geweest en hadden iedere keer een kamer op de 3e verdieping helemaal prima met balkon hebben dit nu ook met voorkeur voor ons verblijf gevraagd, maar nu heb ik 1 van de 3 kamers omgeboekt als verassing naar een suite voor de verjaardag van mijn vrouw uiteraard met bijbetaling. Maar nu lees ik best wel negatieve berichten over de suite,s heb ik hier wel goed aan gedaan of moet ik de omboeking ongedaan maken wie weet er raad?

Fietsen huren

Birgit, 16-5-2013

Hallo,

Weet iemand of het in dit hotel ook mogelijk is om fietsen te huren, en wat de kosten daar ongeveer van zijn?

Groeten Birgit

hond

marianne van hemert, 27-11-2011
Geachte Heer onno, We hebben een reservering gemaakt voor 23 en 24 december nou is mijn vraag of we onze teckel mee kunnen nemen en zijn daar kosten aan verbonden en willen graag een kamer met balkon is dat mogelijk . met vriendelijke groet Marianne van Hemert
3 reacties

compliment!

Jos Jongen, 22-11-2011

beste Onno Pel,

Ik wil u complimenteren met de wijze waarop u reageert op alle beoordelingen die van uw hotel worden gegeven. De manier waarop u dit doet is heel persoonlijk. Hierdoor kan je merken dat u en uw team er alles aan doen om het de gasten naar de zin te maken.

met vriendelijke groeten,

Jos Jongen

aangenaam verrast

ruud van den Berg, 18-11-2011

Nadat wij een wat negatieve ervaring hebben gehad met het eten in het restaurant (zie beoordelingen) kregen wij van de heer Onno Pel direct een gratis herkansing aangeboden op een door ons te kiezen datum. Wij wilden daar graag gebruik van maken en hebben een afspraak gemaakt voor 25/26 november.

Echter een 2 weken voor het bezoek ben ik van een ladder gevallen met gevolg een gebroken hielbeen en 12 weken gips, waarvan 6 met het been omhoog.

Wij hebben dit de heer Pel laten weten en er was geen probleem om het te verschuiven naar een moment dat ik weer kan lopen.

Tot mijn grote verbazing stond er een dag later een bezorgdienst aan de deur met een grote bos bloemen en beterschapswensen van het hotel.

Wat een geweldig gebaar!!

Dit hebben wij nog nooit meegemaakt en verdient zeker een zeer grote pluim en als we weer in het hotel zijn zal ik hier zeker persoonlijk mijn grote dank voor uitspreken.

hotelkamerveiling bon boeken

sonja doorschodt, 24-9-2011

Ben al weken bezig om voor een donderdag mijn hotelkamerveiling bon te verzilveren. Echter dat lukt voor geen kant. Mijn laatste mogelijkheid is op 29/09 maar ook die datum is niet beschikbaar. Heeft u een oplossing. Anders is de bon verlopen???

Graag snel reactie. Bij voorbaat hartelijk dank vanuit Zoetermeer

3 reacties